Ga naar inhoud

Leeg : 1 maart 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

hoi moontje

bedankt voor je reacties wel fijn hoor die tips ben ik blij mee

spierpijn gaat vandaag al weer wat beter gelukkig dus dat is weer fijn

ga me wel vervelen nu hoor pff niks doen is niks voor mij maar oke hebben we allemaal last vsn geloof ik whaaaaaaaaaaaaaa

vandaag even naar de stad en boodschapjes doen wel even zin even er uit weer

maar verder mag ik niet klagen hoor

hoelang duurt het ongeveer dat de zwelling een beetje weg is en dat ze gaan indalen enz

nou gr vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

heey leeg (VOL) hihi.

hoe gaat het nu met je ??

bij mij begon het na 3 weken te worden, zoals het nu nog is !

die zwelling duurt zo'n 3 weken..

las dat je ze groot vond :D

ben blij !

zou willen dat de mijn iets groter waren !

maar dat trekt nog bij hoor !

als de zwelling weg i, is het een verschil van dag en nacht !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Vol :125:

je had een U-kussen gekocht he.

helpt dat kussen?

en het is een heel verschil he zo net na een operatie.

ik en benieuwd hoe ik dat verschil ga ervaren.

ik heb het aleens gehad zoals te zien is op de foto van vroeger maar dat is alweer lang geleden. :102:

Liefs Jacq :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vocht kan lang duren eer dat weg is volledig,lastig is dat he?

en indalen is ook bij iedereen anders,ik dacht toen ook na 3weken dat ik dat indaalproces al had gehad,maar zelfs na 7weken begonnen ze ineens enorm te dalen ineens.

dus dat is even afwachten.

het is erg vermoeiend dat wachten,weet er alles van :rolleyes:

wat moet men toch een geduld opbrengen zeg,jeetje

hahahahahaha :38:

fijn dat het al iets beter gaat met je spieren,ja als die stijf worden,is men geneigd om ze helemala niet meer te gebruiken,gevolg,nog meer stijf en pijn.

probeer ze maar lekker voorzichtig te bewegen,niet je borstpsieren uiteraard he :35:

en anders,vraag je man-vriend of hij je rug en nek is lekker goed maseerd,doet ook wonderen

even lekker op je zij liggen,met kussen of wat proberen,en gewoon simpel een min of 5 even een lekkere masaga,mischien knap je er van op

de ene kan dat wel van de pijn,de ander niet,mischien is dat voorzichtig rechtop zitten een idee zodat hij bij je rug en nek kan,bij mij hielp dat echt enorm

hopenlijk ben je gauw van het ongemak af

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

hoi ilona

ja verwacht wel dat de zwelling minder word hoor en dan denk ik wel dat ik een mooie maat heb en dat ik de goede keuze gemaakt heb

verder gaat alles goed moet ik zeggen

jadechama

ja heb ind zo een u kussen ben ik erg blij mee echt een aanrader kan ik lekker op de bank mee zitten liggen enz

en het wennen dat gaat wel snel hoor alleen nu nog net tegroot vind ik dan hoor maar komt wel goed

moontje

me man massert me wel hoor wel lekker gaat nu ook wel weer wat beter

weet je waar ik ook zoeen last van heb JEUK op me rug grrrrrrrrrr en dan krap me man heerlijk geniet ik van hihihi

ben vandaag ook even in de stad geweest maar dat was erg vermoeiend was een beetje kortadumig hadden jullie dat ook

nou gr vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi leeg

het valt niet mee he, dat wennen aan je nieuwe lijf. ik heb er ook nog steeds moeite mee. ik vind dat het behoorlijk opvalt in bepaalde kleding dus probeer mijn kleding aan te passen, en ben heel blij dat ze niet nog groter zijn geworden. alhoewel ik het naakt heel erg mee vind vallen, ach ja, het is niet goed of het deugt niet. :rolleyes: en wat bij mij ook meespeelt is dat ik gewoon niet wil dat mensen het weten, maar ik merk dat je daar ook een soort van paranoia van wordt. ach ja, jij bent nu net een weekje onderweg, het zal inderdaad met vallen en opstaan langzaam wel wat beter worden. maar je zit nog middenin je herstel. ik ben inmiddels al weer 4 weken, en de hele operatie en periode erna lijkt al weer zo ver weg.

ben je wel tevreden over de vorm? of kun je daar nu nog niet veel van zeggen?

he meid, hou je haaks en probeer 20 keer per dag, ondanks de druk op je borst, helemaal goed in en uit te ademen.

veel liefs en sterkte

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kaatje

ja is ook zo ik ben pas een weekje onderweg gaat wel snel allemaal hoor

met de vorm ben ik blij hoor mooi rond

het is uit eindelijk 310 geworden he wel beter anders zou ik spijt krijgen denk al hoewel ze nu nog groot zijn hihihi

wel fijn dat het bij jou ook zo goed gaat fijn voor je

nou gr vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Hoi Leeg (vol :141: ),

Herkenbaar hoor wat je schrijft! De eerste week is vooral veel rugpijn en strak gespannen gevoel, beetje tintelende, branderige borsten. En hangend op de bank lijkt het al heel wat, maar o wee zodra je wat gaat doen. Ik ging na een paar dagen even mee naar IKEA, tjee wat viel me dat tegen zeg. Ik was bekaf toen ik weer thuis was.

Tweede week ben ik half gaan werken, en derde week helemaal. Nu (na drie weken) voel ik me weer prima. Ik kan bijna alle bewegingen weer normaal doen. Slaap weer deels op mijn zij, ook al voelt dat nog erg raar.

Zwelling zit er bij mij nog steeds een beetje. De boel gaat nu wat beter indalen, waarbij links achterloopt op rechts. En het is misschien raar om te zeggen, maar ik ben er al wel aan gewend als ik zo in de spiegel kijk.

Op mijn werk heeft niemand nog een opmerking gemaakt, daar heb ik ook niets gezegd, terwijl het verschil toch echt wel opvalt vind ik zelf (van 80 A naar 75 D / 80 C / 80 D afh. van pasvorm).

Doe rustig aan, en vooral ook rechtop lopen, is goed voor je rug.

Liefs,

madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeg,

Het gaat bij mij ook langzaamaan beter, vanddag nog geen pijnstiller ingenomen en het valt me mee, verder die kortademigheid heb ik ook heel lastig en ik betrap mezelf ook dat ik krommer loop bij verrekte bh en band zit ook zo strak dat je eigenlijk vanzelf in die houding geduwd word. Ik kled me zelf al voorzichitg aan en ruim wat op maar ik vind het zeer lastig om mijn borst spieren niet te gebruiken bv met je onderbroek als je naar de wc moet enzo tja dsat gaat echt niet om nog maar te zwijgen van je billen afvegen wat een ellende.

Kijk vaaak nr E entertainment dr. 90210 echt een leuk programma, veel borst vergrotingen enz.

Ik hoop dat t volgende week nog beter gaat dan moet ik weer aan t werk.

Gr. dikke knuf,

Moniqueje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

hoi moiqueje wat fijn dat het alweer beter met je gaat

ja rot is dat he kan niet eens normaal je billen afvegen whaaaaaaaa heb ik ook gehad nu niet meer

en moet zeggen dat stijve gaat ook steeds beter kan nu bijna alles weer doe het niet maar kan hhihii

ben ook minder snel moe als ik wat ga onder nemen

morgen gaan de hechtingen er uit ben benieuwt hoe dat gaat en hoop dat ze er goed uit zien verder

ik ben nog 1 week thuis moet zeggen had denk ook nog niet kunnen werken ben kapster nou dat weet je het wel

morgen even naar de ikea en makro zal ik wel weer moe zijn als we weer thuis zijn

maar oke hebben we wel even weer wat gedaan even er uit vindt ik wel lekker hoor

nou meiden tot gauw weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeg,

Bij mij zijn vandaag hechtingen er uit gegaan, moet zeggen dat deed geen centje pijn ze knippen bij de ene kant een knoopje er af en aan de andere kant trekken ze t draadje eruit dit heb ik ook met mijn keizersnee gehad, die hadden ze ook onderhuids gehecht krijg je een mooi dun litteken alleen een wit lijntje dat met de tijd nog veel vervaagt.

Verder heb ik best nog veel pijn kan niet schakelen in mijn auto dus mijn hubbie moet me maar brengen, kan er ook niets aan doen maar ik ben bang dat ik wat forceer ofzo.

maak je over morgen maar niet druk doet echt geen pijn.

Dike knuf,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi

kom je ook even een groet brengen, alles goed met leeg?

morgen hechtingen eruit, heb nog bij niemand daar vervelende dingen over gelezen, dus geen zorgen daarover. weer een stapje verder in het genezingsproces. vanaf het moment dat de hechtingen er bij mij uit waren, ben ik gaan smeren met littekenolie, ik moet zeggen dat je dat wel eigener maakt met je nieuwe lijf en boobs. ik doe het sochtends en savonds, inmiddels een heel ritueel, was nooit niet zo smeerderig, behalve in de zomer, maar ben nu elke dag heerlijk fruitig en fris, kan al niet meer zonder.

succes morgen, en lees je wel weer

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeg,

Lees dat je litteken ontstoken is? Hopelijk is het snel weer te verhelpen. Ben je naar de kliniek geweest? Betekent dat dat je antibiotica niet voldoende heeft geholpen? Mijn datum is een weekje eerder geworden. Dus het gaat nu echt snel!

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid

ik schrok van je berichtje. zijn ze erachter gekomen bij het verwijderen van de hechtingen? ik las net nog even mijn berichtje hierboven, beetje wrang :(

hoe is het nu met je?

ik hoop dat het snel goedkomt, beterschap meid!

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

daar ben ik weer eens een keertje zeg wat vond ik dit balen dat ik er niet kon komen maar ja hopelijk nu weer oke

met mij gaat het gelukkig oook weer beter me onstoken hechting ziet er gelukkig beter uit dus dat is erg fijn hoop dat hij snel dicht is en ik lekker kan smeren hihi

en kaatje jij kon er ook niks aan doen dat dit gebeurde dus helemaal niet erg dat je me schreef er over

en voor de rest wordt de 1 al zachter en minder gezwollen de ander loop ietsjes achter maar die is ook beurs dus zal wel wat meer tijd nodig hebben

hebben jullie dat ook gehad

ben blij als ik 3 weken verder ben en die stomme bh uit mag en op me zij mag slapen mag wel zijden ze maar liever niet nou ik neem geen risicos meer hihih

moet zegggen dat het bewegen met mijn armen ook niet echt vlot doet allemaal nog wel zeer als ik me aan wil kleden enzo kan echt me bh nog niet zelf aan krijgen en tshirt ook niet lig dat aan mij of niet

nou gr leeg nou ja vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ging ik net met mijn vriendin die in de verpleging werkt gelukkig douchen nou wij kijken hoe het er uit zag kwam er allemaal bruin bloed uit ik dacht onee he ik janken het ging zo goed dacht ik en waar ben ik toch allemaal aan begonnen

zij heeft met de kliniek gebeld en die zij dat het oud bloed is en door dat het nog niet allemaal dicht is komt dat er daar dus uit

dat zij zij al dus was blij dat hij het ook zij

ik ben zo bang dat ik weer onder het mes moet he

maar de arts zij dat ik me geen zorgen hoefde temaken en dat het allemaal goed komt

mijn vriendin zij ook al er komt geen pus of zo uit en het stinkt niet ik heb ook geen koorts gelukkig

nou heb ik allemaal weer ben echt geschrokken baal er echt van

sorry voor mijn geklaag

en ik zij nog gaat allemaal beter

nou hoop volgende keer beter nieuws tehebben hoor

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach arme ziel, kan me voorstellen dat je je rotschrok hoor! Ik ben ook zo'n paniekeling wat mijn lijf betreft. Daarom zie ik er ook erg tegenop. Al die pijntjes en gevoelens waarvan je niet weet waar het precies door komt, lijkt me erg eng gewoon.

Nou ik hoop dat het snel beter gaat voor je en de boel netjes dicht geneest!

Dikke knuf,

Bloem :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bloempje

ja erg is dat he angst maar ja moet zeggen ben trots op me zelf dat iki het toch heb gedaan

en jij kan het ook weet ik zeker en dat ik dit nu heb is even balen maar zal allemaal wel weer goed komen

bedankt iniedergval voor je lieve woordjes is toch fijn als je je even rot voelt

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeg/vol,

Ik heb met spanning je berichten gelezen, wow zeg. Gelukkig had je een vriendin bij je om je te kalmeren, dat is wel erg fijn!

Kan me heel goed voorstellen dat je paniekerig werd want het is niet niks die operatie en het is toch je eigen lichaam. Hoop voor je dat het snel dicht gaat. Ga je binnenkort nog foto's online gooien?

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.