Ga naar inhoud

Andere onzekerheid na BV?


Excella

Aanbevolen berichten

Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.

Ik was altijd helemaal gefocust op mijn kleine borsten. Nu heb ik ze eindelijk laten vergroten, maar nu lijkt het wel alsof ik (onbewust) weer een andere 'obsessie' krijg. Ik ben na mijn BV nog 4 kilo afgevallen en nu maak ik me weer druk om andere dingen. Ik heb totaal niets te klagen over mijn lichaam eigenlijk, maar toch zie ik zelf dingen die ik liever niet wil. Ik wil mijn kont ietjes strakker, mijn buik is plat, maar mag strakker, zelfs mijn rug mag strakker. Ik train nu ook weer erg veel... maar nu denk ik van 'ik heb wat donkere haartjes, misschien kan ik die een keer laten weglaseren'.

Hebben jullie dit ook? Ik las net namelijk een topic over iemand die nu ergens anders lipo wil, en in het topic van een nieuwe member die eerst al iets had laten veranderen en nu weer.

Is het net als een tattoo of piercing? Je neemt er 1 en het blijft kriebelen voor een 2e? Misschien niet een goed voorbeeld... maar jullie snappen het wel.

Heb je nu na je BV of BVK (of andere ingreep) zo iets van 'het viel best mee, misschien zou ik wel wat anders kunnen doen'.

Ik vond het zo reuze meevallen achteraf, dat ik niet zo lang meer zou twijfelen over een andere ingreep denk ik. Ik heb niet iets wat ik echt anders zou willen, behalve het laseren van haartjes, maar als mijn borstprothesen ooit vervangen moeten worden doe ik het direct, en misschien ook gelijk een cupje groter.

Liefs Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Excella,

ik denk dat de drempel voor een volgende ingreep (wat dan ook) heeeeeeeeel veel lager is dan met je 1e ingreep. dat merk ik ook.. eest oogleden,toen bv en nu heb ik frons tussen ogen laten behandelen. zou wel lipo willen aan benen/kont haha. dus ja..... maar ben er niet meer onzekerder door,dit alles had ik al voor mijn ooglidcorrectie/bv.

en ook ik twijfel geen minuut als ik voor een wissel zou moeten.. en idd,nou niet groter maar wel voller van boven (dan extra high profile)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi excella

Ik ken het wel hoor hier het zelfde probleem was ook altijd bezig met mijn a-cupje nu ik een C/d heb beginnen

bij mij ook meer dingen te komen die ik zou willen veranderen waar ik van te voren nooit aan dacht

nu bijvoorbeeld wil me lippen laten doen,en een neuscorrectie en heel raar hahahah billift

niet dat ik het ga doen maar is toch wel weer iets nieuws waar ik me druk over maak

de kleinste dingen zou je nou willen veranderen opeens lijkt het zo makkelijk nou ja qua geld moet je het ook meezitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is het juist het omgekeerde eignenlijk...

nu ik grotere borsten heb is mijn lichaam meer in verhouding. ik had voordien heel veel complexen over mijn buikje... en die complex is nu merkelijk minder... ik ben nog steeds aant proberen hem weg te werken en ga zeker niet stoppen met fitnessen, maar toch, durf nu al een strakker bloesje aandoen; de nadruk valt nu op mijn grote boezem ipv mijn dikke buik...

groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na..onzeker wil ik het niet noemen,ben gewoon altijd al een perfectionist geweest.

besteed ook enorm veel aan mijn uiterlijk en verzorging.

ben niet iemand die met lagen make up rondloopt,dat is niet mijn verzorging,dat vind ik niks.

maar ben wel ene persoon die graag alles tip top in orde wil aan me lichaam,dus wat te veranderen ,verander ik,wat ik veranderd wil hebben.en dan wel blijvende dingen,geen veranderingen die vervagen of elk jaar terug komen.

zo heb ik een aangepast eet schema,en besteed erg veel tijd aan me huid,maskertjes,creme,s enzo

me huid is me alles,wil er perfect uitzien,en wil stralen,een pukkel zal me gene slapeloze nachten bezorgen,maar leuk vind ik het ook niet,en doe er dan alles aan die weg te werken.

me nagels ook een deel waar ik veel mee bezig ben.

heb me bv gehad nu,op wissel na dan.

heb permanente make up,lijntje onder me ogen

laat geregelt me benen harsen

najaar heb ik een lipo ,buik en heup

ik ben dus helemmaal gefocust op me buik,dat is een beetje uit de hand gelopen verslaving.

als die nog maar iets blubberd naar mij idee zit ik weer op de spörtschool,ik sport al 6x per week

3x uur groepsles 3x pw cardio en fitness

maar ik vind altijd wel weer iets aan me lichaam,wat net niet naar wens is,zo vermoeiend,en zit echt tussen je oren.... :69:

ik ben zwanger geweest tussendoor,en we hadden 6jaar terug net het eigen bedrijf opgestart,dus die dingen tussendoor zorgden er wel even voor dat het allemala even onmogelijk was te laten uitvoeren,nu heb ik alle kans,en ga er dan ook voor.

me drempel is niet verlegt ofzo na me bv,want heb grote pijngrens en deins niet terug voor pijn.

dus je verhaal komt me wel erg bekend voor Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh daar herken ik me helemaal in Moontje!

Met make up heb ik dat niet, maar mijn nagels zijn altijd netjes, ik lak ze altijd in allerlei kleuren, het zijn mijn eigen nagels dus ben er ook wel een beetje trots op haha!

En dan dat sporten en gezond eten, daar ben ik ook heel veel mee bezig. Als ik snoep ben ik daar ook lang mee bezig.

Net wat jij hebt met je buik heb ik ook, alleen is die van mij al best plat, dus kijk ik nu naar de zijkant, dat ook nog, maar ik had een tijdje van die beginnende 'zwembandjes', die heb ik er dus weer helemaal afgesport haha. En nu wil ik een strakke rug.. het is niet slap ofzo, maar wil het gewoon mooi getraind. Lekker strak

Ik ben nu 24, en zou willen dat ik altijd deze leeftijd kon houden. Ik denk wel eens van 'als ik ooit moeder word.... oh my god'. Dan zou ik helemaal gefocust zijn op mijn lichaam denk ik. Dat zwanger zijn lijkt me echt een ramp. Je ziet je lichaam gewoon uitrekken en groter worden, en hopelijk krijg ik dan geen striae

Ik hoop eigenlijk dat het minder word. Ik ken zelf niemand die zo met zichzelf bezig is als ik. En ik hou het voor anderen nog behoorlijk stil, hoewel iedereen op het werk weet dat ik niet dik wil worden. Best vervelend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na ik ben bijna 40(7april),maar heb nog steeds hetzelfde lichaam als toen ik 20 was,ook na 2 kinderen dus.Dus het hoeft niet altyd uit te lubberen,als je een goeie conditie hebt,hersteld je lichaam ook veel sneller enzo.

maar ja,ik spreek nu over mijzelf en kan altijd bij anderen anders zijn natuurlijk.

Wel baal ik dat ik gezichtsrimpeltjes krijg....Als ik het geld had,zou ik dr wel wat aan laten doen,botox ofzo..maar ja dat moet je wel bijhouden...volgens mij had PattyBrard t ook weer laten doen,die gaat mij dan weer te ver,je ziet t gewoon!!!Dikke wangen en ovrdreven lippen,das ook niet mooi meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hey Exella

nou ik ben er al een hele tijd mee bezig hoor!

sinds ik twee kinderen gehad heb de 1e in 1990,was ik 25kilo pfff aangekomen en me buik zat vol striemen en uitgescheurd wat ik heel erg vond en ik ben daarna veel gewicht kwijtgeraakt maar nooit is me buik de oude geworden en het sporten dat heb ik niet zo fanatiek weer opgepakt.ben vanaf die tijd heel erg ontvreden geweest en me toen daarbij neergelegd.in 2000 kreeg ik me tweede kindje en hup weer 23 kilo aangekomen,wat een gewicht hoor!weer een grote buik,maar dat had ik er wel voor over.

toen is het bij mij eigenlijk begonnen om verder te verdiepen in plastiche chirurgie,wat de mogelijkheden waren voor mij en de bv die ik onlangs heb laten doen die stond al heel lang op me verlanglijstje,eigenlijk al vanaf me twingste.

ik ben twee jaar geleden na de veldhuiskliniek gegaan voor een consult voor een buikwandcorrectie en uiteindelijk is het een liposuctie geworden over het hele buikgebied,zo vertelde mij die pc dat dat het beste voor mij zou zijn,want ik had geen buikwandcorrectie nodig vond hij en dat vet wat er zat kon met liposuctie wel opgelost worden.....Helaas heb ik het wel laten doen,het vet is weg daar en me buik is wel plat maar niet STRAK en dat wilde ik zo graag,dus ik baalde enorm!! :85: een verkeerde inschatting van de pc dat mijn buik wel goed terug zou rekken.Had ik maar na mezelf geluisterd dan had ik die buikcorrectie ondergaan.sinds die tijd ben ik veel bezig met dit wil ik wel veranderen aan me lichaam.nu heb ik me bv laten doen en als het goed is over enkele maanden toch me buikcorrectie door die zelfde pc die me bv gedaan heeft.als je eenmaal wat gedaan heb aan je lichaam is die drempel zo gemakkelijk om weer wat te laten doen en me vriendin zei tegen me dat het enigszins verslavend kon zijn....Dus of ik klaar ben dat weet ik nog niet. :6:

grtjs Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik wil zekers nog meer aan mezelf veranderen. Ik ben pas 28, maar ik merk dat ik wel al lijntjes rondom mijn ogen krijg, ik denk dat ik binnenkort ga beginnen met botox....verder staat een kleine neuscorrectie op mijn verlanglijst, waarbij mij neus recht gezet wordt en het puntje van mijn neus bijgeschaafd. Een kleine verandering kan voor veel vreugde zorgen vind ik. Ik heb op zich een mooi gezichtje, maar ik heb wel een vrij hoekig gezicht....ik wil mijn neus iets zachter maken zodat mijn algehele uitstraling zachter overkomt.

Oja, ik heb ook veel sproeten waarvan ik sterkt de indruk heb dat het overgrote deel pigmentvlekken zijn, die ga ik in het najaar later weglaseren en mijn overbeharing gaat er ook aan. Verder ga ik als ik tegen de 40 loop zeker een ooglidcorrectie uitvoeren, mijn lichaam daar verander ik niets mee aan, daar ben ik echt tevreden over.

Dat ik nog meer aan mezelf wil veraderen betekent overigens niet dat ik mezelf niet mooi vind ofzo, ik vind mezelf (meestal) prachtig, dat vond ik ook voor mijn BV's. Ik ben voor behoud van schoonheid, al dan niet met behulp van estetische chirurgie. Kleine verbeteringen mogen van mij ook.

De techniek is er, waarom zouden we er geen gebruik van mogen maken?

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik herken het ook wel (in mindere mate dan). Als je mij vier jaar geleden zou vertellen dat ik 4 jaar later een hele make-over zou doen, zou ik je voor gek hebben verklaard!!! Ik was blij met hoe ik er uit zag en kon me niks voorstellen bij het toepassen van plastische chirurgie.

Maar m'n lichaam is veranderd de afgelopen jaren en geleidelijk aan ook mijn gedachten over plastische chirurgie. Ik sta er nu heel anders tegenover.

Zelf ben ik niet van plan nog meer dingen te laten doen (ik vind dit al erg veel!). Maar ik kan me best voorstellen dat als ik bijvoorbeeld ontevreden ben met m'n maat implantaten, dat ik die een keer wissel. En ik weet niet hoe m'n buik zal 'opdrogen' (haha! Tja, hoe zeg je dat?), maar als daar een kleine nacorrectie in nodig is zal ik dat ook doen. Als je A zegt moet je ook B zeggen; het heeft me 1000-en euro's gekost dus ik vind dat ik dan ook tevreden met buik en borsten moet zijn. Maar ik denk niet dat ik te hoge verwachtingen heb (eerder lage; kan me haast niet voorstellen dat ik straks een mooie strakke buik heb! Hahaa!).

Ik ben wel 'bang' dat ik me over een poos ga ergeren aan mijn lovehandles. Die zullen nu, na mijn BWC, veel meer opvallen.

En tja, ik weet niet hoe ik er over 20 jaar uit zie; maar mocht ik enorm overhangende oogleden ofzo hebben, dan denk ik dat ik die wel zou laten weghalen!

O ja! En ik zou wel botox onder m'n oksels willen! Ik zweet altijd zo :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat jullie dit ook hebben. Ik ben dus niet alleen :blush:

Ik heb dan vrij weinig te klagen over mijn figuur... ik heb wel wat last van vervelende haren (van bikinilijn tot navel, rond tepels) ik wordt daar best moe van en wil dat ook nog laten laseren want ik schaam me er best voor. Toch weet ik niet wanneer want ik mag dan 6 weken niet in de zon geweest zijn en ik ga regelmatig zonnen zodat ik niet zo bleek ben (jaja dillema's haha)

Ik krijg ook weer heel erg vlekken op mijn benen en nu ik bij Yasmin lees over pigmentvlekken denk ik gelijk 'hmmm interessant!'. Weet niet of mijn bankrekening daar zo blij mee is hahaha

Maar ik denk dat we allemaal weer onzekerheden hebben. Of er al waren misschien. Want nu het 1 (misschien deels) is verbeterd lijkt het andere weer niet mooi.

Ik zou zelf nooit aan Botox beginnen. Ik zou wel gewoon mijn gezicht laten voor wat het is. Als ik zie hoe mensen eruit zien die er teveel van hebben gehad, die zien er niet uit. Ik zou sowieso niet snel iets in mijn gezicht laten doen.

Ooglidcorrectie snap ik dan weer wel. Mijn oma heeft het laten doen omdat ze er echt last van had. Ze leek altijd alsof ze haar ogen half dicht had hangen. Maar ze zei dat ze haar ogen gesloten had en de arts dus begon te snijden, en opeens zag ze van alles, terwijl ze gewoon haar ogen dichthad :blink: bah :blink: de manier waarop ze dat doen lijkt me dan weer naar. Dan zou ik zo iets liever doen als je onder narcose bent ofzo hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik let nu wat meer op mijn huid maar dat was het wel.

Eigenlijk was ik daar voor ik me druk maakte om mijn borsten ook wel mee bezig.

Ik denk dat ik wel makkelijker ben geworden. Bij mij in de familie is er nog wel eens een ooglidcorrectie nodig. Als ik er aan toe zou zijn dan laat ik dat zeker doen.

Lipo lijkt me nog steeds heel eng, dus ben blij dat ik dat niet nodig heb. Dan sport ik maar een keertje wat harder ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.