Ga naar inhoud

na volgende kind wil ik een borstvergroting!


Aanbevolen berichten

Dag iedereen.

Ik ben een mama van 1 kindje dat ik borstvoeding heb gegeven. Heb geen theezakjes maar toch het gevoel dat het beste eraf is. Heb nog steeds een c-cup maar wel slapper als ervoor. En ze hangen precies iets lager en heb precies het gevoel dat ik een beetje vel teveel heb. Het is niet meer vol. Volgens mijn man is er niks mis mee maar ik voel me er erg slecht door. Denk ook dat een maat groter beter bij de rest van mijn figuur past. We zijn momenteel bezig voor een 2de kindje maar erna wil ik er echt voor gaan.

Nu had ik een heleboel vragen. Ik zou het liefst zo snel mogelijk na de bevalling een bv laten uitvoeren. Hoelang zou ik moeten wachten?

Zou ik de 2de nog borstvoeding geven? Denk dat ik nu wel toekom met enkel een prothese maar misschien moet ik na nog eens borstvoeding ook een lift en dat heb ik liever niet ivm de extra littekens.

Voelen jullie de prothese zitten?

En wat met de littekens? Blijf je die zien?

Als je ouder wordt zakken je borsten dan mee of zakt heel je lichaam uit en blijven je boobies op zen plek?

Welke chirurgen zijn goed in of nabij antwerpen?

En wat als ik later toch nog een 3de kind wil? Gaat dat dan?

Is het herstel te doen met 2 kleine kindjes? (baby en peuter)

Iemand in dezelfdz situatie?

Goh jullie zien. Een heleboel vragen.

Dat ik nieuwe boobies wil staat vast maar weet echt niet waar te beginnen...

Hopelijk biedt dit forum wat raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum.. Je bent in ieder geval aan het juiste adres voor info..

De meeste chirurgen hanteren een termijn van een half jaar na bevalling voordat ze willen opereren.. je lichaam moet namelijk de kans krijgen om zich volledig te herstellen van de bevalling... Wat betreft borstvoeding geven.. Ieder lichaam reageert anders en het is bijna niet te voorspellen hoe jouw borsten op een 2e borstvoeding reageren, maar als je hier op de site veel topics zal lezen, kom je genoeg meiden tegen die wel 2 of 3 keer borstvoeding hebben gegeven en met alleen een vergroting alles hebben opgevuld..

Ik ben zelf ruim 7 weken geleden geopereerd en voel mijn protheses niet zitten... Wel zijn mijn borsten nog vrij hard.. Mijn littekens zie je nu nog wel, maa het is natuurlijk ook nog kort geleden, maar zoals het er nu uitziet zul je er over een jaar nog amper wat van zien... Het zijn nu twee kleine dunne sneetjes, nu nog wat rood, maar dat zal in de toekomst weg trekken...

Uiteindelijk zullen ook je borsten zakken (zwaartekracht ;)), hoe dat gebeurt of hoe het er uit komt te zien is ook per persoon verschillend, dus daar valt ook weinig over te zeggen... Als je nog en 3e wilt is dat geen probleem.. Of dat goed is voor je borsten is weer een ander verhaal... Hoe je borsten gaan veranderen is niet te zeggen.. Hoeveel zijn je borsten nu veranderd na je zwangerschap, ook dit is per persoon verschillend.. Bij de een zie je geen verschil na de zwangerschap en bij de ander juist weer heel erg..

Qua herstel moet je rekenen op 6 weken rustig aan doen.. dus 6 weken je kinderen niet tillen.. Zeker als je ze dual plane geplaatst krijgt.. Je hebt de eerste weken echt hulp nodig van je man/vriend.. je mag je ellebogen niet hoger dan schouderhoogte doen en geen repeterende bewegingen uitvoeren.. Niet zwaarder dan 2 kilo tillen en geen huishoudelijk werk doen, zoals stofzuigen, dweilen, bed opmaken o f verschonen..

Als je een chirurg in belgie zoekt.. zou je ik je zeker dr. Demeyere in Gent aanraden... Kliniek artemedis.. Je kan veel info over hem vinden als je zijn naam zoekt via de zoekbalk rechts bovenin...

Ik hoop dat je wat aan deze antwoorden hebt... Mocht je nog vragen hebben dan zijn er vast genoeg meiden hier die je verder kunnen helpen.!!

Veel leesplezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ik zie dat "alles" al netje is uitgelegd.

Hoe je borsten straks na jullie 2e kindje evt zal zijn veranderd dat is toch afwachten. Of je het dan met een vergroting alleen kan opvullen dat zal ook dan pas na gekeken kunnen worden.

Ik heb zelf 3 kinderen en was ook aardig wat kilo's afgevallen. Mijn borsten zijn flink opgevuld. Vaak is het zo dat als je borsten hangen en je geen lift wil, dat je dan wel het goed moet opvullen om een mooi resultaat te krijgen. Vaak heb je dan ook high of ultra high profile.

Toevallig ben ik ook geopereerd door de Meyere. Ik ben nu ruim 3 maanden po en over 1,5 week ga ik op controle. Het is echt een hele fijne pc.

Heel veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is al vertelt, ik zou persoonlijk wachten met de bv als je bezig bent voor 2e. Dat werd mij sterk afgeraden.

Ikben na 2mnd na de bevalling geopereerd. Dat is niet gebruikelijk. Maar gaf geen bv en m'n borsten waren exact hetzelfde,(foto's gemaakt) ook ik zat alweer op m'n oude gewicht.

Ik vind wel pittig dat ik de kindjes niet kan knuffelen en tillen ma ja wat is 6 week.mmn man legt de kleinste op m'n armen en zo kan ik hem de fles geven.

De oudste kan veel zelf end e 2e heb ik dus wel echt hulp voor nodig wbt op bed brengen.

Ik ben heel blij dat ik het nu al heb gedaan.. Had het niet later gewild met 3 rondrennende kinderen haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow bedankt voor de professionele uitleg en de tips. Die helpen me al goed op weg. Ik vroeg me toch nog een paar dingen af. Na hoeveel tijd moet je de protheses vervangen? Heb eens voor inlichtingen gebeld met secretaresse van demeyere maar die vertelde me dat niemand haar protheses levenslang laat zitten. Wil dat dan zeggen dat ik binnen 10 a 15 jaar terug onder het mes moet?

Demeyere werkt met protheses boven de spier. Is het herstel dan niet korter dan 6 weken?

Denk dat het echt moeilijk is om men kindjes zolang niet op te pakken want ben een thuisblijfmama.

Man kan wel 2 weken vakantie nemen maar erna sta ik er alleen voor denk ik.

Is het mogelijk om dit voor schoonouders en de rest van de omgeving verborgen te houden denken jullie? Wanneer kwamen jullie terug onder de mensen?

En wat is de beste periode om dit te laten uitvoeren? In de lente?

Oh ja. Misschien rare vraag maar als jullie voorover buigen zie je dan de prothese zitten? Heb dit eens ergens gelezen maar weet niet wat er van waar is.

Mochten jullie nog pc kennen die het aanbevelen waard zijn laat maar weten want wil er een paar afgaan en kijken bij welke ik me het best voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantelle,

Ik ben een mama van 2 meiden, de jongste word as vrijdag alweer 2 jaar! Mijn gezin is compleet... Nu mijn borsten nog!! Had voor de zwangerschap mooie borsten, maar is echt weinig van over, een kleine B zonder inhoud.. De bekende theezakjes...

Dit jaar wil ik echt voor een bv gaan... Ben me nu aan t oriënteren en ga binnenkort afspraken maken voor een consult bij verschillende klinieken...

Veel plezier op t forum! Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow bedankt voor de professionele uitleg en de tips. Die helpen me al goed op weg. Ik vroeg me toch nog een paar dingen af. Na hoeveel tijd moet je de protheses vervangen? Heb eens voor inlichtingen gebeld met secretaresse van demeyere maar die vertelde me dat niemand haar protheses levenslang laat zitten. Wil dat dan zeggen dat ik binnen 10 a 15 jaar terug onder het mes moet?

Demeyere werkt met protheses boven de spier. Is het herstel dan niet korter dan 6 weken?

Denk dat het echt moeilijk is om men kindjes zolang niet op te pakken want ben een thuisblijfmama.

Man kan wel 2 weken vakantie nemen maar erna sta ik er alleen voor denk ik.

Is het mogelijk om dit voor schoonouders en de rest van de omgeving verborgen te houden denken jullie? Wanneer kwamen jullie terug onder de mensen?

En wat is de beste periode om dit te laten uitvoeren? In de lente?

Oh ja. Misschien rare vraag maar als jullie voorover buigen zie je dan de prothese zitten? Heb dit eens ergens gelezen maar weet niet wat er van waar is.

Mochten jullie nog pc kennen die het aanbevelen waard zijn laat maar weten want wil er een paar afgaan en kijken bij welke ik me het best voel.

De meesten wisselen inderdaad 10-15 jaar al lees ik hier op het forum dat veel eerder doen ivm dat ze grotere borsten willen hahahaha.

Ik vind nu de winter ideaal,dikke kleding aan niemand die het ziet en het valt de buitenwereld niet op. Hier tenminste. Jammer.... Ma heb dan ook het bescheiden gehouden wbt maat.

De prothese zie ik niet zitten,bij vrouwen met weinig eigen borstweefsel word hij achter of dual plane geplaatst zodat je die randen niet ziet.

Ik ben door dr Kruppa van het accz geholpen. Heel tevreden hoe het is gegaan.

Geoetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel nog erg over het geven van wel of geen borstvoeding. Al je ervoor kiest om geen bv te geven heb ik gehoord dat ze je een pilletje geven tegen de aanmaak van de melkproductie en dat je borsten dan de volgende dag al helemaal plat zijn. Als mijn bezoek me zo herinnerd en ik kom 6 maanden later aan met big boobies zal het verschil wel erg groot zijn denk ik.
Als ze me daarentegen herinneren met een volle e-cup zoals vorige keer toen ik borstvoeding gaf dan valt het veel minder op en kan ik zeggen dat het is blijven hangen na mijn zwangerschap :-)
Hoelang moet je wachten op de operatie als je borstvoeding hebt gegeven?
Ik denk dat ik er vorige keer wel ongeveer een jaar over deed eer mijn borsten er weer een beetje normaal uit zagen.
Erg om te moeten toegeven maar zit momenteel eigenlijk meer te denken aan die nieuwe borsten dan aan de nieuwe baby (shame on me!)
Tot hiertoe gaat mijn voorkeur uit naar Demeyere en voor de spier. Met een baby en kleuter moet ik nog veel tillen en heb ik niet veel tijd om te herstellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik twijfel nog erg over het geven van wel of geen borstvoeding. Al je ervoor kiest om geen bv te geven heb ik gehoord dat ze je een pilletje geven tegen de aanmaak van de melkproductie en dat je borsten dan de volgende dag al helemaal plat zijn. Als mijn bezoek me zo herinnerd en ik kom 6 maanden later aan met big boobies zal het verschil wel erg groot zijn denk ik.

Als ze me daarentegen herinneren met een volle e-cup zoals vorige keer toen ik borstvoeding gaf dan valt het veel minder op en kan ik zeggen dat het is blijven hangen na mijn zwangerschap :-)

Hoelang moet je wachten op de operatie als je borstvoeding hebt gegeven?

Ik denk dat ik er vorige keer wel ongeveer een jaar over deed eer mijn borsten er weer een beetje normaal uit zagen.

Erg om te moeten toegeven maar zit momenteel eigenlijk meer te denken aan die nieuwe borsten dan aan de nieuwe baby (shame on me!)

Tot hiertoe gaat mijn voorkeur uit naar Demeyere en voor de spier. Met een baby en kleuter moet ik nog veel tillen en heb ik niet veel tijd om te herstellen...

Je lichaam moet hersteld zijn van het borstvoeding geven dus als jij al zegt dat het vorige keer bij jou een jaar geduurd heeft voordat je helemaal hersteld was, dan zul je toch die tijd moeten wachten...

Je voorkeur kan uitgaan naar voor de spier, maar dat moet wel mogelijk zijn.. Dit is namelijk niet bij iedereen mogelijk en heeft te maken met je eigen weefsel.. Als jou weefsel niet dik genoeg is dan zul je, om te voorkomen dat je randen gaat zien, het dual plane krijgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi iedereen,

Wie van jullie is/was ook ontevreden met haar lichaam na zwangerschap?

Ik ben op zoek naar meiden/dames die na een zwangerschap en bevalling slappe borsten hadden en deze hebben laten vergroten (geen lift).
Hoe lang hebben jullie tussen de bevalling/ borstvoedingsperiode en de borstvergroting gelaten?
Welke pc?
Van en naar welke cup zijn julle gegaan met hoeveel cc?
Boven of onder de spier?
Zijn jullie erg tevreden met het resultaat?
Wie heeft foto's van voor en na?

Zelf heb ik na 1 kindje al serieus verslapte borsten. We zijn nu bezig voor een tweede maar het staat vast dat ik daarna zo vlug als maar kan iets aan mijn boobs laat doen om terug fier door het leven te kunnen gaan. :-)
Ik twijfel ook heel erg om meteen een lipo aan buik en heupen te laten doen. Of lijken die zowiezo smaller door grotere boobs?




Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de zwangerschap gaat niet meer lukken omdat wij nu volop bezig zijn voor een tweede :-)
Lijkt me beter om dan te wachten tot erna. ;-)
Ik weet dat het zwaar gaat zijn met 2 kleine kindjes (mijn oudste is 2) en ik ben dan ook nog eens thuisblijmama.
Maar mijn man zou wel verlof kunnen nemen. Zou ik het redden als hij 1week thuisblijft om me te helpen of is dat wat te positief gezien (ik hoop op plaatsing voor de spier vanwege het kortere herstel)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Leuk en een spannende tijd weer voor een 2e!

Mijn jongste is 19 mnd. En ik heb 14 juli intake, wil graag operatie plannen in sept.

Maar ik ben me er nu al wel heel erg van bewust dat het het genezingsproces niet bevorderd als je te snel weer meer doet. ( en dat doen mama's) dus wel vaak.

Dit is ook nu het enige obstakel voor mij....denk echt dat je zeker 2/3 weken heel rustig aan moet doen en je dan zoetjesaan weer meer kan. Maar afijn dat heb ik ook alleen maar van lezen hier meegekregen. Sommige vrouwen kunnen eerder wat doen, en andere weer later.

Pas na 6 weken mag je weer boven de 2 kg. Tillen lees ik. En in de eerste periode alles laag zetten (armen niet boven schouder laten komen)

Kan je geen oppas extra inzetten? Of na die week thuis van je man dat de kids eens een x incindenteel naar de opvang gaan?

Mijn jongste hoeft maar 2 ochtenden naar het kdv. Maar zal dan misschien wel een paar dagen moeten....tja is even niet anders, nu ff mama tijd:-)

Ps. Suc6 met aantellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantelle,

Ik ben 15 juli aan de beurt voor een bv!

Ik ben afgelopen april bevallen van onze eerste dochter:)

Mijn borsten zijn daardoor inderdaad ook helemaal slap geworden en daarom had ik al heel snel besloten dat ik een bv wilde! Ik ga nu naar Frans Straten en ik moest na de borstvoeding min 3 maanden wachten! En dat ben ik dan precies:)

Wij willen ook wel voor een tweede gaan, maar eerst dit en even genieten van de kleine want het lijkt mij idd ook heel erg moeilijk om 2 kleine kinderen te hebben als je de bv laat doen! Daarom heb ik er ook voor gekozen om dat nu te doen:) mijn vriend heeft dan 4 weken bouwvak.. Dus dat scheelt ook!

Alvast heel veel succes met het maken van je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 15 aug aan de beurt en mijn zoon is dan 8 maanden. Bij mij was ook het advies om min 3 mnd te wachten na borstvoeding. Mijn A cup is gaan hangen na 2x borstvoeding en ik wil ze laten vergroten naar een C cup in Amstelveen door drs Koeijers, Ook ik hoop dat heupen en buik optisch smaller lijken na vergroting. Heb namelijk geen geld om meteen lipo tegelijk te doen helaas anders had ik dat ook willen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik hoop dat heupen en buik optisch smaller lijken na vergroting. Heb namelijk geen geld om meteen lipo tegelijk te doen helaas anders had ik dat ook willen doen.

Hahaha Hoop ik ook! Laat je weten of het zo is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo..

Zelf ben ik 2-10-2013 bevallen van ons zoontje mijn zoo tje is nu 9 maanden percies en ben 2 weken geleden geopereerd.

Advies van mijn pc was dat hij mij pas na een half jaar wou opereren ivm het herstel van je lichaam zelf heb ik ruim 8 maanden gewacht...

De operatie is mij helemaal niet tegen gevallen ben super gelukkig alleen wat bij mij wel soms zeer kan doen is dat ik niet mijn zoontje mag tillen in bad kan doen lekker uit bedje halen en dan kroelen ik heb 6 weken hulp in huis en laat in de middag mijn man!

Nu na 2 weken kroel ik wel weer met hem en geef hem lekker zijn pram fles en boterhammetje enzovoort maR wat valt het tegen hem even pakken en heerlijk kroelen zot er niet in mijn moeder of vriendin pakken die kleine steeds en zetten hem wel weer lekker bij me zodat ik toch die aandacht kan geven ...

Maar ben van mening zonder hulp ga je het niet redden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk inderdaad dat je goede hulp nodig hebt in de eerste weken.

Onze jongste is 19 mnd. En klimt zelf op dw trap en er vanaf, op de bank en er vanaf.

We eten altijd aan tafel in de kinderstoel, kan er ingetild worden door grote zus ( dan 8) maar ach dan eten we toch eens op de bank;)

Verschoonkussen op de grond, alles binnen handbereik campingbed met rits erin op de kop tikken ed.

Maar denk bij mij eerder aan bv. Stoten/vallen....eerste reactie is toch oppakken aaaarchhhh! Lijkt me inderdaad helemaal tegen je moedegevoel ingaan.

Maar ja iedereen reageerd weer verschilkend, ieder kind is verschillend en komt vast ook wel weer allemaal goed! Boops sterkte met het herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eens gebeld voor info naar Demeyere en daar zei de secretaresse van minstens 1 jaar te wachten na de borstvoeding.
Wat ben ik blij dat het vroeger kan. :-)
Misschien een rare vraag maar tijdens mijn zwangerschap en de daarop volgende borstvoedingsperiode had ik veel grotere en donkerdere tepels.
Die zijn na een tijd wel weer naar hun oorspronkelijke vorm en kleur gegaan. Maar zou dit ook zo zijn als je bv laat uitvoeren alvorens ze weer helemaal zijn zoals ervoor.
Volgens mij duurde dit langer dan 3 maanden bij mij.
Als mijn man 2 weken vrijaf neemt moet het lukken toch? Ik zou het voor de spier willen.
Nog ervaringen van thuisblijfmama's???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 kids van 4 3 en bijna 2. Na de zwangerschappen een 75 b nog, maar ze zijn nooit stevig geweest. Was er nooit blij mee. 3 weken geleden geopereerd in velthuis kliniek door Laura moojen. 375cc voor de spier, anatomisch.. Ben er heel blij mee!! Eindelijk mooie borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een mama van vier kindjes tussen de 6 en 0 jaar.

Ik heb er bewust voor gekozen om te wachten met de borstvergroting tot alle kinderen er waren. Je hoort toch nog wel dat een zwangerschap met BV ervoor zorgt dat de boel daarna extra gaat hangen. Hoeft niet maar kan natuurlijk wel.

In mijn geval ben ik van een B naar grote C gegaan tijdens borstvoedingperiode en daarna na de vierde x borstvoeding was mijn borst echt leeg leeg en volledig plat....

Nu krijg ik 11 augustus 375 MF natrelle dual plane geplaatst.

Mijn jongste is dan net 1 jaar oud.

En ja ik heb voor 3weken veel hulp geregeld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij dochter is 2 en heb nu net een bv. laten doen. Ik heb verder geen kinderwens meer dus hoef niet te wachten op een 2de! Anders had ik dit wel gedaan.

Maar men dochter is nu op logement bij de ouders en nadien nog de schoonouders, dus dat maakt het weer even makkelijk. Ze is in het ziekenhuis op bezoek geweest.

Ze weet dat mama veel pin heeft dus was ze ook heel voorzichtig. Morgen komt ze nog eens op bezoek. Zo hoef ik haar niet te lang te missen.

Ik had voor de zwangerschap een 70b. Hier kon ik toen nog iets of wat mee leven, maar had altijd gezet dat na een zwangerschap er niets meer zou overschieten, ik het wel zou doen. En ja hoor, er schoot niets meer over en je zag dat mij vel uitgetrokken was door de borstvoeding. Als ik mij bukte had ik precies van die driehoek theezakjes. En als i, rechtstond was het bijna plat.

Ik heb nu 250cc moderatie plus van mentor en ze zien er prachtig uit. Niet overdreven maar dat was ook niet de bedoeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.