Ga naar inhoud

Dyenella : 24 februari 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Ook door straten geholpen, 375cc HP dual plane. Heb nu een 75e / 70f. Ik was heeel erg bang voor t infuus, maar dat is vooral omdat mijn ader bijna niet te prikken valt. Operatie is me echt meegevallen. Heb wel last van de narcose, kan zomaar midden op de dag op de bank in slaap vallen! Hier kun je een half jaar last van houden, maarja dat wist ik en ik neem het maar voor lief.

Ja ik heb het gezien, ze zijn erg mooi geworden. Dat slapen is toch ook niet zo heel erg, rust je in ieder geval lekker uit haha. Mag ik vragen wat voor cup je had voor dat je een BV hebt gedaan? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Dekkerzwald of hoe je dat ook schrijft. Fijn dat je nergens last van hebt gehad dat scheelt ook wel weer heel erg. Ja ik ben ook echt blij dat ik zo snel kan, ik ben echt heel erg ongeduldig. xx

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar de operatieverslagen... Dan kun je dit topic ook gebruiken als je je verslag wilt schrijven over je operatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet ook wel zeggen dat nu het heel dichtbij komt ik eigenlijk redelijk rustig ben, maar ik denk dat het wel anders is als ik in de auto onderweg naar de kliniek ben. Heb je daarna last van bijwerkingen gehad? x

Nee nergens last van gehad, ook geen pijn!!! Gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Wat spannend. Ben blij dat je voor mij gaat ik mag 11 maart ook bij Dr Straten. En ik ben ook zooo ontzettend bang voor het infuus en narcose dat ik morgen naar de dokter ga om iets rustgevend te halen. Hahaha haha ik kan niet wachten op je operatie verslag :D

ik heb een 70a en krijg 350 cc hp dual plane hoop echt op een D maar denk niet dat ik dat zal halen.

Groetjes en heel vveel succes morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je Datum! Je bent al snel aan de beurt!

24. Februari is wel een mooie dag! Hebben we allebei B-Day, jij boobie en ik birthday haha :P

Ik ben ook hel bang voor de narcose maarja zal wel goed komen, denk ik de hele tijd :)

Gefeliciteerd met je verjaardag! !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames, ik heb mijn borsten hoor. Zal even mijn verslag schrijven over gister.

Moest om 9 uur aanwezig zijn in Nijmegen maar kom uit Rotterdam dus was erg vroeg vertrokken maar netjes op tijd.

Toen ik aankwam kreeg ik een kamer voor mezelf alleen dus dat is wel zo fijn.

De verpleegster ging mijn bloeddruk op meten en de mensen die met mij mee waren kregen wat te drinken.

Ik moest rond 10 uur in mijn OK jasje liggen en goed hebben geplast. Had ik dus ook gedaan maar om half 11 was er nog niemand

bleek dus iets uit te lopen. Rond half 12 werd ik uiteindelijk opgehaald en mocht ik naar de uitslaapkamer om mijn infuus in te brengen.

Ik was zo nerveus voor de narcose dat ik helemaal lag te trillen, gelukkig stellen de zusters je daar erg gerust.

Daarna kwam Frans mijn borsten aftekenen en mocht ik gelijk de O.K in. De assistente zag dat ik nerveus was dus die gaf mij

alvast wat narcosemiddel en voor de rest weet ik het niet meer haha. Ik werd wakker en had nergens last van, kreeg wat paracetamols en mocht

na 10 minuten terug naar mijn kamer. Daar heb ik wat gegeten en gedronken en moest ik even plassen, einde middag kwam Frans mijn borsten

bekijken en hij was tevreden 375CC Dual plane. Ik mocht dus naar huis, ik had aangegeven dat ik bang was om misselijk te worden

en daar hebben ze me iets voor gegeven. Ben dus ook niet misselijk geweest. Onderweg naar huis 1.30 uur toch wel wat last onderweg met

bochten en heuveltjes maar het was te doen. Thuis aangekomen en lekker op de bank gaan liggen, ik heb tramadol gekregen als pijnstiller maar

heb deze niet genomen ivb met mijn angst om misselijk te worden. Toen ik gister net geopereerd was dacht ik hmmm best klein maar daar hoor je mij

nu niet meer over, het lijkt alsof ze ontploffen. Ik heb wel veel pijn dat moet ik toegeven maar heb toch nog aardig wat kunnen slapen. Het is even de dagen doorbikkelen en genezen. Ik ben heel goed geholpen en zou het zo weer doen. Frans is een ontzettend goeie en aardige arts en de verpleging is ontzettend lief. Ik ga straks weer foto's maken dan kunnen jullie het resultaat zien.

Nu loop ik nog te klagen en te doen maar ik ben er hartstikke blij mee!

xx


haha :D Daaank jeeee !!!!! :D

Jij gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!!! :D

hoop dat alles goed is gegaan :) succes met je herstel!

me verslag staat online!


Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je verhaal, rust maar goed uit en sterkte met herstel xx

Hij staat online hoor:)


Het gaat goed met haar, en ze heeft prachtige boobbies!! Ze zal vast snel hier komen om het jullie te vertellen

:57: Je bent lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat super meis, ik lees het al en zoals je al zei "ik hoef niet zenuwachtig te zijn hihi" Geniet van je nieuwe boobs :-D, Ik moet nog geduld hebben. Al lijken de dagen echt mega langzaam te gaan hahahaha xxxxx

Ja dat begrijp ik, i heb echt heel erg veel geluk gehad dat ik binnen een week terecht kon. Dus nee geen zenuwen meid nergens voor nodig. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.