Ga naar inhoud

Verschil consult dokter Nio Slaz


jorja

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Vandaag contact gehad met het ziekenhuis ivm een borstvergroting.

Nu begreep ik dat hij 2 verschillende consulten heeft. 1 vrije en 2 betaald wat is het verschil hierin?

En wat is de tijd tussen gesprek en operatie?

Lang geleden voorgesteld nu maar opnieuw.

28 jaar en moeder van 2 mannetjes van 2 & 4 jaar.

Nadat ik al vanaf mijn jongere jaren roep dat ik een borstvergroting wil en nu zeker 10 jaar verder ben

Heb ik de knoop door gehakt. Aangezien ik goede verhalen hoor over deze dokter heb ik momenteel een lichte voorkeur. Ben trouwens 1.64 en ong. 60 kilo heb eerlijk gezegd nog geen idee hoeveel cc ik wil enz heb nu ook een aa dus meer dan dat word het altijd ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nog nooit van gehoord bij Nio.. ik ben zelf 2 keer op consult geweest bij hem en heb niks hoeven te betalen.. Ook niks van mijn eigen risico afgegaan dus echt geen idee...

Misschien nog eens er achteraan bellen om te vragen hoe dat in elkaar zit..

Qua bouw zijn wij denk ik bijna hetzelfde.. ik ben 1,63 en weeg 53 kilo en ik kwam ook van een AA af en heb 500 cc dual plane, extra high profile gekregen en daarmee kom ik uit op een F, wat er overigens niet als een F uit ziet, maar eerder oogt als een volle D..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond telefonisch contact met hem gehad maar best een hoop info voor zo'n kort gesprek maar hij had het over 90,- wat een normaal tarief is voor een consult in een ziekenhuis die je kon declareren bij je zorg verzekering. Maar dan moest ik ook wel binnen 3 maanden geopereerd worden ivm de verzekering. Najah bel morgen nog wel een keertje haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem gemaild hoe het nu in elkaar zat aangezien jullie niks hoefde te betalen ook niet via verzekering. Hij reageerde toen van: vergeet mijn verhaal is best ingewikkeld en kom maar langs zitten geen kosten aan verbonden. Dus.... Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Heb hem gemaild hoe het nu in elkaar zat aangezien jullie niks hoefde te betalen ook niet via verzekering. Hij reageerde toen van: vergeet mijn verhaal is best ingewikkeld en kom maar langs zitten geen kosten aan verbonden. Dus.... Hihi

Oke, dus eerst zegt hij ja je mote 90 euro betalen, dan vervolgens bel je en dan hoef je niks te betalen.. Wat is dat nou weer voor raar verhaal?

volgens betaal je de consult kosten als je de operatie doet dan worden consult kosten erbij inbegrepen

Nee in een ziekenhuis heb je geen aparte consult kosten, dit is bij klinieken wel zo

Ja gesprek gepland op 17 februari eerder ging mij niet lukken......

Ajah bijna alweer 1 febr. niet waar :-))

Weet iemand hoelang de wachtlijst is van gesprek en dan eventueel operatie?

Ik kon 2 weken na mijn consult al terecht, maar misschien is het inmiddels al anders....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.