Ga naar inhoud

Welke sportbh? Graag comfy, zacht en voldoende steun!!!


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Heb je aandelen ofzo Cindy? :P

hahah was het maar waar!!

Nee ik vindt die bh zo fijn!! Ik draag m nog steeds omdat ie gewoon lekker zit.. je voelt me niet en geeft goed steun!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg van de pc een kliniek bh aan. Na een week of 2 ben ik zelf naar de winkel gegaan en ben gaan passen. Bij mij zat de shock absorber heerlijk! en nu gebruik ik hem bij het sporten. Hij zat niet op mijn littekens en gaf goede steun. Ik vond de Triumph Tri-Action niet lekker zitten en de Fila sport bh vond ik erg mooi , maar drukte juist heel erg op mij littekens. Ik denk dat het ook per persoon verschillend is wat je als fijn ervaart. Ik had de mazzel dat ik niet een bh moest kopen voor de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Cindytje1985, kun je deze ook in de winkel kopen of alleen op internet?

Als je kijkt op de site van emdaplast dan kun je de verkoop punten opzoeken per provincie.. Bel dan wel ff van te voren naar de winkel want niet iedere winkel heeft m op voorraad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cindytje heeft de Carefix Anna en ik de Bianca... Op emdaplast.nl kan je ook zien wat voor stof het heeft en welke maat (s,m t/m xxxl) tot een bepaalde cup en omvang gaat.

Net als de Anna zit de Bianca ook comfy en steun (ook rekbaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De carefix anna is 92% polyamide en 8% elastane

Ik zou er niet mee gaan springen, rennen enz enz. maar zo na de operatie is deze prima en gaf naar mijn idee voldoende steun..

Nio had zelfs mijn bandjes helemaal los gemaakt zodat ik m helemaal naar beneden kon trekken zodat mijn boobs konden zakken, bij mijn eerste controle

Link naar reactie
Delen op andere sites

De carefix anna is 92% polyamide en 8% elastane

Ik zou er niet mee gaan springen, rennen enz enz. maar zo na de operatie is deze prima en gaf naar mijn idee voldoende steun..

Nio had zelfs mijn bandjes helemaal los gemaakt zodat ik m helemaal naar beneden kon trekken zodat mijn boobs konden zakken, bij mijn eerste controle

Gaf die dan nog wel genoeg steun aan de onderkant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast cindytje1985

Gaf die dan nog wel genoeg steun aan de onderkant?

Ze moesten gaan zakken van Nio dus geen steun aan de onderkant als de bandjes helemaal los zaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de shock absorber gedragen. Ik vond hem heerlijk stevig zitten. Ik kon me ook beter bewegen doordat mijn boobs goed op hun plek werden gehouden. Ik ben ook echt in de winkel gaan passen welke bh en welke maat het beste/lekkerste zat. Ik gebruik hem nu met sporten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi DiaanJesse,

Ik even gekeken op het de maten die achterop de carefix anna staan en omvang 80 met cup c en d vallen beiden onder maat M. Ik heb zelf ook de carefix anna en vind m zo fijn!

Zo staat er ook in de maattabel dat je altijd een maatje groter moet kopen dus in dit geval zal het een maat L worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, de Carefix Anna heeft schouderbandjes, maar sommige andere sportbh's hebben zo'n gekruiste band op de rug zeg maar. Wat is dan het fijnst?

En wat zorgt er nou voor dat deze zo fijn is eigenlijk? Want deze is € 21,85 maar heel veel andere zijn rond de € 50,00. Ik wil er natuurlijk liever minder geld aan uitgeven maar het gaat mij om de kwaliteit dus ben even benieuwd wat de verschillen dan zijn volgens de ervaringsdeskundigen hier. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat ik juist zo fijn vindt aan die anna is dat deze zo lekker zacht is.. Die ''echte'' sportbh's hebben naden en die gaan op een gegeven moment zeer doen omdat ze helemaal niet gemaakt zijn om dag en nacht te dragen, terwijl de post operatieve bh's zoals de anna hiervoor wel gemaakt is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Cindy welke maat had jij daarvan?

Ik heb een L, volgens de maattabel moest ik een M hebben, maar omdat ze heel klein vallen moet je een maat groter bestellen.. Maar ik heb m in de winkel gekocht dus ik kon ook passen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de maat label ook gekeken en zou ook op een m komen

En als ik naar je postuur kijk en omvang

Lijk ik wel een beetje op jou qua postuur.

Dus ga ik ook een l bestellen

Op jou advies hahah omdat je zei dat die zo goed vind!!

Mag ik vragen hoelang jij bent en wat je omvang is?

Bedankt in iedergeval voor het advies vor de carefix

Jij hebt die pas na 2 weken gedragen he wat je vertelde

Den je dat gelijk na de operatie ook goed is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.