Ga naar inhoud

Verhogen van de jukbeenderen


Patrick

Aanbevolen berichten

Verhogen van mijn jukbeenderen met 'biocoral'

Beste mensen,

Ik ben een man van 41 j., sedert mijn pubertijd heb ik altijd hoge jukbeenderen gewenst.

Door vele ‘ditjes en datjes’, is het er niet van gekomen om ze door een esthetische chirurg te laten ophogen.

Nu, beter laat dan nooit, is het dan toch gebeurd :101:!!

Tijdens mijn rondvraag bij plastisch chirurgen in Gent (België), bleken ze gebruik te maken van biologisch afbreekbare vullers om het effect van hoge jukbeenderen te scheppen. Nu eerder toevallig, dankzij mijn vrouw (Eefje) :119: ben ik op een 'witte raaf' gestoten.. :42:

Na een zeer open en interessant gesprek :137: , (de arts keek echt niet op zijn horloge - hij nam/neemt echt wel de nodige tijd voor (aspirant)-patiënten), vertelde hij over een techniek om jukbeenderen op te hogen met koraal. De arts in kwestie is in Leuven gevormd en heeft ook geruime ervaring opgedaan in Nederland. Daar wordt dat wel al meer uitgevoerd.

Na wat speurwerk op het internet www.biocoral.com besloot ik de ingreep te laten uitvoeren.

Op 22/12/09 werd ik onder volledige verdoving gebracht (geïntubeerd), en na ongeveer 60 minuten kwam ik weer bij in de 'ontwaakkamer' :88: . Eventjes bekomen, en daarna werd ik naar huis gebracht.

De chirurg maakte 2 kleine sneetjes, tussen wangen en bovenkaak en schoof de implantaten naar boven tot de jukboog. Het type implantaat dat werd gebruikt is; "Pommette, petit modèle". Het vergroeit vrij snel, en er is geen gevaar voor afstoting. Ik heb absoluut geen pijn, ofschoon alles wel was verkleurd en gezwollen (‘t leek wel of ik een pak slaag had gekregen) :92::133:

Dagelijks verscheidene malen spoelen met mondwater en natuurlijk zeker niet erop slapen.

Het oogt nu al wel zeer mooi, heb al complimenten gekregen :101: . En ben uitermate tevreden over het resultaat, de zorg, de uitleg en de nauwgezetheid van de plastisch chirurg. :35:

Als persoon vond ik hem zéér aangenaam en hij is steeds bereid een zo volledig mogelijke uitleg te geven op alle vragen. Zonder je het gevoel te geven operaties of ingrepen te willen aanpraten. :59:

Nu de arts in kwestie noemt Dr. De Meyere Bruno, zijn webstek is;

www.artemedis.com

en hij is telefonisch te bereiken op tel: +32 (0) 9 330 80 52.

Het privé-kliniek is gelegen aan de Kortrijksesteenweg 1029, te 9051 Sint-Denijs-Westrem (Oost-Vlaanderen), België

Er zijn ook gemakkelijke op- en afritten van autosnelwegen (zoals E40) in de buurt, in de buurt van Flanders Expo en de IKEA.

Tov. het 'Maria Middelares ziekenhuis' gelegen (gemakkelijk oriëntatiepunt), en zeer dicht bij het kruispunt 'De Sterre'.

Er is een tramhalte (tram 1) die loopt rechtstreeks van en naar het treinstation (Gent, Sint-Pietersstation), aan de overkant van het privé-ziekenhuis.

De ingreep heeft mij €2400 gekost, volledig voor eigen rekening.

Nederlanders kunnen misschien gebruik maken van een andere zorgstelsel.

Voor mij eerste consultatie heb ik €30,00 betaald, er werd mij een consultatiebriefje bezorgd, daarmee ging ik naar het ziekenfonds en ik kreeg een gedeelte terug.

Daarna ben ik nog een tweede keer op visite geweest en hij rekende mij niets aan (had toen al mijn besluit kenbaar gemaakt).

(Hiermee wil ik ook een lans breken voor privé-klinieken.

Deze zijn niet noodzakelijk duurder :84: dan vb. een universitair ziekenhuis, te Gent. Ik heb zelf de prijzen vergeleken, zelfs rekening houdende met wat ik van mijn ziekenfonds terugvorderde.)

De arts staat zelfs gekend om zijn zeer geslaagde borstvergrotingen (méér dan 200 per jaar), en er komen regelmatig vrouwen van over de grens voor een bv. :43::3::43::3::43::3:

Met vriendelijk groet, :48:

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

een bijzondere ingreep, zo'n jukbeenverhoging, is het niet zo dat jukbeen in een goede verhouding moet zijn met je onderkaak? of maakt dat niks uit?

had je een bepaald voorbeeld in gedachten, of vanwaar die wens?

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

een bijzondere ingreep, zo'n jukbeenverhoging, is het niet zo dat jukbeen in een goede verhouding moet zijn met je onderkaak? of maakt dat niks uit?

had je een bepaald voorbeeld in gedachten, of vanwaar die wens?

groetjes

Kaatje

Hey Kaat,

Vooreerst sorry, dat ik nu maar pas reageer op jouw postje. Na mijn ingreep van woensdag jl. (neuscorrectie) lig ik met momenten in de lappenmand. :122: .Gelukkig voel ik me goed verzorgd en in de watten gelegd :162:

Bedankt om mijn allereerste postje te lezen op het 'borstenforum'. Ik zal waarschijnlijk de eerste man zijn die zich op deze site registreert en z'n verhaaltjes kwijtwil. :152: .

Mijn vrouw Eefje heeft me aangemoedigd om dat ook te doen. En ik dacht, ja, waarom niet?

Ik word natuurlijk goed gemonitord door haar, en met 'raad en daad' bijgestaan. Want als man tussen zoveel 'virtuele'

vrouwen, dan kan best je enige begeleiding gebruiken. :13:

Nu, om uw vraagjes te beantwoorden, wil ik eerst iets vertellen over mezelf.

Ik ben momenteel 41, en heb altijd vlakke wangen gehad. De meeste mensen hebben min of meer ietwat geprononceerde jukbeenderen. Als ik zwaarder werd (zoals enkele jaren terug) kreeg ik ook zware wangen en viel mijn gebrek aan hoge jukbeenderen niet zo op.. Nu, ik vermagerde heel wat (méér dan 25 kg.), en dit zowel om gezondheids- als esthetische redenen. En daardoor viel dat wel meer op, zeker aangezien ik zelf vond dat mijn neus ook meer in het oog sprong.

Ik verloor wel heel wat gewicht in mijn wangzakken, zodat het (naar mijn gevoel) meer opviel.

Met ouder worden vond ik ook dat de vorm- en neusverhoudingen véél zijn veranderd. En ik vond zo dat mijn gebrek aan hoge jukbeenderen deze veranderingen nog meer lieten uitkomen (wat mezelf zeer stoorde!).

Nu, moet je weten dat ik als jong baasje (15 j.), ook al deze wens had. Maar het mij minder hinderde. Ik heb ook het gevoel dat esthetische chirurgie, vroeger minder bespreekbaar was en omgeven was met een aureool van 'groot gevaar' :18: .

Want, hoe zou je durven eraan denken om in een gezond lichaam te laten snijden? Dus de veranderingen door het ouder worden (zowel psychisch als lichamelijk) waren de trigger om er werk van te (laten) maken.

Ik heb diverse plastisch chirurgen in Gent gecontacteerd en bijna iedereen zei me te willen helpen met biologisch afbreekbare vullers of het gebruik van lichaamseigen vet. :84: Wat eerlijk gezegd niet echt mijn keuze was

Tijdens de zoektocht van Eefje naar informatie over haar bv, besloten we naar Dr. de Meyere te gaan. Dat bleek zowel voor haar als voor mij 'de heilige graal ' te zijn. Waarvoor ook een oprechte dank aan alle mensen die het borstenforum mogelijk maken :51: !!

Na een lang en uitvoerig gesprek waarbij we beiden uitvoerig over onze wensen mochten spreken, besloot ik om mijn jukbeenderen te laten verhogen door Dr. de Meyere. Hij sprak me als persoon sterk aan, ook gaf hij een duidelijke en logische uitleg, en hij stelde een methode voor waar ik nog niet van gehoord had.

Namelijk, hij stelde voor om jukbeenimplantaten te plaatsen die gemaakt zijn van koraal. Geen probleem van afstotingsverschijnselen. Het vergroeit spoedig met de eigen beenderstructuur en vormt zo dan lichaamseigen weefsel.

Het is natuurlijk de bedoeling dat implantaten in verhouding zijn tot gehele gezicht.

Daarom stelde hij mij voor, om een een kleiner model te gebruiken.

Hij vroeg me ook of ik een voorkeur had voor een soort effect, het eerste zou het gelaat meer opvullen (cfr. Johny Depp)

en het andere zou mijn gezicht iets meer verbreden, (wordt soms bij vrouwen gebruikt om een iets meer exotisch uiterlijk te krijgen). (een man met zo'n gelaat is een Belgisch-Vlaamse acteur nl; Koen de Bauw)

De arts adviseerde me om te gaan voor het gelaatsvullende effect. Nu, na eventjes nadenken en overleggen heb ik een afspraak gemaakt, en zo is het dan geschied (op 22/12/2009).

Nu, ik ben uitermate blij dat ik die beslissing heb genomen en door Dr. De Meyere ben geopereerd :101:

Mijn gelaat heeft een andere vorm gekregen (heb al complimenten gekregen van mensen die onwetend waren over mijn ingreep).

Mijn neus krijgt een 'andere plaats' in het galaat en leek veel minder exorbitant en scherp. zal zeker beter worden na mijn voltooide neuscorrectie ('k heb mijn neus nog niet gezien , zit onder gipskapje :164: , en de primeur is dus voor komende dinsdag).

Dat is een beetje in een notendop, mijn story van mijn geimplanteerde jukbeenderen :4:

Bedankt, voor de balangstelling en als u nog iets wil weten, stel maar gerust vraagjes

Patrick :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je zo tevreden bent en dat het zo goed is gegaan!

Zat wel ff zo ' :blink: ' toen je zo precies nog even erbij ging vermelden welke tramlijn en afslag je moet hebben om er te komen.

Maar thnx voor de info

Excella,

Dank u voor de 'feed-back'. Ik denk dat het een beetje typisch een 'mannending' is, om zo gedetaileerd en technisch precies te willen zijn.

Sorry daarvoor, ik zal er extra rekening mee houden. :13:

groetjes,

Patrick :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik bedoelde het totaal niet kattig ofzo, ik had zo iets alleen totaal niet verwacht in je topic haha.

Welkom zal ik dan maar zeggen! :48:

Hey Excella,

Absoluut geen probleem hoor :1: !! Ik heb het absoluut niet kattig of negatief ervaren. Uw 'feedback' heb ik positief, constructief en nuttig ervaren en stel ik ten zeerste op prijs.

Ook grote merci voor 'de welkom', ik ben ervan overtuigd dat ik nog véél nuttige informatie en contacten zal opdoen (Vlaamse gezegde) via 'borstenforum'. Want eerlijk gezegd, ik vind de kwaliteit van deze site en de inbreng van 'the members' steengoed. Ook leuk vind ik te zien, op welke manier een heleboel vrouwen 'netsgewijs' zich hebben georganiseerd en zo elkaar steunen, ruggesteun en info geven.

Ja, daar kunnen mannen soms wat van leren

(neem het maar van mij aan :35: ).

Ik heb recentelijk een neuscorrectie ondergaan, en ofschoon bij mannen die ingreep regelmatig wordt uitgevoerd zijn er weinig mannen die daarover spreken, laat staan steun en info geven :84:

Op de site van mijn plastisch chirurg stonden er heel wat vrouwen met een neuscorrectie, maar er stond maar 1 man.

Ofschoon er al heel wat mannelijke 'specimen' al zijn 'werktafel' :61: zijn gepasseerd :13:

Want weet je, dat ik een 'neuzenforum' wel handig zou hebben gevonden, kwestie van 'de neuzen in dezelfde richting te zetten' (gezegde), en om ' s zo wat ervaringen over 'rhinoplastiek' te lezen :62:

(Startpagina 'plastische chirurgie' liet me soms op mijn honger zitten :47: , dikwijls kreeg ik het gevoel dat er mensen waren die de behoefte hadden om hun gal uit te spuwen :99: en regelmatig met scherp schoten :89: en :90: wat mij ook niet bepaald vrolijker maakte :103: )

Met vriendelijk groet,

Patrick :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Startpagina 'plastische chirurgie' liet me soms op mijn honger zitten , dikwijls kreeg ik het gevoel dat er mensen waren die de behoefte hadden om hun gal uit te spuwen en regelmatig met scherp schoten :89: en wat mij ook niet bepaald vrolijker maakte )

Patrick :48:

Hey Patrick ,

wat fijn om te lezen dat dit forum je wat bevalt .

Wat je hierboven zegt had ik met meerdere fora en ben hier daarom direct op de kar gesprongen bij de oprichting . Gelukkig gaat het er hier anders aan toe .

We zijn hier idd om elkaar te steunen en te informeren . En neen , niet iedereen is het met elkaar eens - er is zoveel keuze , voor elk wat wils - maar we proberen elkaar wel te respecteren ! Natuurlijk is het spijtig genoeg zo dat een operatie niet voor iedereen positief uitdraait en dat mag ook kenbaar gemaakt worden . Maar hou het dan aub een beetje beschaaft ...

Enfin , ik wil je hier vooral ook hartelijk welkom heten want volgens mij kan jij ons ook veel bijbrengen .

Ik las in je profiel dat je heel sportief bent en neem dus aan dat je graag zorg draagt voor je lichaam . Een mens mag daar ook best trots op zijn en zélf kan je natuurlijk niet àlles mooi in vorm houden . Geweldig dat je dat hier openlijk met iedereen deelt !

Heel overzichtelijk en veel interessante info , zo hebben we't graag :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B-cupje,

'thanks a lot' :1: voor het warme onthaal.

't doet ne mens altijd deugd, 't gevoel te krijgen aanvaard te worden/zijn en ook 's je ei kwijt te kunnen.

Zeker als het gaat om iets dat ons allemaal wel (veel) bezighoudt en gepaard gaat met veel emoties.

Ik sluit me volledig aan bij wat je schreef over 'ons' forum en de ervaringen die we soms hebben opgedaan bij andere fora.

De dingen die je soms leest kunnen zo gekleurd zijn en op den duur zo 'op de man spelen', dat alle relevante waarde verloren gaat.

Neem nu mijn geval, verleden jaar (oktober) heb ik mijn ogen laten doen (boven- en onderoogleden). De beslissing die ik nam om bij die dokter dat te laten uitvoeren, was destijds gebaseerd op de 7 ongelooflijk mooie ervaringen van startpagina pc. :123: Ja, ik had echt zo'n gevoel, hier zal niets mislopen. hij heeft de reputatie van de pc met 'de gouden handen' en had zéér lage prijzen. Ja, wat wens ne mens nog meer? :127:

Maar, het bleek dat direct na de operatie mijn onderste oogleden opvallend naar beneden getrokken waren. mijn buitenste oogtippen waren/zijn neerwaarts getrokken (bijna clownesk), en tijdens het slapen sluiten mijn ogen niet volledig.

Volgens de pc (met de gouden handen) :86: , zou het allemaal wel goed komen en moest ik me daar niet zo op concentreren. Ja, inderdaad het verbeterde wel engszins, maar 'k heb ondertussen wel andere pc's geraadpleegd.

Samengevat zeiden sommigen te wachten, of een aantal anderen raadden een revisie aan. dwz. het ophogen van de buitenste oogtippen. Nu, begin dit jaar zei de pc, die me had geopereerd dat een hersteloperatie wel gewenst is.

Nu, dat is op zichzelf geen ramp, maar hij was wel de laatste die sprak over die revisie.

En de oorzaak, volgens sommige pc's was er teveel huid weggenomen. En mocht je zeker niet zien dat ik was geopereerd.

Twee artsen zeiden me vooraleer ik m'n mond open deed, dat mijn ogen waren 'besneden'. :83:

Nu, om mijn (lang) verhaal af te ronden, wil ik zeggen dat onverdeelde positieve commentaren ook geen garantie zijn op een geslaagde ingreep. En dat pc' die het soms zwaar te :80: verduren hebben op een forum, niet persé slechte chirurgen zijn.

(Het geeft mij soms een gevoel dat er op de man/vrouw wordt gespeeld, en dat er andere motieven aan de grondslag liggen.

Dan enkel positieve/negatieve ervaringen mee te delen op een objectieve, relevante en verhalende wijze met de bedoeling anderen te helpen. Ja, men moet soms ook z'n hart kunnen luchten, maar dat kan ook beschaafd, zoals je zei :35: )

Ps: mijn volledig relaas volgt (hou 't in 't oog)

Straks de geboorte van mijn nieuwe neus, wordt het :43: of :102:

Spannende geboorte

Groetjes,

Patrick :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus je bent de man van eefje,van dit forum,eefje het forum lid hier?

wat leuk en koppel op het forum :101:

jeetje,wat een operatie zeg,ik denk dat het zeker geen kattepis is zo een onderneming.

wel erg grappig te lezen zo je verhaal,heerlijk uitgebreid,en dat niet alleen,komt zelden voor dat je is een man leest met cosmetische ingrepen,zijn wel berg mannen,maar die hebben het lef niet dat ff neer te zetten op een openabaar forum,dus bij deze....petje af :36:B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Moontje,

Hartelijk dank voor de leuke en gastvrije reactie :4: !

Zoals je schreef zijn er bitter weinig van mijn 'geslachtsgenoten' die hun ervaringen (en wensen) posten op fora zoals deze,misschien is er nog wat werk aan de winkel om op zoek te gaan naar nog andere 'borsten' mannen :108: .

(Handig te weten is, dat je je identiteit niet hoeft prijs te geven :ph34r: , of hooguit gedeeltelijk :108: , maar dat heb jezelf in de hand).

In mijn geval, heb ik ook het voordeel dat mijn :120: 'Eefje', al de deur heeft geopend naar 'ons' borstenforum en zelf ook graag artikeltjes en reacties post :161: . Dus, we hebben ook dat als gespreksonderwerp gemeenschappelijk :52: .

En zoals ik ook al eerder schreef, zijn een groot aantal wensen en en esthetische ingrepen, 'unisex'. En waarom dan niet anderen deelgenoot maken van wat we denken en hebben meegemaakt. Want eerlijk gezegd, als je besluit (of eraan denkt) om een ingreep te ondergaan, sprokkel je alles wat je kan vinden aan informatie bijeen.

En van de wens tot vlak voor het toedienen van de verdoving komen af en toe 's gedachten op zoals;

'Zal de ingreep fout gaan? Is het de juiste dokter? Zal de verdoving niet fout lopen? enz.. enz... enz....'

Ik geef maar een idee, waar je soms mee af te rekenen hebt Zo'n soort ingrepen neem je niet lichtzinnig, het is een parcours waar je een heleboel hindernissen aantreft. En 't is zoiets waar je echt naartoe groeit, tot op het moment dat je zegt, 'ik ben er klaar voor!!! En dan kan het niet vlug genoeg gaan :63:

Vele groetjes,

Patrick :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.