Ga naar inhoud

Daantje77 : 9 februari 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Daantje en heb inmiddels mijn tweede bv achter de rug. Mijn eerste operatie heb ik gehad op 29-7-2008 bij Silhouet in Weert door R. Vercoutere. Mijn heroperatie is op 9-2-2009 geweest bij Dr. B. de Meyere in Gent.

Mijn gegevens zijn:

Mcghan Inspira TRX

800 cc op de spier

Cupmaat 75F

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SeducingLife (Akasha79)

Hoi Daantje! Leuk om je hier te zien :) Tja, de .nl versie doet het niet meer en ik heb geen tijd om mijn verslag opnieuw te typen.(ik ben druk met verhuizen, met werk en nog met Prince2 leren...) Ik wacht tot ik die .kan kopieren van borstenforum .nl .

De tijd vliegt!!! Wat leuk dat je gewone bh's kan dragen!Lekker de zomer in met meer zlefvertrouwen en sexy kleding.

XXX

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daantje,

Morgen ben je alweer 6 weken po, het gaat zo snel! :) Ik ben a.s. donderdag ook 6 weken po, heb wel vanaf 5 weken een beetje gesmokkeld en af en toe een gewone bh aan gehad. Ik had er helemaal geen last van, maar het is natuurlijk beter van niet...

Nou wil je veel plezier wensen morgen met je 1e gewone bh dag! Weet je al wat je aan doet :lol: of geen specifieke plannen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hoi Daantje,

Aaaa, heerlijk 6 weken, ik moet nog 19 dagen. Maar voor mij duurt het veel te lang omdat ik op dezelfde dag onze nieuwe puppie mag gaan halen!!! Dus ik tel 2x af.

Is die foto van jou??? die daar staat. Ik zag het net en ik dacht WAUW, wat een lijf, wat een mooie foto. Maar ook: zou ze dat echt durven!!

Geniet van je eerste bh moment en tell me all about it!!

Show je nieuwe bh in de setjes topic!!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daantje,

Heb even je foto's bekeken, vind het resultaat errug mooi, errug groot dat wel, maar wel mooi hihi..

Waarom heb je een heroperatie gehad??

Ben je ondertussen al helemaal hersteld, of duurt het herstel langer i.v.m. met de groote van de prothese?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Even voordat er verwarring ontstaat... Ik ben niet de persoon op het plaatje van mijn Avatar hahaha :lol:

Dat is het plaatje wat ik heb meegenomen naar mijn operatie om aan te geven wat ik mooi vind en hoe ik het graag zou willen als dat nog kon!! Dr. Bruno de Meyere heeft zijn werk perfect gedaan en ook echt goed naar me geluisterd en me ingeschat!

Vond het wel grappig om die ook als Avatar te gebruiken!!

Heb zondag mijn eerste dag met gewone bh gehad en heb nergens last van gehad maar.... wat moest ik wennen als ik mezelf zag. In sportbh was ik er al zo aan gewend en had ik in kleding soms echt het idee dat het allemaal wel meeviel. Maar daar kan ik in gewone bh niet meer omheen... Ze zijn dan echt groot!!

Maar ik vind ze zelf geweldig en had ze niet kleiner willen hebben. Ben nou eenmaal een liefhebber van grote borsten!!!!

Mijn heroperatie heb ik laten doen omdat het ik niet blij was met het resultaat van mijn eerste bv. Als je terug kijkt in mijn album kun je het verschil heel duidelijk zien. Mijn borst had geen vulling en hing voor mijn prothese. Om mijn borsten mooi te vullen was het volume dat ik nu heb nodig. Uiteraard brengt dit ook weer consequenties mee in de toekomst, maar dat is voor dan en dit is voor nu. Ik wilde nu geen lift. Vind de resultaten die ik in de afgelopen tijd heb gezien niet overtuigend genoeg om dat bij mezelf te laten doen... Dus daarom deze keuze. En... geen moment spijt!!!!

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daantje ,

zelf ben ik geen 'mega-grote-borsten'-fan :rolleyes: maar toch mijn complimenten .

Je 2de bv is een stuk beter dan je eerste : veel mooiere vorm .

En 't gene er wél van je te zien valt brengt me tot de conclusie dat het je zeker niet misstaat :35:

Zal wel zijn dat je nu tevreden bent !

Wel netjes dat je 'gewaarschuwd' bent voor de gevolgen van die grote borsten zo weet je meteen waar je aan toe bent later .

Maar 'for now : enjoy' :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hey Patries,

Heel eerlijk... helemaal niks!!! Heb ooit ergens gelezen dat alle smeersels daarvoor onzin zijn en dat je lichaam toch geneest zoals het geneest. Ik heb bij mijn eerste bv wel biodermal littekencreme gebruikt en toen bleef ik roodgevlamde littekens houden. Nu heb ik niks gebruikt en zie je er stukken minder van. Ik denk ook wel dat het ligt aan de manier van hechten en de kundigheid van de arts.

XX

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Daantje je borsten zijn mooi groot mijn complimenten ik vind dat zo sexy zulke grote meloenen! hoeveel cc had je met je eerste BV eigenlijk, ik heb gemerkt door vrouwen die bij dokter Meyere geopereerd zijn wel flinke cc's krijgen, ik denk dat ik ook voor mijn 2e bv voor dokter Meyere wil kiezen ik zat te twijfelen tussen dokter Selms en Meyere. maar voor mijn 2e kan ik pas over 10 jaar dan ben ik al 36 ik weet niet of ik het dan wel mooi vind zulke grote borsten als je jong bent is het mooier:) liefs wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha... Wesje! :blush: en ik ben 38! Haha... Weet je, het is niet zo dat dr. de Meyere alleen maar grote protheses plaatst?! Het zal ook nog moeten passen in je lijf? :unsure: Maar over 10 jaar of 15 jaar misschien wel, moet je nog maar eens verder zien lijkt me?

Als ik voor mezelf spreek weet ik dat ik voorlopig klaar ben, ben zo verliefd op ze! :123:

En Daan, haha, wat worden ze mooi he?! Bij jou zag ik ook hoe ze steeds mooier en voller werden, super! Met de weken daalt het zo mooi in. Ik moest wel lachen om je opmerking dat ik lef heb met het plaatsen van de pics in mijn catsuit haha, iedereen die compleet blote borsten toont heeft eigenlijk nog veel meer lef! :131: haha... maar het klopt, zo werkt dat niet he?! Juist een beetje aan maakt het nog veel meer sexy. Lachen! :101:

Liefs en een fijne avond!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.