Ga naar inhoud

lili88 : 3 april 2014 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben gigi en 25 jaartjes jong. Ik heb twee dochtertjes van 2,5 en 4 maanden. Altijd grote borsten gehad maar na bevalling 1 in korte tijd 30 kilo eraf en daardoor hangvelletjes overgehouden.:( naa bevalling 2 waarnhet nog erger is geworden besloten er nu echt iets aan te laten doen! Wil me weer vrouw voelen, en mooi!

Op aanraden verleden week op consult geweest bij dr plovier, die zei in eerste instantie dat hij me een lift met prothesen aanraadde, waarna ik nogalteleurgesteld reageerde omdat kosten hiervan stuk hoger zijn dan wij hebben in april, ook littekens vind ik stuk heftiger.

Plovier heeft nu gezegd eerst een vergroting alleen(500cc) achter de borstspier. Zou op zich ook l mooi zijn, mocht ik niet tevreden zijn dan kan ik terugkomen voor een lift..

Wat is nu wijsheid!! Is hier iemand met ervaring die ook theezakjes had en ook alleen een vergroting gedaan hebben??? Mij lijkt het namelijk als dat grote ding erin zit dan trekt hetvtoch allemal wat strkker?

Wil ook niet giga teleurgeteld zijn als ik eindelijk wakker word met siliconen..

:) ik ben echt nog een beetje een leek haha bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!

Mijn borsten waren ook erg leeg gelopen en begonnen aardig naar het zuiden te trekken.

Ik heb 3 maanden geleden ze op laten vullen en heb 535cc ultra high profile gekregen. Ze zijn mooi opgevuld. Ik zal altijd een beetje hang houden, maar dit maakt mijn borsten juist weer heel natuurlijk.

Heel veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 april gaat het eindelijk gebeuren, mn wens komt uit een borstvergroting!!!

Ik ga bij dr plovier, na wat mooie voorbeelden te hebben gevonden kan ik helemaal niet meer wachten!

Straks eindelijk weer borsten ipv theezakkies:D

Het word sowieso achter de spier extra high profile.

Aantal cc s beslissen we de dag zelf sowieso 500 of meer.

Jeeeeh!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Over vijf weken krijg ik eindelijk mijn borstvergroting bij dr plovier. Deze datum staat al sinds januari en het wachten duurt langgg:)

Wel heb ik de afgelopen weken heel veel rondgekeken op dit forum, wat is het toch geweldig!

Ik heb een paar voorbeelden kunnen vinden met zo n beetje dezelfde voorsituatie als mijzelf, en om te zien dat dit wel degelijk heel mooi kan worden geefr me een heel geruststellend gevoel.

Ik heb namelijk een lege c cup en wil het proberen zonder lift.

Ook neem ik foto s mee van mn favorieten hier en hopelijk worden mijne net zo mooi:)

Blijf wel het gevoel houden van: bij mij hangt het veel erger, heb ik geen grote kans op double bubble, zou er bij mij dan niet meer dan 500cc in moeten om dat slappe vel op te vullen..

(Meesten die ik gevonden heb, hebben 450/500 cc gekregen bij een lege b.

Nouja l, zal het in de praktijk moeten ondervinden denk ik.

Heeft iemand nog tips ter voorbereidingen, of is er een onderwerp wat dit betreft?

(M.b.t medicatie, bh s etc)

Groetjes en natuurlijk bedankt voor alle meiden die alles delen, denk dat velen zoals ik er mee geholpen worden, zo fijn!!! :)

Liefs Lil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht maar voor dat je het weet zijn die 5 weken voorbij!

Welke dag ben je aan de beurt? ik ook over ongeveer 5 weken (3 april) namelijk bij dr Plovier.

Apotheek ligt in dezelfde straat daar kun je na de operatie de medicijnen halen die je voorgeschreven worden.

Verder gewoon op je af laten komen komt allemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht maar voor dat je het weet zijn die 5 weken voorbij!

Welke dag ben je aan de beurt? ik ook over ongeveer 5 weken (3 april) namelijk bij dr Plovier.

Apotheek ligt in dezelfde straat daar kun je na de operatie de medicijnen halen die je voorgeschreven worden.

Verder gewoon op je af laten komen komt allemaal goed

Haha ik ook 3 april!! Bij dokter plovier:) om 2 uur em jij?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig!

Ik om half 10 smorgens al pfff dat wordt vroeg opstaan! ruilen? :-P

Leuk hoor toevallig:)

Wij wilden juist wat vroeger haha:p

Jij gaat voor een her? Ben je hiervoor ook door plovier geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum :)

Plovier gaat vast mooie boobs geven no worries.!

Heb zelf 800cc van Plovier gehad en ben erg blij met mn boobs.

x

Wow ik mag hope dat mijne zo mooi worden! Mijn voorstituatie is alleen heel anders dusk hoop er niet op:)

Ik krijg ook dual plane, hoe was jouw herstel vind t zo spannend:)

Ga even uitgebreid spieken bij je!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Donderdag 3 april, eindelijk is de dag aangebroken!!

Eerst de kindjes weggebracht, 1 uur moesten we er zijn maar om tien uur werd ik gebeld of we eerder konden komen.

Om 12 uur waren we er, en werden we naar kamer 2 gebracht.

Ik was helemaal niet zenuwachtig alleen bang voor de narcose.

Om kwart voor 1 kwam dr plovier bespreken hoe of wat. En om tien over 1 kwam de anestisht mij halen, dit ging wel heel gehaast maarja des te sneller was t maar gebeurd. Toen mocht ik gaan liggen en alles werd ingebracht. Toen kwam dr plovier aan en die riep alles goed? En terwijl die me nog wat vroeg viel ik al weg.

Kan me inderdaad niet herinneren dat ik eerder ben wakker geworden dan weer in mn eigen kamertje, ik hoorde de verpleegster zeggen dat het heel mooi geworden was en of ze mn vriend moest halen. Dat wilde ik wel natuurlijk. Kwart voor drie was k dus terug en pas vijf uur gingen we weg.

Helaas flink overgegeven, en daarna nog heel lang in de file gestaan

Ik heb 600cc gekregen van mentor, ultra high profile rond.

Pijn valt me vreselijk tegen maar hoop dat het t waard is!!

Xx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bn erg benieuwd hoe ze zijn geworden!

Ik wil die ook graag :-)

Heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!!!

600cc uhp wordt prachtig :D

Ik ga dit topic even samenvoegen met het topic dat je al heb om het overzichtelijk te houden.

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.