Ga naar inhoud

rose79 : 3 april 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Nou Dames ik ben net terug van de verkoever en voel me top!!

Al een beetje gespiekt en vind ze nu al prachtig!!!

Na al die jaren eindelijk boobs! Ik kan wel huilen van blijdschap :-))

Verslag volgt nog...

Dikke xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal !

ik ben nieuw hier en ik ben erg blij om ervaringen , tips , ect, met jullie te kunnen delen.

Ik heb ongeveer 12 jaar geleden een borstvergroting onder gaan , van een kleine A cup naar een volle C cup .

Dat was toentertijd geheel naar volle wens uitgevoerd in een kliniek in Haarlem .

Ik was super trots zo mooi ! En nog steeds naar volle wens .

Maar nu naar 12 jaar wil ik ze laten vervangen en wel naar een 800 cc , dus echt groot !

Ik heb heel veel op internet gespeurd , het komt er op neer om borsten te laten vervangen en een meer prijs voor grotere borsten , kom je

behoorlijk duur uit :( .

Uiteindelijk na mijn speur tocht ben ik uit gekomen bij Diana Gabriels in Dordrecht , de prijs is zeer aantrekkelijk

en de arts daar staat zeer goed aangeschreven , dokter van Straten .

Omdat ik daar al is eerder ben geweest voor een medische ingreep , moet ik zeggen dat ik daar zeer tevreden over was.

Dus waarom ook niet mijn borsten laten vervangen?

Ik ben ondertussen op consult geweest , en ik ga afhankelijk wat bij mij gaat passen voor 700 cc of 800 cc .

Geen probleem was dit ! Ik kijk nu uit naar de operatie gepland op 19 mei a.s. . die in Groesbeek gaat plaats vinden.

wie ..o.. wie... heeft ervaring met 700 cc of 800 cc ? en kan mij meer vertellen over eventuele nadelen , ben je tevreden?

ect .

Ik hoor het heel graag !! :38:

Groetjes Caro .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames hier mijn operatieverslag: 500cc voor de spier

Ik had dus 2 weken van te voren naar de OK-planning gebeld om te vragen of ik er echt om 7.00 moest zijn. Dr Nio had 9.00 tegen mij gezegd tijdens consult. Ik moest er echt om 7.00 zijn want ik zou om 9.00 geholpen worden. Dus ik meld me netjes om 7.00 verteld de verpleegkundige mij leuk dat ik om 10.45 aan de beurt ben pffffff dat was een tegenvaller...

Gelukkig mocht mijn mannetje blijven en zijn we nadat Nio mij mooi had afgetekend naar het restaurant gegaan om daar lekker te kletsen.

Rond 10 uur weer naar de afdeling gegaan en 2 paracetamol ingenomen en mijn mooie OK jasje aan gedaan.

Ik werd rond 11.10 naar de OK voorbereiding gebracht, daar werd (geprobeerd) om een infuus aan te leggen. Voor mijn gevoel zat hij niet goed maar de antibiotica liep er wel door. Op 11.30 lag ik op OK en was het even wachten op de arts. Na wat controle vragen wilde ze mij in slaap brengen. Ik deed alvast mijn ogen dicht en toen hoorde ik Oh O, dat infuus zit niet goed. Ik had dus al een deel gekregen en denk dat de rest er naast liep. Toen hebben ze nog 3 x geprobeerd om in mijn arm te prikken zonder succes. Ik had al een dronken gevoel dus kon niet echt goed reageren. Uiteindelijk zijn ze naar mijn andere arm gegaan en daar lukte het gelukkig wel in één keer. En viel ik in dieppe slaap. (Ik ben gelukkig niet bang voor prikken)

Ik werd wakker op de verkoever en wilde gelijk spieken, maar zag alles nog wazig ;-)

Dommelde elke keer weg, uiteindelijk toch kunnen kijken. Ik had mijn BH al aan en die zat ruim, ik dacht wat zijn ze klein. Haha maar mijn BH bleek nog los te zitten. Ik vroeg om wat water en ze vroeg of ik een waterijsje wilde. Nou ik kan zeggen die smaakte heerlijk na zolang nuchter te zijn geweest :-))

Eenmaal terug op de afdeling zag ik mijn mannetje zitten in de wachtruimte. Die lieverd is heeeeel de dag in het ziekenhuis blijven wachten. Hij is even mee gegaan naar de kamer en samen hebben we mijn nieuwe boobies goed bekeken. Wat was en ben ik blij!!!

Ben nog een paar keer in slaap gevallen en rond 17.00 kwam Nio langs. Toen zijn we lekker naar huis gegaan. Ik heb s'avonds heerlijk geslapen en gister ook. De pijn valt reuze mee, een drukkend gevoel. Gebruik nog 4x per dag 2 pc. Vandaag een beetje rommelen in huis, maar ben nog wel moe.

Ik wil graag foto's plaatsen maar privé, dat is me nog niet gelukt dus tips zijn welkom ;-)

Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, anders hoor ik het wel ;-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobiez! Vervelend dat het infuus niet goed ging maar gdlukkig ben je niet bang van prikken...ik zou t ech heel erg vinden hoor.

uhm je fotos prive kan je instellen tijdens een album maken krijg je een balkje waar je verschillende opties hebt zoals borstvergroting alleen voor vriendinnen en daaronder kun je dan vervolgens dag ook aanvinken.... bij album maken kom je door je profiel te willen wijzigen aanklikken en dan staat er een kopje galerij... weet nie of ik het zo goed uitleg haha maar succ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.