CheshireCat. Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Ik ben benieuwd of de dames die een borstvergroting hebben gehad nog gevoel in de borsten en of tepels hebben. Dat is eigenlijk mijn enige twijfel om er niet mee door te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhMyGosh Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Ik heb er wel gevoel in, al voelen ze een beetje alsof ze aan het 'slapen' zijn. Uiteindelijk krijg je al het gevoel weer terug hoor, mocht dit eerst niet zo zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 De eerste weken waren ze overgevoelig en deed het behoorlijk zeer!!Nu is dat gelukkig over en heb er gewoon gevoel in.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leeuwin Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Mijn tepels zijn overgevoelig (wordt wel steeds minder) en zijn bijna altijd stijf haha, dus die moet ik goed in de gaten houden op kantoor met die sportbh (lang leve sjaaltjes). Er is een plekje onderaan mijn linkerborst waar het gevoel beetje uit is (tintelend), maar dat komt als het goed is terug (heb ik ervaring mee) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siske87 Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Hey,het eerste wat ik deed was voelen of ik nog gevoel had in mijn tepels :-)had hier ook schrik voor! En was opgelucht toen ik gevoel had in beide.Het enige was onder de tepels een gevoelloze plaats, zoals een slapend been fzo.De week daarna waren ze overgevoelig!!! maar dit is alweer verdwenen.Alleen nog het slapende gevoel maar zal na verloop van tijd wel terugkomen hoop ik.En ook stijve tepels!!! Idd leve sjaaltjes hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 In begin niet echt, ze waren overgevoelig en tegelijk gevoelloos, vreemd hé!? In mijn tepels heb ik terug normaal gevoel en ook bovenaan mijn borst maar onderaan 'slapen' ze nog steeds best vervelend. Als mijn vriend er aankomt voelt het ook soms ambetant en wanneer ik me insmeer met bodylotion doet het soms pijn, onderaan mijn borst is het echt nog een raar gevoel.. Hopelijk wordt het terug normaal. Ik ben wel nog geen twee weken PO en ik heb gehoord dat dit een jaar kan duren ;-) verder ben ik er trouwens dolgelukkig mee!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Oooh ik ben ook zo blij dat ik er bnog steeds gevoel in heb Ik zou echt gek worden als dit niet zo was. Maar ik zou t daar niet vanaf laten hangen... Ik ben nu 4 weken PO en gelukkig niet meer overgevoelig want dat is ook niks hoor. Gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christel808 Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Ik ben ook erg benieuwd of het niet gevoel in je tepels lang aanhoud.. Maarja dit is denk ik per persoon ook wel verschillend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesserke84 Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Als ik het koud heb krijg ik het gevoel van stijve tepels maar als ik dan kijk zijn ze totaaaaal niet stijf, heel raar ! Ik hoop dat dat nog goed komt en dat ze weer gewoon stijf kunnen worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Ik heb zeker nog gevoel in mijn tepels. Ik merk ook dat ze veel vaker hard zijn. Misschien omdat je nu meer "wrijving" in een bh hebben? Aan de onderkant van mijn borsten is het nog wat gevoelloos maar dat kan maanden duren dus maak me er geen zorgen over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Hooooi,Ik heb zeker gevoel in mijn tepels!Ze waren na mijn bv zelfs gevoeliger dan eerst, maar nu is dat allemaal weer goed.Enige is is dat ik nog niet 100% mijn gevoel terug heb bij de huid waar mijn litteken zit (dus onderkant borst). Maar dat is echt herstellende. Per maand komt er weer een stukje huid bij dat weer gevoel heeft ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.