Ga naar inhoud

Elli : januari 2014


Aanbevolen berichten

Hallo,

Enkele jaren geleden kreeg ik een borstvergroting met anatomische implantaten (275cc onder spier). Na enkele jaren, wens ik ze toch wat groter (ik bleef nl. gevulde beha's dragen en push-ups) en heb de knoop doorgehakt. Over 2 weken is het zover. Ik krijg dan ronde implantaten 445cc high profile onder de spier !

Bij het passen voelde die maat heel goed aan maar het is uiteindelijk wel een pak cc meer !! Zelf ben ik niet breed (1m70 - 52 kg). Ik draag nu beha's maat 75c

Wat denken jullie hiervan? Ik wil ook niet dat het nep lijkt. Anatomisch heeft het voordeel zeer natuurlijk te lijken maar met rond krijg je natuurlijk wel meer vulling boven....

Ik had graag het advies van enkele "kenners" gekregen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meis onder de spier lijkt idd ook gewoon je eigen borsten.

Bij mij hebben ze gewoon mijn eigen vorm een beetje terug gekregen .

En 445lijkt idd groot maar als het er eenmaal in zit val het wel mee !

Ik he nu 385cc dual plane maar ga vrijdag ook voor grotere ik krijg rond 500 cc dus dat is ook ineens wat meer hihi.

Gewoon doen meid ! Veel succes met de operatie alvast.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi elli,

Ik heb 400cc high profile can eurosilicone...nu pas 2,5 wk PO. Maar als ik van te voren had geweten hoe die 400cc zou ogen, had ik 450 gedaan.

Het valt niet bij iedereen hetzelfde, maar ik zou zeggen doe 445!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Bij iedereen vallen de cc's anders.. Het is ook afhankelijk van welk merk prothese ze gebruiken en hoeveel projectie deze heeft..

Ik ben zelf niet zo groot 1,63 en weeg 53 kilo.. Heb 500 cc dual plane, extra high profile gekregen.. Ik draag nu een bh 70F, maar zo ziet het er niet uit! Het oogt eerder als een volle d

Zoals hierboven al aangegeven wordt zal je spier de bovenkant van de prothese toch iets afvlakken dus zal het nog wel natuurlijk ogen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties !! Ik ben al wat geruster :-) Ik had wat stress omdat een andere chirurg mij vertelde dat hij er max. 385cc in kreeg....gezien mijn morfologie en dikte van mijn huid.

Ik word nu geopereerd waar ik de eerste keer mijn protheses kreeg. Ik krijg protheses van het merk allergan. Weet totaal niet op welke maat ik ga uitkomen maar ik gok op een 75 D...

Ik zou hier hééél blij mee zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even iets uit de wereld helpen...;)

Mensen denken dat rond meer bolling geeft, maar dat is niet perse juist.

Een anatomische borst kan in verschillende profielen. Low, medium, high, xtra high profile. Dit houd in dat bij een high of xtra high profile de lengte van prothese langer is als bij een ronde prothese. Doordat de lengte langer is zal de bolling ook hoger kunnen zijn. Uiteraard hangt het nog wel af van alle afmetingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.