Ga naar inhoud

Prisje_26 : 20 januari 2014 : Dr. Bosselaers : BeauCare


Aanbevolen berichten

Hey, ik denk al heel lang na over een vergroting en maandag is het dus zover!

Ik heb elke dag meer en meer vragen!

Wat kan ik ongeveer verwachten van 370cc op mijn kleine b

Is het veilig om zo snel (sommigen uren) na de operatie de bh al los te maken voor?

Ik krijg een bh van de kliniek maar koop ik best een tweede en wat voor 1 dan?

Help!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey prisje,

ik ben ook geholpen in beaucare door wie word jij geholpen?

ik hen 435cc gekregen en kwam ook van een kleine b en heb nu een 75e die lijkt op een volle D gekregen.

maar de bh maat hangt niet enkel af van het cc en je cup maar ook van je gestel de cc tonen ook groter bij een kleiner iemand, dit heeft mijn pc gezegd. ik denk dat het ook dr van zele is aangezien je de maandag gaat. hij zal je dit nog allemaal zeggen.

Welke grote wil je uitkomen?

en shock absorber zijn goed sportbh's maar ik heb die kliniekbh maar max 4u uitgehad om te wassen en te drogen hij zit super goed :P

en ik wou het eerst ook niet doen maar ik heb toch moeten spieken hoe ze waren :P ik denk dat het vlug niet veel kwaad kan.

alvast succes voor maandag, spannend he!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok dank u :-D

Ik heb een andere dokter, een vrouw maar ben nu de naam kwijt!

Ik ben niet echt fijn gebouwd maar dacht dat een grote c me wel zou passen. Wil ze ook niet te groot, het mag ook niet te fel opvallen bij de vrienden en familie.

Ik wil gewoon mezelf mooi vinden :-)

tis nu heel spannend die laatste dagen.

Valt de pijn wat mee?

Ik ga ook willen kijken voor het "mag" maarja ze zijn pas na een hele tijd maar wat ze echt gaan zijn he. Voor mij kan het alleen maar beter, ze leveren wel goed werk heb ik al gezien :-)

heb alleen schrik dat ze nog "te klein" gaan zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok dank u :-D

Ik heb een andere dokter, een vrouw maar ben nu de naam kwijt!

Ik ben niet echt fijn gebouwd maar dacht dat een grote c me wel zou passen. Wil ze ook niet te groot, het mag ook niet te fel opvallen bij de vrienden en familie.

Ik wil gewoon mezelf mooi vinden :-)

tis nu heel spannend die laatste dagen.

Valt de pijn wat mee?

Ik ga ook willen kijken voor het "mag" maarja ze zijn pas na een hele tijd maar wat ze echt gaan zijn he. Voor mij kan het alleen maar beter, ze leveren wel goed werk heb ik al gezien :-)

heb alleen schrik dat ze nog "te klein" gaan zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die c ga je zeker wel krijgen. Ik kom van een 70/75-B en zit met 325/350cc (ene borst iets meer CC) op een 75-C hema heavysportbh die net past (bijna te klein). In een ver verleden had ik van nature 75-D en die bh pas ik nu niet meer (te klein).. Wat ik nu heb oogt als een normale 75-D, maar zal in bh maat denk ik op 70E uit gaan komen. Succes met de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal zeker een goeie c hebben hoor me 375cc, zoizo :) is het stefanie bosselaers of sarah ullens? en je heb ook enkel goed werk gezien :)

en de pijn valt echt goed mee bij mij toch de eerste dag viel goed mee dan 2 erg lastige dagen de 3de dag had ik echt spijt en de 4de dag was bijna al de pijn weg. ik moest ook 2dagen zoveel,mogelijk in bed blijven voor bloedingen waardoor ik rugpijn kreeg en niet meer wist hoe liggen. maar 3dagen en het was gedaan.

het zal echt meevallen, je zal denken waarop heb ik het niet eerder gedaan :D

heel veel succes, het komt zeker goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stefanie bosselaer is het :-)

ben benieuwd en ben nu ferm aant aftellen ze..

Ik wist niet goed wat te verwachten qua pijn, zal bij iedereen anders zijn maar heb nog nergens gelezen dat het echt verschrikkelijk is en als sommige barbiepopjes het kunnen dan kan ik dat ook. Ben bevallen zonder verdoving dus dit moet ook lukken. Krijg er deze keer een tweeling voor hehe ;-)

het doet deugd om er te kunnen over praten!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die c ga je zeker wel krijgen. Ik kom van een 70/75-B en zit met 325/350cc (ene borst iets meer CC) op een 75-C hema heavysportbh die net past (bijna te klein). In een ver verleden had ik van nature 75-D en die bh pas ik nu niet meer (te klein).. Wat ik nu heb oogt als een normale 75-D, maar zal in bh maat denk ik op 70E uit gaan komen. Succes met de operatie!

Aha ok :-D ben er al geruster in :-)

pamela anderson wil ik niet achterna maar te klein zou ook zonde zijn van de centen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoew

Maandag was het zover!

Om 9:30u moest ik bij BeauCare zijn en om 10:30u nam dr. Bosselaers me onder handen.
395cc werd voor de spier geplaatst voor mijn B-cup om te toveren tot een mooie D-cup.

De dag zelf ging vlotjes, de dinsdag was ik stijf, had niet veel pijn, wel koorts, borsten gloeiden enorm.. Had onvoldoende gerust, maar heb nu eenmaal geen zittend gat :38:

Mijn vriend moest met alles helpen, zelfs de schoonmama moest inspringen.. Alleen uit bed kon ik niet, kindjes klaarmaken en eten geven ook niet echt. Gelukkig gaat de oudste naar school en is het een flinke!

Gisteren, woensdag, was tijd voor een douche, fotokes en spiegels..nog altijd wat stijf maar al iets beter!
In de spiegel zag ik eindelijk iets moois, en zal hopelijk nog mooier worden :1big_boobs:

Was wel heel misselijk van de medicatie, had weinig honger en was moe, maar geen pijn!!

Kan ondertussen al alleen opstaan, mijn baby eten geven, alleen rekken, rolluiken openen,.. dat gaat nog niet.. Maar het is pas de derde dag po dus mag echt niet klagen.

Heb geen enkel moment echt pijn of stuwing gevoeld, de naadjes jeuken wel wat en was oververmoeid maar de grootste last was de stijfheid.

Dus iedereen die schrik heeft van de pijn, daarvoor zou ik het dus niet laten!!
Voor de spier zou wel minder pijnlijk zijn en ik heb een hoge pijngrens.

Mijn sportbh is nu een 95D, had vroeger een 85B, ik denk dus dat ik zal uitkomen op een 85D of 85E, heel raar dat die sportbh een 95 is maar dat zijn mss Franse maten ofzo..

Ik ben benieuwd wat ik binnen 5,5weken mag aantrekken :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobs!! Leuk verslag om te lezen en fijn om te horen dat je je goed voelt!! In ieder geval een goed herstel gewenst..

k heb je topic titel ff aangepast zodat je er helemaal bij hoort ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.