Ga naar inhoud

Bijna 4 weken voorbij..pijn!


Nanno

Aanbevolen berichten

Ik snap t ook wel hoor.. zeg t alleen omdat diana zelf geen chirurg is en ik heel vaak rare adviezen van haar ben tegen gekomen. Hoe weet zij zo zeker dat de pocket te klein is?Wat zegt dr moojen zelf dan tegen je dat er mis is? heb je al aan haar gevraagd of de pocket te klein kan zijn? raar dat ze niet erkend dat er iets mis gegaan is dan. Hoop dat het goed komt en je snel kan genieten van je boobs zoals het hoort na een bv!

Link naar reactie
Delen op andere sites

diana is zelf inderdaad geen chirurg, wel heeft ze vaak een pc in barendrecht die eventueel de boel kan bekijken. een second opinion van Diana is inderdaad geen optie aangezien zij er geen verstand van heeft..Het is wel een vrouw met heel veel ervaring op dit gebied omdat ze al jaren in het vak zit. Ik hoop dat zij je verder kan helpen al denk ik wel dat als je de second opinion van een PC in je zak je hebt, je hiermee terug moet gaan naar de Velthuis kliniek. Zij hebben echt een naam hoog te houden en het lijkt me sterk dat zij je niet opnieuw helpen om dit probleem op te lossen, desnoodds door een andere PC in de velthuis kliniek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik denk dat je beter een second opinion via bergman kan doen..

Diana is idd geen pc dus ik zou haar conclusie met een korreltje zout nemen... Plus je zou een eventuele her operatie zelf moeten bekostigen als je het via Diana laat doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen een echo gehad, bloedonderzoek...alles was goed, godzijdank!

Vandaag contact gehad met dr Moojen..

10april consult in Rotterdam bij dr Klepetko, zij gaat me na kijken. Ivm met mijn nog steeds aanhoudende pijn!! Ook is mijn linkerborst zo'n ontiegelijk stuk kleiner en afgeplat aan de zijkant. Werkelijk geen gezicht. Hoop dat zij me meer kan vertellen want ben totaal helemaal klaar met alles... Zucht...

Iemand ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.