Ga naar inhoud

Sporten met implantaten onder de spier


Lola23451

Aanbevolen berichten

De absorber type 4 houdt ze echt heel strak op hun plek ja

(en geeft een mooi decolleté haha)

Ik train normaal gesproken ook in een serieuze gym maar zoek Crossfit maar eens op op YouTube, het is geen les voor mietjes zeg maar ;-)

Sindskort heb ik ook een vriend die traint, is inderdaad leuk om samen te doen.

Jij zal wel staan te popelen om weer te beginnen?

Owja? haha dat is dan beter. Ik dacht dat ze niet zo laag uitgesneden waren.

Zoooo ja idd Crossfit is idd niet voor mietjes! Lijkt me wel kickuuh om t doen hoor. Zal zeker een jaar wachten voor ik dat uberhaupt kan doen, met dat heen n geweer vd protheses.

Ik sta echt te popelen jaaa, 6 weken is echt te lang om stil te zitten.. Spieren zijn in de eerste week al helemaal verslapt :( (voornamelijk billen) te erg! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja? haha dat is dan beter. Ik dacht dat ze niet zo laag uitgesneden waren.

Zoooo ja idd Crossfit is idd niet voor mietjes! Lijkt me wel kickuuh om t doen hoor. Zal zeker een jaar wachten voor ik dat uberhaupt kan doen, met dat heen n geweer vd protheses.

Ik sta echt te popelen jaaa, 6 weken is echt te lang om stil te zitten.. Spieren zijn in de eerste week al helemaal verslapt :( (voornamelijk billen) te erg! ;)

Kan ik me goed voorstellen, ik zou in jouw plaats ook geen enkel risico nemen.

Maak je maar geen zorgen hoor, als je weer mag trainen zijn je billen zo weer in vorm

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.