Ga naar inhoud

Dyenella : 24 februari 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Ik zal mij even voorstellen ik ben Jennifer 22 jaar en ik heb aanstaande maandag mijn operatie in Nijmegen bij Dhr F. Straten.

Ik heb vorige week maandag mijn eerste consult bij Diana gehad en heb het geluk gehad dat er iemand heeft afgebeld waardoor ik zo snel

terecht kon. Ik heb nu de cupmaat AA en ben hier dus wel erg onzeker over, Frans heeft 375 mentor met mij besproken en ik krijg een dual plane. Ik kan mij nog niet voorstellen dat ik over 2 dagen gewoon eindelijk borsten heb, maar ben erg bang voor de narcose.

Frans heeft me gerust proberen te stellen maar ik ben toch wel erg nerveus, zijn er mensen die last van de narcose hebben gehad of er ook

bang voor zijn geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meid !!

wat spannend over 2 dagen je borsten !!

ik ben niet bang voor de narcose maar dat komt omdat ik die al vaker heb gehad voor andere operaties !

maar ik zou zeggen laat het op je af komen het komt vast en zeker wel goed !!

ze weten wel wat ze doen en het is voor een super goed doel toch

alvast heel veel succes !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid !!

wat spannend over 2 dagen je borsten !!

ik ben niet bang voor de narcose maar dat komt omdat ik die al vaker heb gehad voor andere operaties !

maar ik zou zeggen laat het op je af komen het komt vast en zeker wel goed !!

ze weten wel wat ze doen en het is voor een super goed doel toch

alvast heel veel succes !!!

Dankjewel voor je lieve woorden, ja ik weet dat het niet zo eng is maar op de één of andere manier ben ik nu toch zo zenuwachtig.

Jij hoeft ook nog maar heel even te wachten, wat krijg jij als ik vragen mag?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee klopt ik mag 3 maart

ik krijg 400cc HP dual plane

en zenuwachtig ben ik ook dat is ook vrij normaal...

je kijkt er zo lang naar uit en dan eindelijk is het bijna zover

Ja dat kan ik begrijpen, waar ga jij? Zit je ook bij Gabriels of heb je een andere praktijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ook ik wordt geopereerd door Frans Straten .

Ik kom ook van Aa af en krijg 400cc.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

Succes meid!!

Groetjes Yara

Hey Yara,

Ja ik ben ook super benieuwd ben nu toch wel zenuwachtig aan het worden, wanneer ben jij aan de beurt als ik vragen mag?

Groetjes Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik wordt ook geholpen door Frans v Straten via Diana!

400cc hp mentor :)

11 maart!! Nog 17 dgn dus! Heb er zin in! Laat t maar over je heenkomen, ik vind

het ook best eng, en heb toch al meerdere operaties achter de rug.

succes maandag!

xx

Hey meid,

Leuk hoor ja bij mij kon er echt niet veel meer in, ik ben ook zo bang voor die narcose.

Ben op zich best een controlfreak dus dat is het misschien wel.

Hoe heb jij narcose ervaren.

Ik laat het nog weten hoe het is gegaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was toen ik 8 was en 16 en vlgs mij 18, dus al tijd terug.

Ik vond t altijd snel gaan haha, je valt weg en ze staan al weer naast je als je wakker wordt ;) ik dacht he nu al ;)

Ik laat t maar over me heenkomen, zal zeker te weten ontzettend nerveus zijn !

ben benieuwd naar je ervaring! En snel al, ik weekje later :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was toen ik 8 was en 16 en vlgs mij 18, dus al tijd terug.

Ik vond t altijd snel gaan haha, je valt weg en ze staan al weer naast je als je wakker wordt ;) ik dacht he nu al ;)

Ik laat t maar over me heenkomen, zal zeker te weten ontzettend nerveus zijn !

ben benieuwd naar je ervaring! En snel al, ik weekje later :)

Xx

Hey, ja ik moet zeggen nu steeds meer dagen naar de operatie toe dat ik wel wat rustiger word. Ik slaap gewoon weer heb er geen dromen over, alleen het rijden daar zie ik tegen op. Maar goed als het goed gaat heb je zo in een halve dag ineens borsten eigenlijk te mooi om waar te zien toch haha. Ja ik hoor van veel mensen dat het zo gebeurd is. Ik hop op het beste en probeer me zo rustig mogelijk te houden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook, 2 uur zonder file dan :o en ook de pijn erna, maar miss valt het mee :)

Weet je al hoe laat je je moet melden?

xx

Ja ik moet 9 uur aanwezig zijn dus volgens mij ben ik de eerste. Ik moet een uurtje en 10 minuten rijden maar dat vind ik eigenlijk alleen vervelend omdat ik zo nerveus ben haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Wat super dat je al zo snel terecht kan!! Heb je ook niet zoveel tijd om jezelf gek te maken over de narcose ;)

Welke kliniek wordt je geopereerd, dan kan ik je titel ff aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen..

Ik heb de narcose helemaal niet als onprettig ervaren... Je krijgt van te voren je infuus en daardoor krijg je het narcosemiddel toegediend..

Ik voelde het vanuit mijn tenen tintelen en warm worden en het volgende moment wat ik me kan herinneren lag ik alweer op de uitslaapkamer.. ik heb echt helemaal nergens last van gehad gelukkig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook door straten geholpen, 375cc HP dual plane. Heb nu een 75e / 70f. Ik was heeel erg bang voor t infuus, maar dat is vooral omdat mijn ader bijna niet te prikken valt. Operatie is me echt meegevallen. Heb wel last van de narcose, kan zomaar midden op de dag op de bank in slaap vallen! Hier kun je een half jaar last van houden, maarja dat wist ik en ik neem het maar voor lief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik was heel nerveus voor de narcose. Gewoon dat je je moet overgeven aan een onbekende brrrrrr. Maargoed, omdat ik de dagen ervoor zooooo nerveus was had ik niet verwacht ook maar een oog dicht te doen de nacht voor de ingreep maar verrassend genoeg heb ik als een blok geslapen en op de dag zelf was ik zo kalm, heel apart eigenlijk. So, don't worry...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je 2de bent, de eerste moet 7:00 aanwezig zijn.

maar lekkere tijd. Maar je gaat niet alleen toch? Je kan niet terugrijden dat mag niet ;)

Xx

Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen, nee mijn vriend en een vriendin van mij gaan mee. Rond hoe laat word je dan ongeveer geopereerd. Vind dat wachten daar toch wel het meeste eng denk ik haha,

Ik zal me ervaring zeker delen. xx

Ik was ook heeel nerveus voor de narcose...maar das echt voor niets nodig hoor!

Ik met mijn borstlift erbij was mijn ademhaling aan de machine...

Je zal lekker dromen en wakker worden met 2 mooie boobies :)

Succes

Ja ik hoop het, ik ben bang dat ik er misschien toch iets van mee maak of dat ik niet meer wakker word ofzo. Had je daar ook last van? Dankjewel trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik was heel nerveus voor de narcose. Gewoon dat je je moet overgeven aan een onbekende brrrrrr. Maargoed, omdat ik de dagen ervoor zooooo nerveus was had ik niet verwacht ook maar een oog dicht te doen de nacht voor de ingreep maar verrassend genoeg heb ik als een blok geslapen en op de dag zelf was ik zo kalm, heel apart eigenlijk. So, don't worry...

Ja ik moet ook wel zeggen dat nu het heel dichtbij komt ik eigenlijk redelijk rustig ben, maar ik denk dat het wel anders is als ik in de auto onderweg naar de kliniek ben. Heb je daarna last van bijwerkingen gehad? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Wat super dat je al zo snel terecht kan!! Heb je ook niet zoveel tijd om jezelf gek te maken over de narcose ;)

Welke kliniek wordt je geopereerd, dan kan ik je titel ff aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen..

Ik heb de narcose helemaal niet als onprettig ervaren... Je krijgt van te voren je infuus en daardoor krijg je het narcosemiddel toegediend..

Ik voelde het vanuit mijn tenen tintelen en warm worden en het volgende moment wat ik me kan herinneren lag ik alweer op de uitslaapkamer.. ik heb echt helemaal nergens last van gehad gelukkig!!

Dekkerzwald of hoe je dat ook schrijft. Fijn dat je nergens last van hebt gehad dat scheelt ook wel weer heel erg. Ja ik ben ook echt blij dat ik zo snel kan, ik ben echt heel erg ongeduldig. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.