Ga naar inhoud

Drugs schadelijk voor implantaten?


Aanbevolen berichten

Helloooo ladies,

Ik heb nu ruim 2,5 maand mijn borstvergroting en ik ga regelmatig naar hardstyle/hardcore feestjess, en soms pak ik dan ook een pilletje of iets dergelijks. Weet iemand of dit kwaad kan voor je protheses en zijn er meer meiden die dit doen?

En jaaa ik weet dat het slecht voor je is, dus aan die reacties heb ik niets aan :131:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het perse schadelijk is voor je implantaten maar ik zou er rustig aan mee doen. Je voelt een stuk minder als je iets gebruikt hebt en dan kan je makkelijk iets forceren.. 2 maanden is ook nog niet heel erg lang en het kan best zijn dat je nog steeds aan het genezen bent. Persoonlijk zou ik er nog even mee wachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit mag 2weken voor en 2weken na de operatie niet ivm genezing van de wonden net als roken en drinken..

als alles goed genezen en ingekapseld is kan het helemaal geen kwaad meer!

zo heb ik het gelezen maar de arts weet t vast beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjee daar heb ik niet eens over nagedacht... Ik was afgelopen zaterdag 3,5 week p.o. en ik heb een pil geslikt omdat ik een feestje had. Volgens mij kan het helemaal geen kwaad en ik heb nergens last van gehad. Dus... geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.