Ga naar inhoud

Heb jij nog gevoel in je borsten/tepels?


Aanbevolen berichten

Mijn tepels zijn overgevoelig (wordt wel steeds minder) en zijn bijna altijd stijf haha, dus die moet ik goed in de gaten houden op kantoor met die sportbh (lang leve sjaaltjes).

Er is een plekje onderaan mijn linkerborst waar het gevoel beetje uit is (tintelend), maar dat komt als het goed is terug (heb ik ervaring mee)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

het eerste wat ik deed was voelen of ik nog gevoel had in mijn tepels :-)

had hier ook schrik voor! En was opgelucht toen ik gevoel had in beide.
Het enige was onder de tepels een gevoelloze plaats, zoals een slapend been fzo.
De week daarna waren ze overgevoelig!!! maar dit is alweer verdwenen.
Alleen nog het slapende gevoel maar zal na verloop van tijd wel terugkomen hoop ik.

En ook stijve tepels!!! Idd leve sjaaltjes hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

In begin niet echt, ze waren overgevoelig en tegelijk gevoelloos, vreemd hé!?

In mijn tepels heb ik terug normaal gevoel en ook bovenaan mijn borst maar onderaan 'slapen' ze nog steeds :( best vervelend.

Als mijn vriend er aankomt voelt het ook soms ambetant en wanneer ik me insmeer met bodylotion doet het soms pijn, onderaan mijn borst is het echt nog een raar gevoel.. Hopelijk wordt het terug normaal.

Ik ben wel nog geen twee weken PO en ik heb gehoord dat dit een jaar kan duren ;-)

verder ben ik er trouwens dolgelukkig mee!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zeker nog gevoel in mijn tepels. Ik merk ook dat ze veel vaker hard zijn. Misschien omdat je nu meer "wrijving" in een bh hebben? Aan de onderkant van mijn borsten is het nog wat gevoelloos maar dat kan maanden duren dus maak me er geen zorgen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooi,

Ik heb zeker gevoel in mijn tepels!

Ze waren na mijn bv zelfs gevoeliger dan eerst, maar nu is dat allemaal weer goed.

Enige is is dat ik nog niet 100% mijn gevoel terug heb bij de huid waar mijn litteken zit (dus onderkant borst). Maar dat is echt herstellende. Per maand komt er weer een stukje huid bij dat weer gevoel heeft ;P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.