Ga naar inhoud

rose79 : 3 april 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hello lady's

Ik lees al een tijdje mee, wat een super forum is dit!!

17 Februari heb ik mijn eerste consult bij Dokter Nio in het SLAZ en vond het nu wel tijd om mij hier aan te melden :)

Ik ben 34 jaar en moeder van 2 mooie meiden.

Droom al vanaf de pubertijd over grote(re) borsten en heb de knoop nu door gehakt.

Dit jaar gaat het gebeuren, een mooi gevuld decolleté :43:

Ik ben erg benieuwd welke meiden bij Dokter Nio zijn geweest en wat hun ervaringen zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Rose,

Welkom op het forum!!

Ik heb zelf 2 keer een consult bij dr. Nio gehad en ben 14 november door hem geopereerd.. Ik kan niks anders zeggen dan zeer tevreden te zijn..

Tijdens het consult nam hij echt de tijd om alles goed uit te leggen en goed naar mijn wensen te luisteren.. Hij vindt het prettig als je foto's mee neemt van wat jij mooie borsten vindt, om vanuit daar naar je mogelijkheden te kijken..

Heel veel succes met je consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Je zal hier genoeg meiden vinden die bij Nio zijn geweest en volgens mij zijn bijna allemaal wel erg tevreden met het resultaat ;) Mocht je vragen hebben dan gooi je ze maar op of je kunt via de zoekbalk iets opzoeken.

Veel leesplezier en succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dokter Nio maakt super mooie borsten, dus ik en meerdere kan je garanderen dat je mooie borsten krijgt ondanks hij wat grumpy kan zijn hihi.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ook hier een stel nieuwe Nio's. Erg tevreden over het ziekenhuis en de plastisch chirurg.

met betrekking tot nazorg verschillen de adviezen, misschien dat je hem kunt vragen wat hij adviseert met betrekking tot douchen, wondverzorging en pijnstilling.

Succes bij je consult: mijn tip voor jou is een eigen strakke top mee te nemen, ik kreeg er een daar die was erg los namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Thnx meiden..

@WillyWonka, ik wilde idd een strakke top mee nemen :)

Weten een van jullie meiden hoe ik een PB kan sturen??

Als je naar het profiel gaat van degene wie je een pb wil sturen staat er een icoontje vrij bovenaan met stuur bericht.. Als je daar op drukt kun je een pb sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Meiden,

Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad bij Nio en ik heb een datum 3 April!!!

Ik vond het Slaz een prettig ziekenhuis en ook ik moest vandaag ruim 45min wachten. Maar gelukkig was manlief mee en hebben we iets gedronken in het restaurant.

Dr Nio kwam over als een aardige man en soms zelf grappig, zeker met veel kennis.

Hij heeft alles duidelijk uitgelegd over dualplane en plaatsing voor de spier. 85% of 100% gevuld(voor en nadelen)

Ik had foto's mee genomen en merkte idd dat hij dat prettig vond. Met meten vertelde hij mij dat mijn ene borst groter is als de ander, maar omdat mijn borstkast niet helemaal symmetrisch is (wat trouwens alleen te voelen is) valt dat niet NU niet zo erg op.

Hij zei dat het na een borstvergroting meer kan opvallen en dat er ook verschillend aantal cc in kan per borst.

Wat ik niet had verwacht is dat er bij mij voor de spier geplaats kan worden, hij zei dat ik daar een mooie huid voor had.

Natuurlijk eerst klein gepast (hij zei niet wat voor cc dat was), maar wilde graag wat groter, dus gepast.

Jeee wat groot maar wel mooi, komen we uiteindelijk op 600 cc voor de spier :18:

Nio denkt dat ik rond een cup E F uitkom.

Ik twijfel heel erg, want vind het toch wel erg groot!! En hoe gaat dat straks met sporten, ik doe aan hardlopen en hij zei dat dat straks niet meer zo fijn zou zijn en dat marathon lopers ook geen cup E hebben. Nu ben ik niet zo fanatiek maar vraag me toch af of er meiden zijn die ervaring hebben met sporten...

Ik heb zowiezo nog wat vragen ga dus morgen even bellen en misschien toch nog een afspraak maken om te passen.

Ik lees dat veel meiden dualplane laten plaatsen ook al kan het voor de spier, ik zou graag willen weten waarom ze toch die voorkeur hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat super dat je een datum hebt!!! Ik zal gelijk je titel aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen!!

Het aftellen kan gaan beginnen, maar voor je het weet is het al zo ver!

Ik ben geen sporter dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen, maar kan me idd wel voorstellen dat het met hardlopen niet echt prettig is om grotere borsten te hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

Misschien is het met fanatiek sporten indd niet zo fijn, als je grote borsten hebt. Ik verneem nu als ik mijn armen naar voren doe, dat er toch redelijk wat zit hoor aan de zijkanten hihi :D Maar wellicht zijn er hier dames met grote borsten die ook fanatiek sporten???

Het is iig niet niks, wat je er bij krijgt met 600cc ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

Ik heb tijdens sporten in de sportschool geen last van mijn borsten en ze zitten ook niet in de weg. De eerste weken voelde ik me borsten aan de zijkant als ik mij armen bewoog, maar dat is nu helemaal weg.

Ik deed ook aan hardlopen en dat heb ik 2 maanden geleden weer geprobeerd, maar dit was absoluut geen succes. Nu is mijn conditie met hardlopen ook ontzetten achteruit gegaan helaas, maar ik had echt last van het gewicht van mijn borsten. Ik denk dat ik ook zelf heel erg moet wennen en weer even het gevoel met rennen moet terug kijken. Straks van het voorjaar probeer ik het weer op te pakken en hoop ik dat het hardlopen weer voelt zoals voor de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag brief gehad met geplande datum!!

Er staat dat ik om 7.00 aanwezig moet zijn terwel Dr Nio zei dat ik er om 9.00 moest zijn.

Ik heb maar ff gebeld hoe laat ik er nou moet zijn :6:

Ik moet er idd om 7.00 zijn want ik sta om 9.00 gepland YEAHHH (en dan maar hopen dat er geen spoedjes tussen komen)

Het gaat nu wel opschieten..

Ik heb bij het 2de consult toch gekozen voor 550cc en denk er zelfs over na om 500cc te nemen.

Ik ga Dr Nio nog mailen om te vragen hoe groot de 500cc zijn en wat de projectie is (Eurosilicone)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je tijd!! Fijn dat je het nu al weet!!

Je twijfelt nog over aantal cc? Ik snap dat als het je te groot lijkt je iets minder neemt maar ik zou niet teveel doen, krijg je daar strax mss spijt van...

Ik ga voor 600 cc door Nio op 15 april, leuk ik ga je volgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.