Ga naar inhoud

Leeg : 1 maart 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

hoi monique

het gaat wel al beter moet ik zeggen ik mog mijn bh in de nacht uit doen om me litteken telaten luchten hahah

gaat ook wel wat beter weer maar nog niet helemaal mijn litteken zit echt onder mijn borst waardoor het lekker gaat broeien en je weer moet uitkijken voor smetten heel gedoe allemaal dee er een paardagen een was handje onder mijn bh bedoel ik dan zodat mijn bh weer niet onder mijn litteken kroop anders zou het weer blijven plakken maar nu kan ik het weer met gaasje af dus gaat wel weer beter wat een gedoen he en een heel verhaal weer

ja het werken was wel zwaar last van mijn rug en schouders moet toch weer een hele dag staan enzo maar ja morgen weer vrij das weer lekker dan he

nou en hoe gaat het met jou heb jij al gevoel onder je borst ik nog niet helemaal

ben jij trouwens ook aangekomen nou ik dus wel bah ga echt lijnen nu heb ik strakjes mooie borsten maar dan valen ze nog niet op door dikke buik en beenen

whaaaaaaaaaaa

nou fijne avond ik ga nu op de bank zitten

gr en fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Leeg,

Ik ben denk in nog t zelfde ik eet altijd als een zwijn zal ik maar zeggen en ik kom niets aan wil graag ook in mijn gezicht wat voller worden, verder hoeft nergens iets bij te komen, ik ben trouwens lang niet meer op de weegschaal gaan staan maar pas al mijn kleding dus zal niets bij gekomen zijn. Ik heb een schildklier die niet meer werkt, gelukkig heb ik medicijnen hier voor maar normaal zou ik zo dik moeten zijn dat ik niet door de deur pas, een medisch wonder noemde de internist me toen.

Ik heb overigens ook nog geen gevoel onder mijn borsten komt later pas terug kan lang duren, bij mijn keizer snee was dit zeker een jaar voor dat ik het gevoel onder de snee terug had.

slaap lekker,

Mnoiqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo allemaal

ik dacht laat ik ook weer eens wat van me horen

ik lees elke dag even mee over hoe en wat altijd leuk om tekijken hoe het met ieder een gaat

met mij gaat het geleukkig goed hoor de rechter borst is gelukkig goed bij getrokken was gewoon een laat bloeier hihi

ze zien er erg natuurlijk uit en past verder primma bij mijn lichaam maandag mag ik eindelijk op controle komen ben erg benieuwt wat hij dr de boer er van vind

heb eindelijk heerlijk kunnen genieten van de zon zonder dat ik moest bedenken van wat ik er in zal stoppen en hopen dat het er niet uit val

alles staat gewoon goed jurkjes topjes alles heerlijk gewoon geniet ik elke dag weer van

waar ik alleen sints gisteren last van heb is steken in beide borsten net kleine mes steekjes herken iemand dat

zal het maandag even vragen over hoe en wat

ik durf alleen nog niet met blote borsten onder de zonne bank bang dat ze verbranden gek he

of dat het slecht is voor de litekens

nou jullie horen weer van me als ik maandag terug ben van de kliniek

gr van een blije leeg maar nu vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeg leuk om weer wat van je te lezen ik ging gelijk kijken in je topic!

Ik ben al paar keer onder zonnebank geweest. Ik heb op elk litteken 3 pleisters geplakt voor bescherming en dat ging heel goed

Nu heb ik wel twee brede witte vlakken daar dus ga ik volgende keer het afplakken met hele dunne plakpleister van zo'n rolletje.

Ik plak het er voor de zekerheid een paar keer overheen zodat er echt geen straling op kan komen.

Laat je weer wat van je horen na je controle? Gelukkig maar dat je borst is bij getrokken. Ga je nog foto's plaatsen?

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi barb en moontje

ja ik dacht is zo een tijd geleden dat ik wat neer zette ik blijf bij iedereen even kijken hoor

zal binnen kort fotos zetten eindelijk durf ik ze aan jullie telaten zien dan hihihi

wel fijn dat jullie laten weten dat ik er gewoon onder kan zal dan nu zonder bh er onder gaan en ze afplakken hihiih rest is lekker bruin behalve me mooie borsten whaaaaaaaa ik zal jullie op de hoogte huoden over maandag heb er zin in wil wel weten over wat hij hij er van vind

hoop dat alles goed is heb geen zin om nog een keer temoeten hoor

nou meiden bedankt voor jullie reacties

gr leeg vollllllll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leeg,ja smeer je met goede beschermingscreme in hoor,zodat je boobhuidje niet gelijk rood word of verbrand,je huid is toch opgerekt en teer.ja lekker dik je littekentjes insmeren,word de rest lekker mooi egaal bruin.

ja ben benieuwd hoe het maandag gegaan is...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi leeg,

en al lekker onder de zonnebank geweest?

littekens goed ingesmeerde cker?

fijn te lezen dat je rechterborst weer helemaal bijgetrokken is!!

ik voel de kriebels nu toch ook wel hoor...

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Leeg,

Ben toch onderhand ook wel reuzebenieuwd naar jouw foto's hoor!! Ben zelf ook al onder de zonnebank geweest en heb ze afgeplakt met tape (2 over elkaar).

Jammer trouwens dat je geen tikker meer hebt staan onderop om te zien hoelang je al po bent....

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

hallo meiden

heb een tijd geen berichten meer neer gezet niet omdat ikmdat niet meer wilde maar had het erg druk en had last van een niersteen gelukkig gaat alles nu weer goed hoor

keek wel even elke dag op het forum en heb iedereen een beetje gevolgt

met mijn borsten gaat het gelukkig goed ook al heeft mijn rechter borst een plooi in de protese ik wil dan ook in maart weer terug naar de kliniek om tekijken wat dr de boer er van vind ik zelf voel en zie het wel maar moet zeggen dat het erg dubbel is aan de ene kant ben ik er niet blij mee dat het er zit maar aan de andere kant denk ik wat haal ik me op me hals als het over moet wordt het dan wel mooi of heb ik dan weer andere problemen dus moeilijk moeilijk maar ja wacht eerst maar af als ik in maart ben geweest

maar verder ben ik er zeker blij mee heb verder geen klachten gelukkig moet zeggen ik had het veel eerder moeten doen maar ja dat zeggen er meer hahaha

nou meiden ik zal weer eens meer gaan reageren lijkt me wel weer gezellig

heel veel groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.