Ga naar inhoud

Jeka : 18 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Yessss ik heb mijn nieuwe boobs :43: Vond het erg spannend maar het viel reuze mee. Heb ze nog niet bloot gezien, ga straks douchen. Er is geloof flink aan verbouwd haha. Had tubulaire borsten dus er is ook wat weefsel weggehaald uit 1 borst omdat die wat groter was. Van boven in truitje lijken ze niet zo groot. Dacht eerst van had ik nog maar groter genomen maar volgend Straten was het resultaat erg mooi geworden en zijn het toch nog behoorlijke borsten die het mooist bij mijn lichaam passen (ik wilde een natuurlijke look)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zomerwens jij ook gefeliciteerd! Hoe laat ben je geopereerd? Misschien was jij wel degene die naast me lag in de verkoeverkamer. 

 

Ik voel me op zich goed als ik niet beweeg ;) Gister had ik voornamelijk pijn in rug tussen schouderbladen maar vandaag voel ik echt een druk op borsten en hele gebied eromheen bij ribben en aan de zijkant. Heb op zich redelijk geslapen, we hebben een elektrische boxspring dus kan rugleuning verstellen. Zo fijn want kom nu al haast niet overeind. Heb jij dit ook? Hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Jeka:

@Zomerwens jij ook gefeliciteerd! Hoe laat ben je geopereerd? Misschien was jij wel degene die naast me lag in de verkoeverkamer. 

 

Ik voel me op zich goed als ik niet beweeg ;) Gister had ik voornamelijk pijn in rug tussen schouderbladen maar vandaag voel ik echt een druk op borsten en hele gebied eromheen bij ribben en aan de zijkant. Heb op zich redelijk geslapen, we hebben een elektrische boxspring dus kan rugleuning verstellen. Zo fijn want kom nu al haast niet overeind. Heb jij dit ook? Hoe voel je je?

Hoi ik was als laatste. Om 15 uur geopereerd maar pas rond 17.15 uur wakker (gemaakt). Ik lag helemaal alleen op zaal, niemand gezien.

 

Heerlijk nu zo’n elektrisch bed, ik lig tegen een voedingskussen en stapels kussen aan Haha. Zit nu rechtop op een stoel, ook wel fijn en af en toe beetje bewegen en lopen. Ik voel trouwens ook de druk op mijn borsten en het lijkt of ik gebroken ribben heb Pff.  Lang leve de pijnstillers..

 

ik heb steeds het gevoel van Whow, ik heb ze! Na jaaaaaren dromen is het nu echt. Elke pijntje waard zeg. Herken je dat??

 

heb jij al een beetje een systeem in je pijnstillers? Wij hebben het maar even opgeschreven zodat ik weet wanneer ik wat moet innemen.

 

goed herstel gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zomerwens:

Hoi ik was als laatste. Om 15 uur geopereerd maar pas rond 17.15 uur wakker (gemaakt). Ik lag helemaal alleen op zaal, niemand gezien.

 

Heerlijk nu zo’n elektrisch bed, ik lig tegen een voedingskussen en stapels kussen aan Haha. Zit nu rechtop op een stoel, ook wel fijn en af en toe beetje bewegen en lopen. Ik voel trouwens ook de druk op mijn borsten en het lijkt of ik gebroken ribben heb Pff.  Lang leve de pijnstillers..

 

ik heb steeds het gevoel van Whow, ik heb ze! Na jaaaaaren dromen is het nu echt. Elke pijntje waard zeg. Herken je dat??

 

heb jij al een beetje een systeem in je pijnstillers? Wij hebben het maar even opgeschreven zodat ik weet wanneer ik wat moet innemen.

 

goed herstel gewenst! 

 Oh nee, dan was jij het niet hihi. Ik was rond 09.00 uur geopereerd. 

 

Ja vooral ook bij de ribben he! Volgens mij zijn die gewoon gekneusd door van alles. Heb jij alleen bv gehad of ook lift? Hoeveel cc heb jij? Net gedoucht en voor het eerst even gekeken zonder bh. Vind t nog best gek, heb eindelijk echt borsten haha.  Alleen denk toch nog weleens van heb ik ze niet te klein genomen. Maar volgens mijn vriend moet ik gewoon geduld hebben tot alles is gezakt etc en zijn het echt geen kleintjes hihi. Kan niet wachten om allerlei mooie kleding aan te doen en bh’s. Het is de pijn zeker waard. En tot nu toe met pijnstillers ook wel vol te houden zeg maar. Ik heb op mijn telefoon wekkertjes gezet zodat ik ze op tijd inneem en zo een goede spiegel opbouw. Paracetamol 1000 mg om 06.00-12.00-17.00-22.00 uur en de cerebrex om 11.00 en 23.00 uur. 

 

Jij ook een spoedig en goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jeka:

 Oh nee, dan was jij het niet hihi. Ik was rond 09.00 uur geopereerd. 

 

Ja vooral ook bij de ribben he! Volgens mij zijn die gewoon gekneusd door van alles. Heb jij alleen bv gehad of ook lift? Hoeveel cc heb jij? Net gedoucht en voor het eerst even gekeken zonder bh. Vind t nog best gek, heb eindelijk echt borsten haha.  Alleen denk toch nog weleens van heb ik ze niet te klein genomen. Maar volgens mijn vriend moet ik gewoon geduld hebben tot alles is gezakt etc en zijn het echt geen kleintjes hihi. Kan niet wachten om allerlei mooie kleding aan te doen en bh’s. Het is de pijn zeker waard. En tot nu toe met pijnstillers ook wel vol te houden zeg maar. Ik heb op mijn telefoon wekkertjes gezet zodat ik ze op tijd inneem en zo een goede spiegel opbouw. Paracetamol 1000 mg om 06.00-12.00-17.00-22.00 uur en de cerebrex om 11.00 en 23.00 uur. 

 

Jij ook een spoedig en goed herstel!

Wat goed, ik ga vanavond douchen denk ik. Ben ook erg benieuwd om ze te zien. Boobs kunnen nog alle kanten op inderdaad dus nog maar niet oordelen. Ik weet nu dat groter geen optie is, kreeg hij er niet in. Dit is het maximale en helemaal prima. Heb nu 375/440 cc gekregen en geen lift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Zomerwens:

Wat goed, ik ga vanavond douchen denk ik. Ben ook erg benieuwd om ze te zien. Boobs kunnen nog alle kanten op inderdaad dus nog maar niet oordelen. Ik weet nu dat groter geen optie is, kreeg hij er niet in. Dit is het maximale en helemaal prima. Heb nu 375/440 cc gekregen en geen lift.

 En, hoe vind je ze eruit zien? :D En je hebt gelijk, kan nog alle kanten op. In ieder geval al stukken beter dan hoe het was! Ik heb eigenlijk nooit gevraagd wat het maximale zou zijn maar hij vond dit het mooiste bij mij passen en hoe ik omschreef dat ik het wilde dus vertrouw op hem hihi. Wel een kundige aardige arts he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeka,

 

Wat fijn dat de operatie goed verlopen is! Hopelijk gaat het herstel net zo voorspoedig.

Ik word in september geopereerd door Straten, ik krijg anatomische prothesen 390 of 440 cc. Ben nu al zenuwachtig :rolleyes:

 

Wil je mij misschien toevoegen aan je album als je foto's plaatst? ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Oxygen

Spannend! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent maar je bent in goede handen bij Straten hoor. Ik werd door iedereen erg op mijn gemak gesteld voor de operatie. Ga je op de dag van de operatie kiezen hoeveel cc? Ik weet nog niet of ik een album maak...

 

@Manni Dat zou goed kunnen! Toen ik aan kwam lag er al iemand, jij dan misschien? Volgens mij met vriend erbij en dan had je iets van een groene jurk ofzo aan? Hoe voel je je?

 

Hier gaat het vandaag best wel goed op zich. Ik kom zelf mijn bed uit en loop ik wat rond. Vriend hoeft me niet meer perse te helpen maar het gaat nog wel moeizaam. Vandaag alleen wat hoofdpijn en laat van nek. Ik heb de banden van bh kruislings en denk dat ze te strak hebben gezeten. Durf ze niet te los te doen want bang dat ik misschien dan niet genoeg stevigheid geef. Ik voel me soms nog wel een beetje “vreemd”. Beetje duizelig, slaperig gevoel. Herkent iemand dit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 10 dagen po. Gister eerste dag helemaal zonder pijnstilling en dit ging goed. Voel ook vrijwel geen pijn meer behalve soms wat steken en beurs/spierpijngevoel.

 

Eergister zijn de pleisters eraf gegaan. Het viel me alles mee hoe het eruit zag omdat het zo bloederig leek. Alleen mijn voorsituatie had ik dus tubulaire borsten die heel erg hingen. Mijn li borst hing ook wat naar de zijkant waardoor tepel niet recht naar beneden wijst. Toen ik gister in de spiegel keek schrok ik wel een beetje want de tepel is nu meer gezakt als net na de operatie. Nu lees ik overal wel dat bij een vergroting vaak het wel een beetje blijft hoe het was alleen dan uitvergroot. Maar ik heb ook een lift gehad en tepelhofverkleining. De consulente zei dat nu met borstband de tepel nog wel wat omhoog komt als de protheses zakken dus dat hoop ik dan maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2018 om 08:30 zei Jeka:

Vandaag 10 dagen po. Gister eerste dag helemaal zonder pijnstilling en dit ging goed. Voel ook vrijwel geen pijn meer behalve soms wat steken en beurs/spierpijngevoel.

 

Eergister zijn de pleisters eraf gegaan. Het viel me alles mee hoe het eruit zag omdat het zo bloederig leek. Alleen mijn voorsituatie had ik dus tubulaire borsten die heel erg hingen. Mijn li borst hing ook wat naar de zijkant waardoor tepel niet recht naar beneden wijst. Toen ik gister in de spiegel keek schrok ik wel een beetje want de tepel is nu meer gezakt als net na de operatie. Nu lees ik overal wel dat bij een vergroting vaak het wel een beetje blijft hoe het was alleen dan uitvergroot. Maar ik heb ook een lift gehad en tepelhofverkleining. De consulente zei dat nu met borstband de tepel nog wel wat omhoog komt als de protheses zakken dus dat hoop ik dan maar...

Hi Jeka,

 

Hoe gaat het nu zonder pijnstilling? Is het een beetje te doen? 

Ben ook benieuwd of je littekens mee vallen of dat je daar ook van schrok? 

Hopelijk gaat je tepel inderdaad weer wat omhoog als de prothese zakt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-7-2018 om 21:42 zei Summer18:

Hi Jeka,

 

Hoe gaat het nu zonder pijnstilling? Is het een beetje te doen? 

Ben ook benieuwd of je littekens mee vallen of dat je daar ook van schrok? 

Hopelijk gaat je tepel inderdaad weer wat omhoog als de prothese zakt! 

Hoi hoi,

 

Het gaat goed hier. Het is nog wel gevoelig, maar niet echt pijn op af en toe een steekje ofzo na. Dus al met al is de pijn enzo reuze meegevallen! Dinsdag ga ik weer aan het werk. Ben benieuwd hoe dat gaat. Heb gelukkig geen zwaar lichamelijk werk maar toch. Ik ben niet geschrokken van de littekens, dacht dat het veel erger zou zijn. Als alle korstjes eraf zijn ga ik siliconenpleisters erop plakken. Lees er goede ervaringen over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.