Ga naar inhoud

Bijna 4 weken voorbij..pijn!


Nanno

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb m'n profiel pas aangemaakt om over jullie ervaringen te lezen!

Ik heb op 30 januari een borstvergroting gehad bij de Velthuis kliniek in Hilversum door dokter Moojen.

Links 445 cc en rechts 420 cc.

De eerste 2 weken echt verschrikkelijke pijn gehad...( en ze waren ook nog m'n pijnstillers vergeten uit te schrijven en mee te geven na de operatie) kwam ik na 1 week pas achter door de verschrikkelijke pijn.. Kliniek gebeld, nee kan niet zit in je tasje. Alles nagekeken zat geen recept in. Word gewoon als gek verklaard! Afijn, vorige week zondagavond kliniek gebeld, was gewoon niet meer te houden, zo'n pijn en drukkend/ scheurend gevoel zelfs dat het doortrok naar m'n rug/longen. De dag erna voor extra controle terug gekomen, nog veel zwelling en gekneusde tussenribspiertjes.. Verder was alles goed en moest m'n dagelijkse leven oppakken zonder pijnstilling. Ben de hele week gaan werken , in de winkel. (Zeeman) . Pfffff wat een ellende, kwam om half 7 thuis .. Kapot van de pijn na bed en volgende ochtend maar weer op met lood in de schoenen om te gaan werken.. Vrijdags hield ik het niet meer en ben naar de huisarts gegaan.. Zij vond dat ik absoluut m'n werk nog niet mocht doen!!!! Terwijl de kliniek zij dat ik het allemaal ondertussen moet gaan doen! Weer pijnstillers gekregen tramadol, werken zo super! Bijna heel de dag pijnloos... Maar zodra ze uitwerken komen alle steken weer terug :( m'n linkerborst is ook zo enorm hard met wat opgezwolle pijnlijke plekken erin... Pfffff ben zo bang dat d'r iets mis is! Donderdag ben ik 4 weken geleden geholpen. En nog z'n enorme last!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow toen ik geopereerd was heb ik 4 (of was het 6 weken?) gewoon helemaal thuisgebleven, ik werk in een spar-winkel en mocht absoluut niet werken voor minstens 4 weken.

De eerste twee weken was ik gewoon zo ellendig dat ik helemaal niets deed. Na 2 weken maakte ik mijn eerste fietsritje en na een kwartier moest ik gewoon halt houden omdat ik zou gaan overgeven.

Dus ik ben heel erg blij dat je naar de huisarts bent gegaan om te bekijken of dit wel normaal was. Wat ik jou kan aanraden als je zoveel pijn hebt maar toch je opererend arts niet voldoende vertrouwt (aangezien dat ziekenhuis je zo in de steek heeft gelaten) is een afspraak maken met een ander arts. Bel even en leg je situatie uit en vraag voor een arts die zo snel mogelijk beschikbaar is. Laat een ander arts eens bekijken wat er moet gebeuren aan jouw borsten en of dit allemaal oké is. Een huisarts kan je vaak wel een eind verder helpen maar heeft toch niet alle antwoorden. (zo knipte de mijne op 7dagen al de draadjes uit terwijl die uiteraard veel langer moesten blijven zitten. Gelukkig bewoog ik me amper en is alles heel prachtig genezen maar het kon ook anders zijn gelopen.)

Ik weet niet welke schoonheidsklinieken er nog zijn dichtbij je maar zoek misschien toch best even op en bel rond op zoek naar een goed arts die vaak borstvergrotingen doet, om je verder te helpen. hij/zij zal je kunnen geruststellen inverband met de gevoelige/pijnlijke plekken etc.

Veel geluk!

Kimzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kimzy,

Dankje voor je reactie! Woww bij jou na 7 dagen al de hechtingen eruit???!! Bij mij na 2 weken..

Ja ik heb de eerste 2 weken ook weinig kunnen doen... 3e week gaan werken.. Nu weer thuis op me bed. Ik wacht even nog een paar dagen af want m'n pijnstillers heb ik tot vrijdag. Dus ben benieuwd hoe et zaterdag gaat.

Hmmm ik ben dus niet de enigste die zo weinig kan. Halfuurtje lopen in de stad en ik word totaal niet goed. Pijn, zweet begint me uit te breken, duizelig, lichte koorts..

Alhoewel die verhoging heb ik al vanaf dag 1 na de borstvergroting. Rond de 37.5 - 37.9 . Voel me ook totaal niet goed!

Wist echt niet dat dit er allemaal bij zou komen helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat is heftig.. ik heb het echt maar 3/4 dagen zwaar gehad. Ik ben vrijdag 2 weken po en ik heb het gevoel alsof ik weer kan werken. Ook weer gefietst en ik ga straks naar de stad. Wat raar.. ik heb duel plane methode gehad maar vind dat ik snel herstel. Misschien is het per persoon verschillend?
Is het niet normaal na zo'n operatie pijnstillers te nemen om de 2 uur? Tenminste dat heb ik gehoord. Ik ben dan geopereerd bij bergman clinics en die zeiden dat als ik koorts zou krijgen dat ze het gelijk moeten weten omdat dat ernstig kan zijn.
Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid neem even een stapje terug.

Wat vervelend dat het zo fout is gelopen met je medicatie.

Op je werk zou ik het heel rustig aan doen of thuis blijven. Ik werk ook in een winkel en ben pas na een kleine 4 weken gaan werken. Je moet in een winkel vaak toch veel tillen of dingen met je armen doen. Je moet echt de tijd nemen om te hertellen. Mensen onderschatten het soms wat het inhoud. Je heb wel een operatie gehad ook al heb je er misschien zelf voor gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vanmorgen terug naar de kliniek geweest!

M'n linkerborst is nog steeds niet gezakt en nog ontzettend veel vocht....hoefde nog niks aan gedaan te worden zij de chirurg.

Heb antibiotica gekregen, voor het geval dat het wel zit te ontsteken??!

Pfff , nu dinsdag terug naar de kliniek..

Ben benieuwd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nu hopen dat je antibiotica aanslaat, want wat ik zo hoor denk ik wel dat het enigszins iets aan het broeien is in je borst, ook omdat je verhoging hebt..

Ik zou zeker nog even rust nemen. Hoe heb je ze gekregen? voor de spier of dual plane?

Persoonlijk vindt ik 2 weken vakantie gewoon echt te weinig voor een operatie... De narcose is ook al een aanslag op je lichaam!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!!

Dinsdag terug naar de kliniek geweest, weer een week antibiotica d'r achter aan omdat het toch zat te sluimeren.... Fijn..

Vanmorgen belde dr Moojen , krijg een borstband voor te laten zakken.

Helaas nog steeds de verhoging (38) . 4 x per dag antibiotica ipv 3 x ..

Maandag belt ze terug is de koorts dan nog niet weg krijg ik een andere kuur..

Komt het boven de 38 graden moest ik accuut bellen..

Bah ben d'r nu echt klaar mee!

Iemand ervaring hiermee? En hoe liep dat af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim mee voor een goede afloop!

Ben wel blij om een keertje te lezen dat ik niet de enige ben bij wie het durft "tegen te slaan"

Ben vandaag 1 week po, t/m dinsdag heel ziek/misselijk geweest, antibiotica genomen en pijnstillers,

vandaag nog steeds pijn (probeer hem wel onder controle te houden maar zit nog niet in de fase van gewoon een stijf gevoel..)

Ik ben niet het type dat flauw doet en heb een hoge pijngrens (stond de dag na mijn keizersnede mijn dochtertje zelf te wassen,....)

maar dit keer zie ik mezelf niet gaan werken na 2 weken (wat de pc me voorschrijft)

door dit te lezen heb ik me ook voorgenomen om mocht ik niet bijkrijgen van de pc, even langs de huisarts te gaan....

veel sterkte en succes bij je genezingsproces

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lijntje,

Nee je bent absoluut geen aansteller! Ik heb ook een hoge pijngrens maar kon t ook gewoon niet uithouden van de pijn.. Terwijl de kliniek dan zegt dat je rond de 4 dagen toch niet meer z'n pijn kan hebben..

Dus heb je pijn ga dan ook absoluut niet werken !!!

Ik ben ook zo eigenwijs geweest om te gaan werken, en heb mezelf alleen maar meer pijn aangedaan helaas.

Ik hoop voor jou ook een goede genezing en doe rustig aan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

T gaat redelijk Cindy !! Alleen me koorts blijft... Toe net was die 38.3 dus als dat nog ff aanhoud ga ik even contact opnemen..

Ik heb nu wel sinds gistere als ik op m'n zij lig, net of d'r van binne een draadje ofzo recht in m'n vel zit te steke rechtsonder bij m'n linkerborst?? Raar gevoel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

T gaat redelijk Cindy !! Alleen me koorts blijft... Toe net was die 38.3 dus als dat nog ff aanhoud ga ik even contact opnemen..

Ik heb nu wel sinds gistere als ik op m'n zij lig, net of d'r van binne een draadje ofzo recht in m'n vel zit te steke rechtsonder bij m'n linkerborst?? Raar gevoel..

Moest je niet direct contact opnemen als je koorts hoger dan 38 was?

Misschien een hechting die er nog zit wat aan het prikken is? Ik weet het niet...

Maar ik zou toch wel ff contact opnemen hoor met je pc....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah wat vervelend allemaal meid. Hoop dat de antibiotica snel wil aanslaan zodat je koorts minder gaat worden. Zit er al iets verbetering in, gaat het zakken nu goed met je band om?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest je niet direct contact opnemen als je koorts hoger dan 38 was?

Misschien een hechting die er nog zit wat aan het prikken is? Ik weet het niet...

Maar ik zou toch wel ff contact opnemen hoor met je pc....

Ja klopt, maar hij was na een uurtje alweer iets gezakt.. Vandaar dat ik niet gelijk gebeld heb! Geef t morgen wel gelijk door natuurlijk als de pc belt. En heb zwz nog steeds de verhoging bleh!

!

Bah wat vervelend allemaal meid. Hoop dat de antibiotica snel wil aanslaan zodat je koorts minder gaat worden. Zit er al iets verbetering in, gaat het zakken nu goed met je band om?

Ik heb zelf t idee dat die iets meer gaat zakken.. Maar elke dag staan m'n borsten wel anders hihi zo apart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!! Vrijdag weer na de kliniek geweest, nog een antibiotica gekregen. Een echt paardemiddel zoals ze het noemde... Pff wat word je daar ziek van zeg!

En nog steeds aanhoudende pijn...

Ik had d'r geen vertrouwen meer in en heb een andere kliniek gebeld, Diana gabriels.

Kon d'r zaterdag avond al na toe! Alles nagekeken..... En daar komtie hoor.

Ze hebben m'n pocket veel te klein gemaakt, met als gevolg dat m'n implantaat zwaar zit te irriteren en d'r nou al teveel kapselvorming is!! Me borst is zo ontzettend hard en misvormd.. :( moet nu elke maand langs komen bij Diana , worden er foto's gemaakt, onderzocht. En zodra m'n kapsel is "uitgegroeid" moet ik weer onder het mes.

Pffffff aan de ene kant ontzettende opluchting aan de andere kant een vieze tegenvaller... Wel ben ik zo blij dat ik eindelijk serieus word genomen en weet waar m'n pijn vandaan komt!!

Wat een naaistreek van me eigen kliniek om hun fout niet onder ogen te zien en mij maar vol te douwen met antibiotica en zeggen dat alles voor de rest goed is!!!!

Ik heb er nog geen goed woord over! Ze verklaren je voor gek terwijl d'r wel wat degelijk aan de hand is!

Zo m'n hartje is gelucht ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg,das niet zo mooi,zonder medicijnen thuis te komen,wat zal jij pijn hebben geleden,en ik weet heel goed hoe jij je voelde! Ík heb zelf ook erge pijnen moeten doorstaan,niet om zielig te doen,maar kon echt niets meer,en medicijnen hielpen mij niets.

Als je koorts hebt ,zit je waarschijnlijk tegen een ontsteking aan te hikken!

Super van je dat je naar een andere kliniek bent gestapt om te checken wat hun er van vonden!

Nu weet je iig dat er wel degelijk iets aan de hand is..pfff.

dat je weer onder t mes zal moeten is wat minder zeg,komt dr ook nog even bij.

Die Gabriels zet niet echt een goeie naam neer zo!

Sterkte met alles .xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed van D.Gabriels!!

en a een lijdesweg voo jou!!

ik hoop dqt je wat morfine krijgt

kun je even bijkomen.

Mag ik eten welke vorm je had? achter de spier?of?

Ga er aub voor alle volgende vrouwen, een melding van maken.

heel veel genezing nu gewenst! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las je verhaal, wat vervelend zeg! Ben zelf 7 weken geleden geholpen door dr Moojen en ben echt vol lof over haar.. Super arts en enorm goede nazorg (in mijn ervaring dan) Had zelf 3 dagen echt pijn en daarna ging het langzaam aan weer beter. Diana Gabriels is zelf geen chirurg he.. Ze verwijst alleen mensen door.. Vertrouw je haar oordeel meer dan die van een arts die enorm goed aangeschreven staat? Vroeg ik me af.. Veel sterkte meis en hoop dat het snel goed gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de spier gekregen!

En Sophie als je al bijna 7 weken kapot gaat van de pijn en d'r Moojen je voor gek verklaard en al meerdere dingen heeft fout gedaan bij me, me 4 weken lang voldouwt met de ene en dan weer de andere antibiotica ... Wat totaal niets helpt maar steeds zieker word.. Ja, dan vertrouw ik Diana!! Die d'r wat mee gaat doen en mij volledig in alles wilt helpen..

Ikzelf heb meer klachten gehoord en gelezen over Moojen die mij zeer bekend voorkomen!

Ze laat me gewoon totaal barsten en dat heb ik d'r ook verteld.

Ook Moojen vertelde over mijn kapsel, maar ach volgens haar krijg ik daar pas over tientallen jaren last van.. En moet ik dat niet erbij betrekken.

Ze heeft gewoon een fout gemaakt, die ze zelf weet.. En niet tegen kritiek kan! Me borsten staan schots en scheef en een enorm verschil.. Tsja kmoet maar blij zijn met me resultaat zoals Moojen zegt. Vergeleken met eerst....

Ik ben Diana dankbaar & ik vind het super dat zij me gaat helpen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, ik ben het met Sophie eens.. Ik zou als ik jou was echt met een chirurg praten voordat je je daar zomaar laat opereren! Ik kan me voorstellen dat de pijn en ontzettend vervelend is! En heel naar dat het zo gelopen is! Maar diana staat bekent om haar hele slechte conclusies! Waarom ga je niet voor een second opninion? Ik hoor dat dr Nio Slaz heel goed is en niet heel duur! Ik was zelf bij dokter Rooijens Bergman geweldige man! Succes ermee! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.