Ga naar inhoud

Sporten met implantaten onder de spier


Lola23451

Aanbevolen berichten

Voor de dames die implantaten onder de spier hebben zitten... Sport je gewoon voluit? Train je dus ook gewoon je borstspier?

Ik bedoel uiteraard wanneer je de implantaten al wat langer hebt.

Zou een sport als boksen bijvoorbeeld te doen zijn? Aangezien dat ontzettend belastend is voor je borststpier (en uiteraard kans op stoten).

Ik kan hier niet echt wat over vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ben inmiddels 3,5 maand po en ik doe aan paardrijden.. Totaal niet te vergelijken met boksen natuurlijk, maar ik moet zeggen dat ik met rijden er best last van heb.. Ik heb dit ook nog even op een heel laag pitje gezet omdat het nog pijnlijk is..

Hoe dit over een tijd zal zijn durf ik niet te zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed een paar keer per week aan kracht training.

Heb mijn protheses nu bijna 3 jaar en heb kapselcontractie.

Mij is afgeraden om hier mee door te gaan..

Ow jee wat naar :(

Maar bedankt voor je berichtje... dan weet ik dat ik die spieren zo veel mogelijk met rust laat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lola dank je wel!! :) ik zat er zelf aan te denken om na 3 maanden PO het te gaan proberen. :) ik heb net een nieuwe nike hardloopbroek gekocht zit zoooo lekker kan niet wachten! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe aan krachttraining/fitness en ondanks dat ik 10 mndn po ben train ik m'n borstspier nog steeds niet.

Ik kan t wel qua kracht maar ik vind t niet prettig aanvoelen dat na afloop m'n borsten zo hard zijn (wat logisch is als je de spier traint) terwijl ze juist zo mooi zacht zijn geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, had niet gezien dat je me iets gevraagd hebt!

Ik train gewoon m'n armen ja, bij de spiergroepen waarbij je borstspieren hulpspier/antagonist zijn heb ik geen last van harde borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ik bemoei me er ook even mee

Ik krijg ze dual plane

En zou graag na 3 maanden wel weer willenbeginnen met krachttraining.

De borstspier niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat die spiergroep me toch niet zo sterk ligt,

Maar zoals rug biceps en triceps billen buik mag toch uiteindelijk gewoon weer???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ik bemoei me er ook even mee

Ik krijg ze dual plane

En zou graag na 3 maanden wel weer willenbeginnen met krachttraining.

De borstspier niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat die spiergroep me toch niet zo sterk ligt,

Maar zoals rug biceps en triceps billen buik mag toch uiteindelijk gewoon weer???

K heb ze ook dual plane, en buikspieren en billen gaat helemaal goed. Bepaalde (triceps en biceps oefeningen voel ik de protheses wel heen n weer bewegen (waarschijnlijk door teveel gewichten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh maar javaaantje!!

Ik neem aan dat je voorheen dag deed?

Of ben jenu al weer in de sportschool aan de gewichten?????

Je bent 27e geopereerd, neem aan dat je dat met vorige operatie bedoelde?

Of mag het al wel?

Ben beetj in de war haha

Ik train soms samen met me vriend maar dat laat ik wel even voorlopig

Rustig aan doen? En voelt dat gek dat bewegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh maar javaaantje!!

Ik neem aan dat je voorheen dag deed?

Of ben jenu al weer in de sportschool aan de gewichten?????

Je bent 27e geopereerd, neem aan dat je dat met vorige operatie bedoelde?

Of mag het al wel?

Ben beetj in de war haha

Ik train soms samen met me vriend maar dat laat ik wel even voorlopig

Rustig aan doen? En voelt dat gek dat bewegen?

Ja sorry hihi voorheen na me eerste operatie en 1e herstel zat k weer aan de gewichten. Bij 6 weken po ging ik weer de sportschool in en langzaam opbouwen met gewichten.

Voor mijn BV's was k best zwak in mijn benen maar nu behoorlijk sterk :) en juist sterk in borsten, rug en armen (best jammer)

Het voelt wel een beetje raar aan ja maar was daar gauw aan gewend.

Laat de 6 wkn maar snel voorbij gaan want mijn spieren (voornamelijk billen) hangen als theezakken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

K heb ze ook dual plane, en buikspieren en billen gaat helemaal goed. Bepaalde (triceps en biceps oefeningen voel ik de protheses wel heen n weer bewegen (waarschijnlijk door teveel gewichten)

Jaa dat heen en weer bewegen ken ik! In het begin is t een raar gevoel maar t went snel, nu moet ik er om lachen eerlijk gezegd als ik m'n boobs mee zie bewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dat heen en weer bewegen ken ik! In het begin is t een raar gevoel maar t went snel, nu moet ik er om lachen eerlijk gezegd als ik m'n boobs mee zie bewegen.

Haha jaaa maar ook wel weer een gek gezicht. Maar zeg nou eerlijk, niets houd ons tegen om geen/weinig krachttraining te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaaa maar ook wel weer een gek gezicht. Maar zeg nou eerlijk, niets houd ons tegen om geen/weinig krachttraining te doen :)

Inderdaad een gek gezicht, al moet ik zeggen dat t afhankelijk is van mn sportbh hoe erg ze mee bewegen.

In m'n shockabsorber blijven ze strak op hun plekje zitten :-)

Maar wat je zegt, ik laat me echt nergens (meer) door tegen houden, echt heerlijk om mee bezig te zijn.

Ik heb gisteren voor t eerst een Crossfit les meegedaan, echt superleuk als afwisseling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een gek gezicht, al moet ik zeggen dat t afhankelijk is van mn sportbh hoe erg ze mee bewegen.

In m'n shockabsorber blijven ze strak op hun plekje zitten :-)

Maar wat je zegt, ik laat me echt nergens (meer) door tegen houden, echt heerlijk om mee bezig te zijn.

Ik heb gisteren voor t eerst een Crossfit les meegedaan, echt superleuk als afwisseling.

Ik ga binnenkort ook de Absorber nemen (dus ze bewegen dan niet meer op en neer?)

Oow crossfit ken ik niet. Sportschool waar ik ga doen ze niet aan groepslessen, meer een bodybuild sportschool waar 90% mannen sporten ;)

Altijd leuk om met manlief te trainen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga binnenkort ook de Absorber nemen (dus ze bewegen dan niet meer op en neer?)

Oow crossfit ken ik niet. Sportschool waar ik ga doen ze niet aan groepslessen, meer een bodybuild sportschool waar 90% mannen sporten ;)

Altijd leuk om met manlief te trainen :)

De absorber type 4 houdt ze echt heel strak op hun plek ja

(en geeft een mooi decolleté haha)

Ik train normaal gesproken ook in een serieuze gym maar zoek Crossfit maar eens op op YouTube, het is geen les voor mietjes zeg maar ;-)

Sindskort heb ik ook een vriend die traint, is inderdaad leuk om samen te doen.

Jij zal wel staan te popelen om weer te beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.