Ga naar inhoud

Motorbabe : 22 maart 2010 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Gast Motorbabe

Aanbevolen berichten

Gast Motorbabe

Hallo allemaal!

Pffff de dagen dat ik het liefste het forum opwilde, deedtie het niet :blink: Vandaag er weer voor het eerst op, MET mijn nieuwe boobs!!!

En wat zijn ze mooi geworden! Btje opgezwollen en opgeblazen, maar goed, dat zakt wel weer;) Verder ben ik NU al blij met het resultaat!

Maar goed, bij deze mijn verhaal:

Maandag 22 maart was ik aan de beurt. Moest half 1 aanwezig zijn, maar was uietaard te vroeg. Werd door zuster naar zaal gebracht, waar ik naar mijn bed gebracht werd en kleding etc kreeg. Moest ook gelijk paracetamol en anti-misselijkheidspilletjes innemen. Derna moest ik me omkleden in het o zo charmante OK-outfitje en wachten maar. Tpoen kwam Dr Blecourt me aftekenen. Hij zag aan mn gezicht dat ik zenuwachtig was haha! Daarna moest ik mee naar boven, naar de OK's. Mijn vriend mocht gewoon op zaal blijven en kon op mn bed liggen en tv kijken tot ik klaar was.

Eenmaal boven heb ik de anesthesist ontmoet die me alles uitlegde. Vervolgens kreeg ik een infuus in mn elleboog, waar ik oooo zo bang voor was. Maar dat viel dus alles mee :blush: Druk gemaakt om nix dus. Toen moest ik op tafel gaan liggen en werd mn bloeddruk etc gemeten en mn hartslag. Vervolgens werd de narcose ingespoten en werd me weltrutsen gezegd. Ik was zo vertrokken....

En ineens werd ik wakker in de uitslaapkamer, waar een zuster me gelijk aansprak hoe het ging. Ik was echt in 1x klaarwakker. Mijn vriend werd ook gelijk verteld dat ik wakker was geworden, ook fijn. Ik moest zeggen of ik pijn had, wat reuze meeviel. Ik moest dit aanwijzen op een kaartje van 1 tot 10. Ik wees 3,4 aan.

Nadat ik daar een halfuurtje lag, mocht ik terug naar de zaal, naar mn vriend. Kreeg gelijk een boterham met kaas en een kop thee. Toen werd ik ineens misselijk joh. Dus moest ik weer platliggen van de zuster. Toen dat niet hielp kreeg ik spul in mn infuus ingespoten en was het eigg zo weer weg.

Dr Blecourt kwam af en toe ff kijken of mn borsten nog goed voelde en uitzagen ivm bloedingen etc. Vervolgens moest ik rond half 6 van de zuster plassen, rustig aan, anders kon ik eng worden zei ze. Er gebeurde gelukkig niets. Toen om half 7 mocht ik naar huis, nadat ik nog 2 paracetamol kreeg.

Dat viel nog niet mee. Ik kon mn ogen niet openhouden en heb het hele uur in de auto half geslapen. Thuis eenmaal gelijk mn bedje in. Ik had een u-kussen (voedingskussen) gekocht, dat is echt een aanrader. Daardoor kan je makkelijker op je rug slapen en ik kon zelfs half op mn zij slapen. Perfect toch!

Die n8 nog 2x wakker geworden. Ging verder prima. Volgende dag snel mn boobies bewonderd in de spiegel. Prachtig vind ik ze! Strakke sportbh om, die ik in de kliniek kreeg. Ik had helas een tussenmaat zei de zuster, waardoor deze snel te groot zal zijn als mn boobs weer wat slinken.

Nu, 4 dagen later voel ik me echt prima. Slik geen p;ijnstilling meer. De enige dag dat ik pijn had was de dag na de operatie, woensdags nog een beetje en verder gewoon het gevoel van zware spierpijn. Ben woensdag zelfs met de bus en metro naar school geweest om het een en ander in te leveren. Anders zit je ook maar zo binnen....

Boobs beginnen nu ook al soepeler te worden en minder beurs te voelen. Al met al is het me 100% meegevallen, al is de eerste dag een beetje een waas voor me. Dan voel je je goed, dan ineens weer niet ivm die narcose etc. Maar verder: ik ben blij dat ik het gedaan heb!

Zuster had gelijk, want BH is nu alweer iets te groot, zit al op het laatste haakje. Net dus bij hema nieuwe gekocht, die moet ik eronder dragen.

Nou, lang verhaal maar ben helemaal gelukkig!!!!! :blush: Voor degene die nog moeten: geen paniek, komt echt goed en geniet gewoon van het resultaat!~

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

GEFELICITEERD met de nieuwe boobies!! :143:

Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan en is meegevallen met de pijn, een score van 3,4 lijkt me aardig goed haha

Een heel spoedig herstel toegewenst en geniet ervan! En laat je lekker verwennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

hey wat goed zeg!

ik was dus die dag erna aan de beurt bij dr. laban!

van mn borsten heb ik eigenlijk ook geen last!

ik heb 280 cc erin gekregen!

net of je een beetje spier pijn heb he?

ik heb ook een buikwand correctie gedaan...die is wat pittiger ..haha!

maar wat zijn ze allemaal lief he , in de bergmankliniek!

groetjes en veel plezier met je boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs

En wat fijn dat je niet zo heel veel last hebt, en afgelopen woensdag al naar school geweest, dus 2 dgn na je BV? Of lees ik het verkeerd. Jee ik had er niet aan moeten denken zo kort na mn BV.. Maar gelukkig dat je herstel kennelijk vrij vlot gaat.

veel suc6 nog met je herstel en maar rustig aan doen verder

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Motorbabe

Hallo allemaal!

Bedankt voor alle lieve reacties!

Met mn boobies gaat het helemaal super. Was indd 2 dagen erna al uurtje naar school geweest met de bus en metro, ging prima. Had het gevoel van zware spierpijn ensow, maar verder viel et alles mee.

Nu zijn we ruim anderhalve week verder en voel ik eigenlijk bijna niets meer. De boel is al aardig geslonken en begint een meer natuurlijke vorm aan te nemen, alhoewel et nog meer moet zakken natuurlijk. Mn steunBH was te groot geworden, zoals de zuster al had voorspeld, dus heb een stevige sportBH erbij gekocht. Gaat prima!

Woensdag moet ik terug, dan gaan mn hectingen eruit en gaat dr Blecourt es kijken ho et ervoor staat. Maar de Bergmankliniek is zeker een aanrader. Zo aardig vriendelijk en bezorgd, echt super!

Al met al voel ik me geweldig, heb ik maar 3 daagjes wat last gehad en is het de beste beslissing in mn leven geweest! Ben er nu al zoooooo blij mee. Eindelijk eens vrouwelijke vormen, heerlijk! Can't wait for summer!!!!

Iedereen een heel fijn Pasen ook trouwens!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Motorbabe!

Die controle is niet bij dr de blecourt!

Die heb je alleen met de verpleegkundige ;)

Dat had ik afgelopen woensdag ook stond er van te kijken maar schijnt normaal te zijn.

De 2de afspraak heb je met de dokter!

Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Ik heb zelf ook nog een sportbh gekocht.

Niet gevraagd of dat mocht maar hij zit stukken beter.

Succes met je herstel verder.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Motorbabe

Hey Charlotte

owh apart joh. Had al wel stiekem ged8 dat een PC geen hectingen eruit haalt:P Maar hoest met jouw herstel? Alles naar wens? En blij met het resultaat?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat goed!

Ik trek alleen het slapen op mn rug niet zo goed meer.

Dus slaap op mn zij wat ik dan overdags moet bekopen met wat pijn. maar goed...

Het resultaat ben ik wel blij mee!

Maar moet zeggen dat ik me kapot schrok toen ik nog gewoon een 75B bh paste!!

Maar bloot zijn ze groot genoeg.

Ze worden ook al wat soepeler!

ik ben wel blij als ik helemaal hersteld ben! ik ga volgende week maar eens fietsen en even mn hoofd op mijn werk laten zien. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Charlotte!

Wat heerlijk om jou positieve verhaal te lezen! En dat je ook al zo snel weer naar school bent geweest. Ik ben 29 april aan de beurt bij dokter laban, ik krijg 240 of 260 cc op de spier. Juist voor die datum gekozen, want daarna is het meivakantie, weekje rust in ieder geval. Het duurt me nu wel allemaal erg lang, wordt zoo ongeduldig, weet het sinds half februari al. Heb de medicijnen zelfs al opgehaald! Zit die sport bh van de hema een beetje goed? Zit er geen band in ofzo? Schijnt zeer te doen aan je littekens toch? Heb de beha van de bergman kliniek wel gezien, maar het leek wel een hemd! Wou er voor overdag toch wel een bijkopen, voor onder t shirts ofzo. Ben heel benieuwd naar je herstel en zal je topic nog even blijven volgen!

Succes met je verdere herstel!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Motorbabe

Hoi Charlotte

klinkt goed je herstel! Ja heerlijk he, ff fietsen en eropuit. Ik rijd ook weer lekker auto enzo, ideaal.

Wat betreft die BH heb je indd gelijk. Hijs btje hoog, maar meer niej. Gewoon shirt of vest erover, of kolletje, nog beter. Niemand die het ziet. Omdat de mijnu nu iets te groot is ivm afnemen zwellingen, heb iik een gewone sportBH gekocht, indd voor overdag. Sn8s draag ik die andere. Gewone sportBH zit indd iets meer in je litteken dan die van de kliniek zelf.

Mijn BH's passen niet meer iig. Nou ja, op zich wel, maar lijkt dan net een goedkope 18+ reclame zeg maar haha. Kan niet wachten tot ik nieuwe kan kopen!!! En nieuwe bikinis uiteraard! Toch wel spannend, voor mijn gevoel gaapt iedereen me straks aan omdat ze nep zijn, terwijl dat helemaal niet ovalt. haha tis ook nooit goed, eerst te klein, nu weer bang dat ze kijken omdat het nep is. vrouwen.....

Woensdag hechtingen eruit, ben benieuwd. Gister ff pleisters verschoond, zag er in ieder geval al erg netjes uit.

En Vera, voor je het weet ben je aan de beurt! Was bij mij ook zo, zie mn hele verhaal op de pagina's hiervoor. Hopen, wachten, zweten, zenuwen, en ineens is het zover en word je wakker met borsten!!!

Meid, komt helemaal goed, echt waar!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Motorbabe

Hallo allemaal,

gistereneer teruggeweest naar de Bergman, de hechtingen mochten eruit. Rechts geen probleem, 2x knippen en ze waren eruit. Links was een ander verhaal, 1 hechting was gaan ontsteken! :blink:

Dus die zuster haalde er nog een zuster bij, die meer ervaren was. Gewoon losknippen en hechting eruithalen zei ze. Nou, dat heb ik geweten. Is NIET fijn... Maar goed, ze zei dat het wel vaker voorkwam, omdat die hechtingen vrij lang erin zitten, en dat ze dan gaan ontsteken. Dus goed schoongemaakt en ik was weer klaar om te gaan!

Nu over 3 dagen beginnen met de scar-treatment, ben benieuwd. En natuurlijk BH's en bikini's shoppen binnenkort! :blush:

Can't wait!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaa eindelijk bh en bikini shoppen

dat is het leukste naatuurlijk,maar kan ook vaak ff lastig zijn in het begin,passen passen en nog is passen,want je moet toch ff uitvogelen wat je precieze maat is nu,maar het is wel een leuke zoektocht natuurlijk

was het niet erg die ontstoken hechting,en huid eromheen?voor infectie ofzo?

sucses,greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Motorbabe

Hey moontje!

Ja dat wordt nog goed zoeken naar mn maat, maar 1 ding is zeker: die oude pas ik niet meer! :131: Maar goed,ik heb r zin in!!!

Neej viel gelukkig mee. Kleind wondje was ontstoken door de hechting, maar liep btje troep uit toende hechting eruit ging. Daarna schoongemaakt en zag et er erg rustig uit. Vanochtend zat hij alweer netjes dicht, zag er keurig uit. Was echt inieminie, maar ff vervelend. Verder herstel ik prima!!!

Tnxs voor je berichtje!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Motorbabe

Hallo allemaal

gister was het een spannende dag: heb nieuwe BH's gekocht!!!! :blush: Na veel passen, verschilende modellen etc, heb ik er 3 gevonden. Kwam uit op een 80D en anders 75E!!! 1 BH viel erg klein en dat werd dus een 75F :blink: Maar goed, ben er blij mee. Ziet er super uit!

Bikini's passen is een ander verhaal. Valt niet mee om een mooi-zittende te vinden, zonder cups. Dus daar moet ik nog even naar op jacht!

Maar de 1e stap is weer gezet!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Motorbabe

Zo en vandaag was het dan zover: voor het eerst weer aan het werk, bijna 5 weken po. En het ging prima! :109:

Stevige sportBH aan onder uniform en gaaaaan. Nergens last van, had ook een rustig dagje, scheelt ook natuurlijk.

Ben er nog steeds superblij mee, geen dag spijt van gehad. Alleen bikini's kopen is lastiger dan ik dacht..... Ach ff doorzoeken, dat heb ik er wel voor over!

Fijn weekend allemaal, geniet van de zon!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.