Tascha Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Hoi meisjes ! Even een snel vraagje.. Waar kan ik een goede sportbh kopen in de omgeving van genk ? Aangezien iedereen er toch eentje heeft moeten kopen wou ik wel even informeren welke goed zijn en waar ik ze kan halen xxxxxxxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
9234danielle Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Ik heb de carefix anna van internet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijnanda Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Ik Triumph TriAction Workout N meegekregen van Kliniek en er zelf 1 extra gekocht bij de V&D. Zie profiel foto Ik vind ze heerlijk zitten maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Ik heb via de wehkamp de fila met voorsluiting en de shockabsorber gekocht.. De Fila sneed aan alle kanten en deed zeer.. De shockabsorber was te klein doordat ik vocht vast hield.. en de shockabsorber valt heel erg klein dus als je besluit deze te kopen neem dan qua omvang een maatje groter.. Toen heb ik de carefix anna besteld en wat een verademing was dat zeg!! Die zat heerlijk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniella92 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Krijg je die niet na je operatie? Misschien ebay? Daar kun je altijd veel vinden, voor minder euro's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Ik ben gewoon naar een lingeriewinkel geweest die hebben ze daar ook vast wel in de buurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 Heb ondertussen al heel wat winkels afgelopen voor een sport bh maar eentje met voorsluiting is toch moeilijk te vinden.. En wil eentje met een rits en dat is blijkbaar al helemaal onmogelijk.. Heb nog maar twee weken dus de tijd begint toch een beetje te dringen.. Nog iemand tips ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarbieBoobsss Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Ik heb gehoord dat de zware sportbh's van de Hema ook goed zijn.. Maar heb m'n borsten zelf nog niet dus ik kan er niet over oordelen zelf. Ben zelf ook rond aan het kijken welke bh het beste is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 De Carefix Anna heeft een voorsluiting met rits! Ik heb hem hier besteld en hij was na 2/3 dagen al binnen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soetkin Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Ik moet van mijn PC een bh kopen op www.online-care.eu, zal waarschijnlijk ook de carefix Anna worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Denk dat ik de carefix ook ga bestellen dan bedankt meiden ! Maar welke maat moet ik nemen ? Mijn omtrek is tussen 70 en 75 en ik krijg 330cc dat hopelijk op een D uitkomt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Denk dat ik de carefix ook ga bestellen dan bedankt meiden ! Maar welke maat moet ik nemen ? Mijn omtrek is tussen 70 en 75 en ik krijg 330cc dat hopelijk op een D uitkomt.. Welke maat sport bh moest je halen van je pc? De carefix anna valt erg klein dus je moet er wel rekening mee houden dat je een maat groter besteld dan dat de maattabel aangeeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Verdonck heeft geen maat gezegd die ik moest kopen.. Hij zei wel dat ik waarschijnlijk een grote C/D uit zou komen.. Ik ga 4 febr nog eens langs en dan best nog eens vragen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmeke Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 gewoon die in de kliniek zelf kopen, sman met de borstband.Dan ben je zeker van de juiste maat.Grt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Vond die van de kliniek zon onhandig ding met al die haakjes.. En als ik veel pijn ga hebben en moet dat ding aandoen dan gooi ik het door de venster naar buiten denk ik want heb geen geduld haha maar dan heb ik idd wel de juiste maat.. Mss gewoon twee maten kopen ? En ene omruilen achteraf.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jolien93 Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Ben inmiddels ook op zoek naar een goede sport BH. Het is nog niet zover, maar het zoeken is al spannend hihi.De carefix anna lijkt mij ook wel iets. Ik heb een omtrek van 67 cm, en zal ongeveer op een B/C uitkomen. Dan is een S toch goed denk ik dan?Deze lijkt me goed stevig en niet duur! Vind het wel heel belangrijk dat ie goed steun geeft, maar bij Livera e.d. zijn ze 60 euro..Met online bestellen is het alleen eng omdat je niet weet of de maat goed is.. :\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangata Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Hoi Jolien, daarom heb ik van mijn chirurg het advies gekregen om 2 maten te bestellen! Na operatie kijken ze dan in de kliniek welke het beste past.De Carefix Anna maat M is nu helaas tot half maart niet leverbaar dus ik ga denk ik een L bestellen en dan nog een Fila maat 75D kopen bij de V&D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jolien93 Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Hoi Jolien, daarom heb ik van mijn chirurg het advies gekregen om 2 maten te bestellen! Na operatie kijken ze dan in de kliniek welke het beste past. De Carefix Anna maat M is nu helaas tot half maart niet leverbaar dus ik ga denk ik een L bestellen en dan nog een Fila maat 75D kopen bij de V&D. Ja, dat idee had ik zelf ook al. Lijkt me wel handig! Ik heb een mailtje gestuurd naar Online-Care en kreeg een dag later al antwoord! Had m'n omtrek en aantal CC's e.d. doorgegeven.. Ze zeiden dat ik een S moest nemen.. en van andere types een 80B (Was een Franse maat ofzo, is eigenlijk in NL 65B) Maar twijfel nog! De Carefix Anna of de Lipoelastic PI Extra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.