Ga naar inhoud

snap nix meer van bh maten 70C te klein en een andere 70C te groot???


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

Hallo Dames

Had vandaag eindelijk me nieuwe collectie bh's binnen gekregen super blij tot dat ik ze ging passen!

krijg me borsten er niet eens in me borst hangt helemaal over de cup net alsof ik 4 borsten heb

het druk gigantisch plat en zakt omlaag me tepels steken er uit,maar het leukste is een andere bh van otto

van lascana ook 70C me veel te groot was een soort van ballconette of hoe je zo iets noemt

dus uiteindelijk geen enkele bh die me past

de sapph bh's zijn me ook te krap en dacht heb 70D nodig maar nu met die bh van lascana die me te groot

was weet ik het even niet meer...bestaat mij maat uberhaupt wel 70C te klein andere 70C te groot

70B te klein hellupp

liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Selina, de ene bh is de andere niet......

Ik kan zelfs bij Sapph in de ene 70E mijn borsten prima kwijt en de andere zit weer strak.

Een oude 70D van Hunkemoller past maar dat ding sluit dan niet aan onder mijn borsten, een 70E die ook van Hunkemoller komt is dan weer krap aan de cup.

Met een omtrek onder de borst van 69 en over de borst van 92 heb ik volgens de tabellen toch echt een volle E.............

Passen is het toverwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk merk 'past' anders en dan heb je binnen dat merk nog verschillende modellen .

Mss ook eens die omtrek 'veranderen' .

De cup van een 75C is groter dan die van een 70C ...

Heb zelf (normaal = meestal) een 80C maar heb ook 2 bh's die van die maat afwijken nml een 75D .

Zoals tietie zegt : passen , zit nix anders op .

Wanneer ik toch een bh (of andere kleding) online bestel , bestel ik meestal 2 of 3 verschillende maten .

Wat niet past kan je toch (meestal kosteloos) retourneren .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal als andere hierboven.

heb het zelf ook met broeken,kan geen jeans op de gok kopen,moet ze altijd passen.

bh,s zelfde,echt beter passen hoor,merken zijn zo verschillend,dat ze altijd anders vallen.

enkel online bestellen als je weet dat ze gerouteneerd kunnen worden,kosteloos :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, passen is de boodschap, maar dan nog... Ik ging op 4 weken po voor het eerst winkelen, heb wel 40 verschillende bh's gepast en heb er uiteindelijk 3 gekocht. Blijkt achteraf (na een hele dag dragen) dat er toch eentje te klein is... Dus het is geen simpele oefening. Vroeger met m'n AA-cup was het écht een drama, nu is het wel veel makkelijker, maar toch niet zo makkelijk als ik verwacht had... :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

denk dat ik idd beter in de winkel kan gaan passen en ook kopen want zo heb ik dadelijk 100 miskopen

hahah het is gewoon echt moeilijk 70B>te klein 70C>te klein en de ander te groot sapph>70C te klein

75C te groot dit probleem had ik vroeger niet pakte gewoon een bhtje van 75A en duwde daar me vulling in

en toen paste die wel maar nu grrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahah klagen doe ik nie hoor ben al lang blij dat ik nie in een 70C pas dan zijn ze blijkbaar toch niet zo klein

als ik ze vindt ogen:P

en misschien toch maar gewoon tevreden moet zijn met wat ik nu heb nu ik weet dat het geen B cup zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi dinnetje

Ja wordt je toch best gek van hoefde we ons vroeger niet druk om te maken hahah gewoon ff langs zeeman en ik had er weer een

voor 5euro gevonden maar nu...

ik las dat je voor een herstel operatie ging en heb even na je foto's gekeken en er is toch echt wat verschil he

ik begrijp je gevoel wel,maar je bent echt geen zeur je hebt hier het recht op,maar die keuze ligt natuurlijk volledig

bij jou.

maar welke maat heb je nu of ja welke maat zit jou het beste?

ik heb mijn maat nog niet gevonden ik gok op 70D anders weer eens een 75C proberen ik heb er 1 in die maat helaas wat te ruim

rond om me borsten onder in de cup.

haha leuk probleempje ja op zekere hoogte wel maar me portomonee vindt het niet zo leuk heb nu in 2maanden 210euro uitgegeven

aan lingerie een geen past nou ja 1 de sapph die past wel maar heel strak en alles puilt eruit

meissie hou je me op de hoogte je kan me altijd bellen of smsen dat weet je

denk er goed overna en zoek de mensen op die je steunen

heel veel liefs X je dinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve dinnetje,

Ja, geld vliegt uit je portemonnee ook NA je operatie he, haha! (Zeeman heeft trouwens ook leuke bh's in grotere maten hoor ;-) Ik kon ook niet stoppen, maar nu maar even ho met al die lingerie. Tot vandaag heb ik ze niet eens aangehad, al mijn mooie nieuwe setjes, want loop nog steeds met charmeloze maar comfortabele katoenen dingen. :blush:

De maat is bij mij dus ook wisselend. Maar meestal 75 b of 75 c pas ik wel (soms 80B ook). Maar ik heb ook B's gepast die te groot waren, en C's die te klein waren!

Een heroperatie hoop ik niet op, maar als er niks anders op zit zal ik het wel doen denk. Ik baal wel want had juist zo gehoopt op een zomer in mooie kinietjes. (O.a. daarom wou ik het nu ook in de winter gedaan hebben).

Nou meis, misschien bel ik je binnenkort nog wel ff. Ben je verder helemaal OK en tevreden enzo??

Liefs

Je boezemdin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meiss

Oh moet ik maar eens bij de zeeman kijken haha ben er niet meer geweest sinds de bv:P

Haaha ja wat lekker zit leg je niet gauw op zij ik ken het ik slaap nog steeds in me sportbh

heerlijk is dat heb ik geen zin in een beugel ook gwn me sportbh of niets

Ja ik hoop voor je dat het niet hoeft en dat het nog zal veranderen want je hoopt toch dat de 1e keer de laatste

keer is en dat je gewoon weer happy kan zijn met je zelf

met mij is alles goed ik begin nu toch wel tevredener te worden over me maat maar die bh maten zijn schijn haha

mede door dat ik niet in C pas voel ik me iets tevredener vindt ze gewoon zo klein ogen.

en hoe gaat het verder met jou en de kleine?

Liefs Xje boezemdinnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meiseke,

Ik ken dat, dat ze klein ogen (vind ik bij mij ook) maar als ik een bh vasthou denk ik die is veel te groot, en dan blijk ik hem te passen.

Verder alles prima hoor, hier wat griepjes gehad, maar helemaal okee.

Nee, ik hoop er natuurlijk nog zonder her-op vanaf te komen maarja. 't is wel weer wat voor mij haha. Meestal moet ik ff oefenen voordat iets goed gaat ;-)

Jij hebt een hele mooie maat volgens mij hoor, slanke omvang en toch C (of D)!

Liefs

je din

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.