Ga naar inhoud

wenneke : 6 maart 2013 : Dr. Dedoncker


Aanbevolen berichten

Hallo ,

Eindelijk beslist borstvergroting te laten doen. 06/03 eerste consultatie bij coupure centrum. Enorm zenuwachtig dat wel . Maar na 4 kindjes en heel wat borstvoeding is er wel een hoopje werk aan .Lege koffiezakjes zal ik maar zeggen . :45: dus ja nu draag ik momenteel a-cup bijna nog niet vol te krijgen. Ik vraag me dan ook af hoeveel cc men mij zal geven? Als ik dit hier zo allemaal lees kan dit erg verschillend zijn. Als er nog tips of weetjes zijn over de borstvergroting , laat mij maar weten , kwestie van de zenuwen beetje te kalmeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik zou zeker foto's meenemen naar je consult om aan de pc te laten zien. Zo heeft hij gelijk een duidelijk beeld van wat je graag zou willen.

Het is ook verstandig om langs meerdere pc's te gaan om een duidelijk beeld te krijgen.

Komt allemaal goed en lekker veel lezen hier dan kom je ook al weer een stapje verder ;)

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen afspraak bij dokter dedoncker , best zenuwachtig, lang geduurd voor ik de stap durfde zetten en nu het zover is.... ik twijfel toch over het aantal cc. Aan de ene kant wil ik zo natuurlijk mogelijk houden maar aan de andere kant denk ik dan nu ik het toch doe kan ik het beter goed doen. En ben altijd zo jaloers op vrouwen met mooie decollete als ik mijn komkommerschijfjes zie . Ik heb nu cup A. Naar welke maat zou ik dan het beste gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 16.15u werd ik bij de dokter verwacht , zenuwachtig en toch al eindje rijden begon ik over alles en nog wat te twijfelen. Toegekomen en hij wist mij direct gerust te stellen. mijn borstbreedte is 12 cm dus kon ik eigenlijk alle kanten uit , hij ging voor de 350 cc gaan maar ik ben dan toch voor dee D gegaan en voor 370cc gegaan, hopelijk valt dit nu niet te groot uit . 12/03 is de grote datum. :49:verlang zo om mijn nieuwe boobies te zien, ik kom van kleine A doordat ik 4 kindjes borstvoeding gegeven heb en ondertussen 16 kilo vermagert ben , zo benieuwd naar mijn nieuwe body !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

wat super spannend voor je! Gefeliciteerd met de datum! ik mag dinsdag de 25e bij schiettecatte.

hoe lang ben je nu en wat is je gewicht?

En wat voor merk heb je, en wat voor profiel?

ik heb namelijk mentor rond 350/375CC high profile en ik heb nu ook een kleine A cup.

ze zeiden dat ik ook wel gauw op een C misschien wel D uit zou komen.

Dus ik ben heel benieuwd hoe het bij jou zal gaan uitpakken! Ik houd je op de hoogte.

heel veel succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1m68 en 52 kilo ja ook kleine a-cup nu... Normaal uitkomen op kleine D zijn van A-merken eurosillicone en is ook hoog profiel. Heel benieuwd wat het gaat worden. Ik wens je alvast heel veel succes en hou me zeker op de hoogte .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je datum!!! het aftellen kan gaan beginnen!!

Gelukkig hoef je niet zo heel lang meer te wachten.. Waar en door wie wordt je geopereerd? Dan kan ik je titel alvast aanpassen en je topic verhuizen naar de operatie verslagen, dna kun je hier ook je verslag schrijven als je dat leuk vindt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey ,

Ik word geopereerd door dokter dedoncker in Lokeren. Best heel zenuwachtig aant worden. Vraag mij af of ik toch niet beter hoog profiel genomen heb , maar omdat ik niet zoveel weefsel heb boven mijn borsten raden ze mij het af . En 370cc niet te groot , niet teklein?? Haha, zal blij zijn als het gebeurt is dan kan ik niet meer twijfelen :) Inderdaad enigste wat ik nu nog kan doen is aftellen en hopen dat ik de juiste keuze gemaakt heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid die 30cc zal het verschil niet maken hoor

Ik zou dan ook voor de 400cc gaan!

Dan heb je het in jehoofd ook rustig!

Hihi

Maar vooralsnog jou lichaam en jou keuze!

Je moet echt doen waar JIJ het beste bij voelt!

Ik heb ook erg veel fotos gekeken en zitten vergelijken.

Maar ik besef me eigen ook dat iedereen anders is en het bij iedereen het er anders uit gaat zien!

Alvastheel veel succes!!!

Liefs ires.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook zo en ik moet al a.s vrijdag geopereerd worden, ben nu super bang!!!

In eerste instantie na het laten zien van voorbeeld foto's werd me 300 of 350 hp geadviseerd.

Maar gisteren me laatste gesprek gehad met Dr. Nio en toen heb ik andere voorbeeld foto's laten zien en toen zei hij dat als ik bolling van boven wilde dat ik dan voor UHP moest gaan maar dan wel 400 want anders heb ik een te grote lege borstzak om een mooie borst (ronde ballen) te maken.

Ik ben zoooo bang dat het te groot wordt aangezien ik al borstweefsel heb alleen de vorm van me borsten vind ik niet mooi en het hangt zo.....

groetjes bange ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus 12/03 mijn operatie . Misschien eventjes mijn situatie uitleggen. Mijn man is alle dagen uit werken zo een 16 uren per dag. Ik heb vier kindjes, 2 jongentjes en 2 meisjes . De leeftijden zijn 8, 7, 5 jaar en 9 maanden. De operatie dat ik onderga is onder de borstspier 410cc tall heigt- medium profil 5.0 projectie ( al begrijp ik hierzelf geen snars van). Toen ik op consult ging was ik overdreven enthousiast en heb ik maar meteen datum geprikt. Tot ik hier begon rond te neuzen op de topic. Blijkbaar is het van groot belang opvang te hebben voor de kinderen, kan je zelf niet veel doen de eerste dagen, en is pijnlijk. hier omtrent heb ik geen rekening mee gehouden. Ik word de woensdag geopereerd , de dag zelf hebben mijn mama (om op de kids te passen ) en mijn zus (om mee te gaan) verlof gevraagt. Maar de donderdag sta ik er wel helemaal terug alleen voor. Wat houd dat in? Mijn zoontje uit bed halen flesje en boterhammeke geven , hem wassen... mijn 3 oudste kinderen maken zich zelf klaar daar heb ik geen problemen mee. Daarna voer ik ze naar school en als ik terug kom ravot mijn jongste nog even en dan stop ik hem terug in bed om dutje te doen. s'middags maak ik patatjes die hij al te graag op smult en om 1 u of zo doet hij nog een dutje. Om 3.15 u sta ik terug aan school wel met mijn zoontje in de arm want in de maxi cosi kan hij niet meer . dan de rit naar huis en alle kindjes eten geven en klaarmaken voor bed. Mijn vraag is nu gaat dit na de operatie niet mogelijk zijn om te doen ook niet als ik kleintje op mijn heup draag?En zijn er nog algemene tips die ik misschien wel kan gebruiken voor voor en na de borstvergroting? alle informatie is zeker welkom !!!! Eerlijk gezegd mij nu beetje bang aan het maken dat ik beetje onderschat heb.

heel veel lieve groetjes

Wenneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo wenneke,

Als ik jou verhaal zo lees schrik ik een beetje en denk ik zeker dat je de operatie een beetje onderschat. Zeker onder de spier is vaak wat pijnlijker dan op de spier en de eerste 3/4 dagen kunnen echt vreselijk pijnlijk zijn, dit hoeft niet perse maar kan zeker wel! Daarnaast mag je 6 weken niet tillen en andere zware dingen doen. Je zoontje op je heup dragen en uit bed halen lijkt mij echt geen optie, zeker niet 1 dag na de operatie. Ik zou toch kijken of je de eerste paar dagen niet wat extra hulp kan krijgen met de kinderen. Ik heb zelf ook 4 kinderen dus ik weet redelijk waar ik over praat. Ik word 21/3 maart geopereerd voor de derde keer en mijn man heeft een week verlof opgenomen, waar ik maar al te blij mee ben!

Ik wens je veel succes en sterkte na je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wenneke,

Ik ben bang dat je het allemaal heel erg onderschat.

Ik heb mijn protheses voor de spier gekregen en de eerste 4 dagen kon ik helemaal niks en zeker geen kinderen tillen. Ik ben ook pas na een kleine 4 weken weer gaan werken. Natuurlijk is het herstel voor iedereen anders, maar na 1 dag al zo weer alles te moeten doen is denk ik heel onverstandig. Jij krijgt ze onder de spier en je mag dus de komende weken niet meer dan 2 kilo tillen en je mag je armen niet uitstrekken of boven je schouders houden. Je heb heb echt tijd nodig om te herstellen. Je bent geopereerd en je moet van binnen ook goed helen. Ik zou zeker hulp gaan regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Jeetje ik schrik toch wel behoorlijk van je bericht!!

Behalve het feit dat je best wel wat pijn kan hebben is er door de narcose best een aanslag op je lichaam waardoor je heel erg vermoeid bent...

Ook vraag ik me af hoe je de kinderen gaat halen van school aangezien autorijden of fietsen 1 dag po echt geen optie is... Ook je jongste tillen, ook al doe je het op je heup, is echt geen optie...

Wat ik me alleen afvraag is wat je chirurg je heeft verteld bij je consult... Hebben jullie het helemaal niet over het herstel gehad?

Ik denk echt dat het behoorlijk onverstandig is om de operatie door te laten gaan als je niet meer hulp kunt krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld naar de pc , met de vraag of hij mij eventueel weekje vroeger kan nemen. Volgende week krokusvakantie en de drie oudsten zijn dan op kamp. Ik mag vanavond terug bellen om te weten of hij het kan inplannen . Nee eigenlijk heb ik nnog niet zoveel uitleg gehad van de pc over na de operatie. Ik weet alleen dat mijn borsten ingetaped worden. Ik weet zelfs niet of ik sportbeha moet aandoen of niet met dat verband??? Nu als de 3 oudsten al weg zijn is toch al een groot stuk weg , moet ik niet naar school rijden en zo en kan dan bij mijn ma thuis blijven zo dat zij paar dagen eli opvangt voor mij . Dus zou dan de donderdag geopereerd worden (als het mogelijk is volgens planning) en dan vanaf de maandag terug kids bij mij hebben, is toch al ietsje beter nog niet ideaal dat weet ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.