Ga naar inhoud

Lies1234 : 7 juli 2014 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ja, dat begrijp ik. Het zou zonde zijn dat je nog een ander kleedje moet gaan kopen als je er al één in je kast hebt liggen.

Als je 280cc krijgt ben ik benieuwd welke cup maat je zal krijgen omdat ik waarschijnlijk ook 280cc krijg. Ik ben tijdens mijn consult wel vergeten vragen welk merk van protheses hij gebruikt en of je dan nog kan kiezen (hoe rond je je borst wilt van boven). Weet jij dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft het merk genoemd hoor... Ik dacht dat het mentor was?

Om te weten hoe rond ik m'n borsten wil, moet ik voorbeeldfoto's meenemen van wat ik mooie borsten vind. Ik heb al enkele vb bij mijn galerij staan. Ik hou niet van superbol, maar van zo natuurlijk mogelijk.

Op basis van wat ik mooi vind zal hij tijdens de operatie zien wat hij er precies in steekt en natuurlijk gaat mijn man dat eens keuren...

Als ik het goed voorheb, dan zei hij tegen mij: tussen 250 en 300... en dat ik daarmee op een volle B, kleine C zou komen en da's precies wat ik wil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames,

Het komt allemaal goed met jullie :) ...

De Meyere gebruikt voornamelijk Mentor bij ronde protheses en Natrelle bij anatomisch. Je zou idd foto's mee moeten nemen wat je mooi vindt.

MAAR wees echter wel duidelijk in je/jullie communicatie/wat jullie willen, want bij mij is er eea mis gegaan qua bolling/hoge bovenpool. Je kan namelijk wel degelijk een hoge bolling creeren door de spier (bij dual plane) verder in te snijden.

Jullie krijgen voor de spier, dus dit zal zeker wel natuurlijk ogen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dat wordt nog spannend, je weet pas op je operatiedag wat je uiteindelijk zal krijgen... Bij mij zal het ook gaan tussen 280 en 300cc. Hij test dit uit tijdens de operatie zelf, hij zei tegen me dat 300cc teveel kan zijn maar dit hij dit pas weet als hij het uittest. Ik denk als het 300cc neem ik waarschijnlijk een c cup zal hebben, bij 280 eerder een volle B. Eigenlijk zou ik graag een c cup hebben. Mja afwachten...

Mijn man gaat ook komen kijken of het goed is, hopelijk gaat hij niet tegen de grond... :)

Ik vind het wel moeilijk om foto's te vinden om aan hem te tonen (qua bolling dan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dit ook moeilijk om goede voorbeelden te vinden. Als je foto's zoekt van naakte borsten, krijg je meestal erotische foto's, maar da's helemaal niet wat ik zoek!

Hij zei wel dat het gerust met bh aan mag zijn. Hij kan het wel inschatten wat je bedoelt dan... Let's hope so hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Begin juli krijg ik eindelijk borsten... Ik vraag me nog af hoelang je niet mag zwemmen (in de zee)? Begin augustus vertrek ik namelijk naar de zee en ik vraag me af of ik dan wel al in de zee mag zwemmen.

PS Ik word voor de spier geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.