Ga naar inhoud

16 weken po maar niet goed ingedaald


Danielle11

Aanbevolen berichten

Ik ben nog maar 2 weken PO en als ik aan mn litteken voel is ie aan de binnenkamt erg dik en de buitenkant dun..

Ik zit trouwens ook wel eens te denken dat als dit zo blijft mn borst niet kan zakken. Ik heb nu al t idee dat mn borst eroverheen valt zeg maar.. Plaats gauw nog een foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi,

Ik vermoed dat ik hetzelfde heb! Mijn littekenweefsel is erg dik en hard. En mijn borsten zijn nog niet perfect gezakt volgens mij. Ik ga binnenkort eens een afspraak maken bij de chirurg. Ik ben iig al meer dan 5 maanden PO. Ik stoor me er niet aan ;).

Maar hoe erg is het bij jou? Zakken ze wel? Of echt totaal niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het is echt het litteken. Je ziet het vooral als je je armen omhoog doet, dan zie je dat 1 borst niet goed staat. Als ik me armen niet omhoog doe zie je het bijna niet. Het litteken voelt verder niet dik aan ofzo je ziet alleen wel verschil tussen het andere litteken.

Ik heb een foto erbij geplaatst dat zie je hoe "erg" het eruit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het is echt het litteken. Je ziet het vooral als je je armen omhoog doet, dan zie je dat 1 borst niet goed staat. Als ik me armen niet omhoog doe zie je het bijna niet. Het litteken voelt verder niet dik aan ofzo je ziet alleen wel verschil tussen het andere litteken.

Ik heb een foto erbij geplaatst dat zie je hoe "erg" het eruit ziet.

Je ziet idd wel verschil zo!

Jammer dat t enkel alleen op te lossen is door t weer open te maken maar goed wat moet dat moet :(

Sterkte/succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het is echt het litteken. Je ziet het vooral als je je armen omhoog doet, dan zie je dat 1 borst niet goed staat. Als ik me armen niet omhoog doe zie je het bijna niet. Het litteken voelt verder niet dik aan ofzo je ziet alleen wel verschil tussen het andere litteken.

Ik heb een foto erbij geplaatst dat zie je hoe "erg" het eruit ziet.

Mag ik vragen wie dit gedaan heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heb ik het ook al heel lang Rachel91 bij de 3 maanden controle bij chirurg zag hij het direct. Ik dacht zelf altijd dat het gewoon de tijd nodig had om goed in te dalen enzo. Je leest namelijk altijd je bent pas zoveel weken po dus ......

Chirurg heeft niet gepraat over kosten ik ga er ook helemaal vanuit dat dit in de prijs zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook aan me rechterborst verschil.. ik denk dat wij vrouwen gewoon te snel wat aan ons laten verbouwen haha! Want nu opeens lees ik overal dat dit vaak voorkomt. 21 januari heb ik een afspraak. Denk ookndat dit voor my herstel operatie gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je ermee zit is t erg, daar heb je geen klein vermogen voor betaalt. Ik heb foto's gemaild naar diana die beweert dat t er goed uitziet. Iedereen met ogen ziet gewoon day t scheef is dus ik werd nog meer pissed off van die reactie, ik heb nu woensdag een afspraak bij pc zelf. En ik ga me niet laten wegsturen met smoesjes van hun kant xx sorry ik kom boos over maar ben gewoon verdrietig ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.