Ga naar inhoud

Welke sportbh? Graag comfy, zacht en voldoende steun!!!


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Op mijn advies nog wel haha.. Ohw jee als dat maar goed gaat :P ...

Nee hoor komt goed, als ik had geweten dat ie bestond had ik m ook gelijk na de operatie aangetrokken hoor.. Dan kan al het vocht uit je borsten mooi weg en zit toch stevig ingepakt ;)

Ik ben 1,63m en mijn omvang is 70..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo staat er ook in de maattabel dat je altijd een maatje groter moet kopen dus in dit geval zal het een maat L worden ;)

Hè dat staat er bij de mijne helemaal niet op. Er staat met kleur aangegeven welke maat geadviseerd wordt. Omvang 80 cup c en d vallen onder M.

Ik heb mijn BH door de verpleegkundige ook aan de hand van deze tabel aangemeten gekregen. Zou dat betekenen dat ik een verkeerde maat BH heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hè dat staat er bij de mijne helemaal niet op. Er staat met kleur aangegeven welke maat geadviseerd wordt. Omvang 80 cup c en d vallen onder M.

Ik heb mijn BH door de verpleegkundige ook aan de hand van deze tabel aangemeten gekregen. Zou dat betekenen dat ik een verkeerde maat BH heb?

Op mooihoofd.nl staat er bij dat je een maat groter moet hebben en zo ook in de lingerie zaak waar ik deze heb gehaald hebben ze mij een L of XL geadviseerd terwijl ik volgens de maattabel een M moest hebben..

Het gaat er ook om hoe jij m vindt zitten dus knelt ie nergens dan zal het wel mee vallen, ze rekken goed mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik had vandaag de sportbh van Hunkemöller aan met ritssluiting voor. Ik heb m'n implantaten nog niet maar wilde het toch even uitproberen. Ik vond 'm nu al niet fijn zitten. De 75C kreeg ik nieteens dicht!! Hoe dat kan weet ik ook niet met mijn 75A nu. De 75D kreeg ik wel dicht maar de ruimte was nogal krap. :s dus het is me wel duidelijk dat je bij die sportbh's zeker groter moet gaan.

Livera had alleen sportbh's met achtersluiting. Ik had de Triumph Tri-action aan en vond die eigenlijk best goed zitten. Maar ik weet niet of ik beter eentje met voorsluiting kan halen. Ik weet het ff allemaal niet hoor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mooihoofd.nl staat er bij dat je een maat groter moet hebben en zo ook in de lingerie zaak waar ik deze heb gehaald hebben ze mij een L of XL geadviseerd terwijl ik volgens de maattabel een M moest hebben..

Het gaat er ook om hoe jij m vindt zitten dus knelt ie nergens dan zal het wel mee vallen, ze rekken goed mee...

Oh ok, wist ik niet. Gelukkig zit hij goed! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik wou gewoon dan naar de winkel gaan dat ik eens zou kunnen passen, maar dat is geen goed plan dan of ? :s

Maar wat trek je aan dan als je naar de winkel gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Idd de carefix Anna! Zo heerlijk joh.

Ik draag m gewoon nog steeds haha.

Daar a je echt geen spijt van krijgen!!

Maar ik vraag me af of dat in het begin wel goed is dat ie wat minder stevig is?? Want je wil toch juist dat je implantaten niet gaan bewegen en zo 'vast' mogelijk gehouden worden. Nu zegt Frans Straten namelijk tegen mij dat de Carefix Anna hem te slap lijkt... Weet nu al helemaal niet meer wat ik moet doen!

Wat zeggen andere chirurgen van deze BH??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf de Carefix Anna gekocht, een M maar daar kwam ik met geen mogelijk in na mijn operatie nu trouwens weer wel)

Toen heb ik in het ziekenhuis de Carefix Bella gekregen, een L die iets meer steun gaf, maar naar mijn idee niet genoeg, het meeste heb ik de Triumph Tri-action aangehad, deze gaf mij heel goed steun, en anders kan de sport bh van de Hema een optie zijn, maar dan moet je wel level 4 nemen, alleen hebben ze die niet in alle maten

Ik heb toevallig pas dit filmpje gezien met info over nut van een sportbh na bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik vraag me af of dat in het begin wel goed is dat ie wat minder stevig is?? Want je wil toch juist dat je implantaten niet gaan bewegen en zo 'vast' mogelijk gehouden worden. Nu zegt Frans Straten namelijk tegen mij dat de Carefix Anna hem te slap lijkt... Weet nu al helemaal niet meer wat ik moet doen!

Wat zeggen andere chirurgen van deze BH??

klopt hoor zei hij ook tegen mij, hij zij gewoon een hema sportbh of de fila, heb wel de anna gekocht maar ook de fila, de anna zit erg lekker en is idd erg elastisch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.