Ga naar inhoud

Nad_ine: 24 februari 2014 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Ladies!

Ik ben echt super blij dat ik dit forum heb gevonden want heb nu al echt veel informatie gevonden over dingen waar ik zelf ook over twijfel.. Ik word aanstaande maandag geopereerd en heb al besloten om straks toch even de kliniek nog te bellen om te vragen of ik maandag nog even over de hoeveelheid cc kan praten. Maar ik zou ook graag jullie advies willen!

Ik ben 25 jaar, 1.72, weeg 61 en ben 300 cc monobloc geadviseerd. Momenteel heb ik een kleine b. Ik wil heel graag uitkomen op kleine d.. De pc kon mij alleen niet vertellen waar 300 cc op uit zou komen bij mij.. Dat was te lastig aan te geven zei hij.

Hij vroeg wat ik graag wilde, natuurlijk of groot en ik wil het uiteraard wel natuurlijk houden, dan was 300 cc het beste zei hij.

Nu heb ik op internet veel fotos en verhalen zitten lezen van anderen en uiteraard hier en zie dat het idd lastig is er van te voren achter te komen wat deze hoeveelheid cc mij zal geven. Ik zie wel voornamelijk dat het op een c uitkomt bij de meeste.. Wat denken jullie?

En zou iets meer cc echt gelijk een onnatuurlijk effect geven?

Ik wil net als de meeste ook geen spijt krijgen straks dat ik niet iets groter genomen heb..

:106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nad_ine,

Ik ben afgelopen dinsdag ook geopereerd door Dr. Damen in de wellness kliniek en mij stelde hij dezelfde vraag; natuurlijk of groot/nep uitziend? ik wilde wel grote borsten, maar het moet er wel natuurlijk uit blijven zien. De pc raadde mij toen 350cc aan. Maandag, de dag voor de operatie, ben ik nog eens gaan passen (waarvoor ik 3,5u in de wachtkamer heb doorgebracht) omdat ik twijfelde. Ik heb toen 380cc gepast. Dit is natuurlijk geen groot verschil, maar ik vond het nét iets mooier bij mijn lichaam dan 350cc. Dr. Damen herhaalde wat hij tijdens het eerste consult ook al tegen mij zei: hoe groter, hoe onnatuurlijker.

Ik heb na de operatie een bandage om mijn borsten gekregen maar omdat ik deze niet kon verdragen (zal veel te strak en ik had héél veel pijn aan mijn borsten) ben ik dezelfde avond teruggegaan en heb ik een sportbh gekregen. Ik heb mijn nieuwe boobies dus kunnen bekijken en wauwww, ik vind ze nu al heel mooi. Ik ben achteraf erg blij dat ik nog eens ben gaan passen. Mijn voorsituatie is een kleine 75B en ik ben 179 lang.

Ik hoop dat je hier iets aan zult hebben :-)

Groetjes Claires

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben ook in de wellness kliniek geweest maar bij dr verdonck. Ik ben iets groter dan 1m70, weet nie exact hoe groot, en weeg 58kg. Ik wou het ook natuurlijk houden en bij het passen kwamen we uit op 330cc. Omdat ik naderhand begon te twijfelen of dit toch niet te klein zou zijn ben ik nog eens gaan passen en vond ik 350cc ook heel erg mooi.. Verdonck zei toen dat als ik het natuurlijk wou houden dat ik best bij 330cc kon blijven. Dit heb ik dan ook gedaan en ben er tot nu toe heel tevreden mee, ik ben nu 11 dagen po.

Ik ben dus toch wel een stukje kleiner als jou en heb meer cc en dit is echt niet te groot voor mijn lichaam. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat jouw borstkast smaller is dan de mijne waardoor ik iets groter kon gaan ? Ik had voor mijn operatie 70a (volgens de maattabel) maar droeg altijd een goed gevulde 70/75b...

Als je echt twijfelt zou ik gewoon nog eens langsgaan bij dr damen of evt bij een andere pc.

Mijn eerste consult was bij dr visser en zij kreeg er ook maar 300cc in, meer zou absoluuutt niet gaan volgens haar. En volgens verdonck was 330cc perfect mogelijk :)

Op dit forum zijn ook genoeg meiden die in de wellness kliniek geholpen zijn met verschillend aantal cc die je mss ook nog raad kunnen geven :)

Alvast heel veel succes met je keuze !

Groetjes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjulliewel voor de reacties! Heb ik zeker wat aan

Ik heb gister gebeld en kan de pc er maandagmorgen nog even over spreken.. denk dat ik toch ook ongeveer 330 wil.. Ik heb een beetje hetzelfde als jou Tascha denk ik en het schrok mij meer af dat de pc zei dat het natuurlijk tot 300 zou zijn.

Kun jullie al zien wat voor cup jullie nu ongeveer hebben?

En hoe snel ging de pijn bij jullie weg? of hebben jullie er nog last van?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog niet wat voor cup ik heb maar kan je wel zeggen dat het groot genoeg is en zeker niet groter zou gewild hebben voor mijn lichaam :) de maat is perfect tot nu toe :D gaat natuurlijk nog helemaal veranderen maar vind de maat goed :)

En over de pijn.. Tsja.. De eerste dagen waren echt een hel :s dit hoor je misschien niet zo graag maar ik wind er liever geen doekjes om.. Ik kon ook niks binnenhouden van eten of drinken, elke beweging deed pijn, ademen deed zelfs pijn.. Ik ben maandag geopereerd en donderdag ben ik uit ellende naar verdonck gegaan omdat ik het niet meer uithield van de pijn, ik was echt radeloos..

Maarrrr toen verdonck donderdag het verband eraf knipte voelde ik bijna meteen de pijn wegtrekken en heb sindsdien geen pijn meer gehad en ook geen pijnstillers meer genomen :) nu is alles gewoon nog strak en stijf..

De pijn is natuurlijk voor iedereen verschillend want sommige meisjes merken er niks van :)

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf op 28 januari geopereerd door dr damen.

Hij stelde aan mij dezelfde vraag. Hij adviseerde 330 cc achter de spier.

Thuis ging ik twijfelen, heb zelfs de dag van te voren thuis ballonnen gevuld om te kijken. Op de operatietafel nogmaals aan hem gevraagd of het niet te klein was.

Maar ben tevreden.

Moet zeggen, heb totaal geen pijn gehad! De volgende dag kon ik mijn eigen haren wassen onder de wastafel, en de dag daarna kon ik gewoon mijn dochter van school halen. Pijn heeft het niet gedaan!

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk idd dat voor iedereen de pijn anders is dan..

Wel fijn te horen dat jij blij bent met de maat Tascha, ik denk toch dat ik ook voor die maat wil gaan..

Maar morgen is het zo ver! super spannend hihi dus ga het maar even proberen los te laten en morgenochtend te bekijken hoe groot ik ze nou wil hebben..

Dankjullie wel voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de succeswensen nog!

Ik heb ze jeeeejjjjj!! uiteindelijk toch 330 geworden :)

Ze lijken wel kleiner dan ik had verwacht eigenlijk maar dat komt denk ik door het verband wat er nog strak omheen zit?

Na de operatie viel de pijn me reuze mee.. door de verdoving denk ik haha thuis verder gegaan op paracetamol en ibuprofen maar werd heel ziek van de paracetamol :( Dus ben daar maar mee gestopt.. Opzich wel te doen.. zolang ik niet beweeg :P

Volgende donderdag wordt het verband er af gehaald.. ik kan niet wachten!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.