Ga naar inhoud

Na 8/9 maanden kantelende protheses


Valerieee

Aanbevolen berichten

Hallo Dames..

ik zou graag jullie mening of ervaringen willen over mijn situatie

8/9 maanden geleden ben ik geopereerd door Dr.Nio

Ik heb eurosillicoon 85% gevuld 500 cc erin gekregen, voor de spier.

Ik heb me strikt aan de regels gehouden, 6 weken dag en nacht een sport bh dragen niet sporten, geen armen boven me hoofd en zo heel t lijstje af met wat allemaal niet mocht.

Ik heb zelfs 6 maanden lang met me sport bh geslapen omdat dit me een veilig gevoel gaf,

2 maanden geleden voelde ik wat raars bij me rechter borst, hij voelde wat dikker aan bij de binnekant.

als ik even erin kneed dan was het weer goed. Dit gebeurde steeds vaker waardoor ik erachter kwam dat me proteses kantelde..

Zelfs als ik onder de zonnebank ging dan draaide die.. Ik heb der gelijk van foto van genomen toen ik even voorover hing en heb deze in me mail gedaan die ik naar Nio heb gestuurd waarin ik alles heb uitgelegt.

Ik kon gelijk dezelfde dag nog langs komen.

Toen ik bij hem was kon ik me bh uitdoen en even om me rug gaan liggen en hij ging even voelen.. hij zei niks ondertussen.. toen zei hij kom even hier staan en buig voorover me je ellenbogen op de tafel, ondertussen deed in me borst kneden heb het voelde aan alsof hij ze even zelf aan het draaien was

Toen ook dit bij me andere borst, want die bleek ook los te zitten. Later kon ik weer staan en me aankleden en hij zei me dat ik weer 6 weken mijn sport bh aan moet doen en niet mag sporten.

Dus moest dus zelfs vragen of ze dus ook echt los zaten en het echt kantelen was.. en ja dat was zo.

Dus moest ik zelf vragen hoe dit nou zo had kunnen komen.. hij zegt door rennen, touwtje springen enz..

Maar geen van dit allen doe ik..

Nu 4 weken verder heb ik hm even uitgehad.. en jahoor hij was na wat bewegingen alweer gedraaid helaas..

Ik had het gevoel dat hij een fout heeft gemaakt ( ik heb er totaal geen verstand van natuurlijk maar ik vond het raar dat ik om alles zelf moest vragen en dat hij niets uitzichzelf toegaf)

Mijn vermoedens zijn dat hij de pockter wat te groot heeft gemaakt waardoor hij zich niet goed kan hechten..

zou iemand mij hier raad mee kunnen geven? of advies? Iemand met de zelfde ervaring?

Liefs Valerie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is balen meis

Lijkt me niet dat na 6 weken sport bh dragen dit probleem ermee weg zal gaan

Denk eerder net zoals jij zegt dat de pockets te groot zijn

Misschien dat je een consult kan aanvragen bij een andere arts om informatie te winnen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa daar zat ik ook al aan de denken.. ik wacht nog 2 weken af dan ga ik weer terug naar Nio.. Ik vroeg ook nog aan hem of ik na 6 weken weer terug moest komen voor controle maar dit hoefde niet,

Maar toch maar even doen en ik denk ook inderdaad even langs een andere arts voor die mening..

oh wat een gedoe:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat rot zeg :S en echt niet fijn dat die arts je niet duidelijk informeert! Ik zou als ik jou was inderdaad een anderde chirurg raadplegen...

Ik hoop echt voor je dat het goed komt en meevalt want het is niet de bedoeling dat je silicionen binnen een jaar loszitten zeg :S

Ik doe trouwens wel aan hardlopen en touwtje springen... niemand heeft mij ooit verteld dat dat slecht kan zijn voor de implantaten?? Draag uiteraard een sport bh.. Maar ik schrik hier wel van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah,

Ik ben geen dokter maar het lijkt me niet dat als je nu weer 6 weken sport bh gaat dragen dat de protheses wel weer voor altijd op zijn plaats blijven zitten.

De protheses zetten zich de eerste 6 weken vast d.m.v. een heel dun kapsel, ( soms misschien iets langer)daarom ook het belang dat je eerste 6 weken bijna niets mag doen,sport bh draagt etc, kantelen ze daarna dan is er iets anders niet goed

Een arts zal bijna nooit een fout toegeven, ik zou zeker terug gaan en kijken wat hij dan nu gaat zeggen, en heel vaak helpt het als je iemand meeneemt op dat consult, is voor je eigen gevoel ook prettiger, sta je niet zo helemaal alleen, krijg je geen goed antwoord zou ik zeker voor een second opinion gaan

sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je onderwerp even aangepast ;)

Zoals ik je al had gemaild in een pb heb ik hetzelfde probleem. Al vrij in het begin is het gekomen bij mij. Bij mij zitten ze allebei los en het draaien gebeurt altijd in bed als ik op mijn zij lig. Toch te belachelijk voor woorden, moet toch gewoon op mijn zij kunnen slapen met nepborsten! Ik heb de speciale kliniekbh met band ook echt 6 weken aangehouden dag en nacht, dus daar ligt het niet aan. Op de een of andere manier hechten de protheses niet vast aan de binnenkant van de borst. Ik heb een ander merk als jij dus daar ligt het waarschijnlijk ook niet aan.

Ik heb toen ik erachter kwam dat ze draaiden ook foto's gemaakt en die naar de pc gemaild en die wilde mij graag zien toen. Hij bevestigde idd dat ze draaien. Hij zei dat het niet aan de grootte van de pocket ligt, maar dat dit soms gewoon gebeurt en dan met name met grotere protheses. Ik kon kiezen: laten zitten, want het kan geen kwaad of een heroperatie met andere protheses. Ik heb voor de laatste optie gekozen, want ik wil gewoon dat het goed is, ik heb veel geld betaald en verwacht gewoon dat het dan goed is, het is een heel gek gezicht als die protheses gedraaid zitten en bovendien voelt het ook niet echt fijn.

Ik krijg nu over 3 weken Natrelle protheses, die schijnen wat ruwer van oppervlak te zijn en dan hopen dat die wel goed vastgroeien.....

Ik zou zeker wel terug gaan naar Nio hoor, niet af laten schepen, want het hoort gewoon niet. Een operatie om de pocket te verkleinen moet ook mogelijk zijn, maar dan moet de pc wel toegeven dat de pocket idd te groot is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.