Ga naar inhoud

Didi80 : 30 november 2015 : Dr. Winters : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Hai ik had een vraagje ander half jaar geleden heb ik een prothesewissel ondergaan van voor naar achter de spier, nu vind ik dat 1 borst echt heel zacht aan voelt en de andere wat harder, komt dat iemand bekent voor?

Groetjes didi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hai hai

30 november krijg ik weer een wissel, zal even kort uitleggen eerste keer was in 2003 toen kreeg ik styl 410 voor de spier ongeveer 225 cc, in dec 2013 een wissel omdat ik kapsel vorming had toen naar 450 cc high profiel achter de spier gegaan van natrelle, nu 30 nov 2015 een wissel omdat me linker prothese gescheurd is en de rechter kapsel heeft ( hoe het gescheurd kan zijn snap ik nog steeds niet) maar nu wil ik voor 615 cc extra high profiel gaan ook van natrelle weer achter de spier, maar nu ga ik twijfelen straks is het te groot, maar ik wil ze wel groter heb nu bh maat 75 E soms D.

Wat zouden jullie doen?

Als ik dan weer foto's zie volgens mij van RIRI die heeft ook rond de 600 als ik het goed heb hoor , denk ik WoW prachtig gewoon doen.

Groetjes didi

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis

Oh wat goed, je operatie is eerder, je had toen in gedachten rond 7 dec, fijn dat het toch eerder kan.

Je gaat met deze wissel van een projectie van 5.3 naar een projectie van 6.5, ook worden de protheses breder, van 13 naar 14

Zo is ook ieder merk prothese verschillend, als ik het goed heb heeft Riri de Motiva 625 cc met een projectie van 5.7, maar ook iedere voorsituatie is natuurlijk anders, en is soms lastig te vergelijken.

Ik denk zelf dat de 615 cc heel mooi zal gaan staan.

Je weet zelf dat het ook altijd een maat kleiner oogt als de bh maat, dus denk ook niet dat je je moet laten leiden door een cupmaat.

Ga je met de X high lager in cc dan word deze in breedte ook minder,en heb je kans dat de prothese te smal word voor je borst,dus ik denk echt dat de 615 een goede keuze is

Anders misschien bij ernstige twijfel nog een gaan passen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Desert-Rose

Fijn dat je zo snel reageerd, ja klopt eerst was de operatie datum 7 dec maar heb nog een plekje gekregen de 30 ste, zit me toch niet lekker me scheur wil zo snel mogelijk nieuwe.

Wat je zegt klopt denk dat ik het gewoon ga doen volgens de PC kon ik het wel hebben denk wel dat ik er blij mee ga zijn, liever iets mee cc dan te klein

Groetjes didi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank hoor meid, ik zag de datum en dacht he, wat goed, ze kan eerder :6:

Kan me zo goed voorstellen dat je deze protheses er zo snel mogelijk uit wilt hebben, en laten vervangen, want je weet nooit wat er allemaal binnenin gaande is.

En dat is helemaal waar, beter iets te groot, dan te klein, en deze keer gaan we er gewoon vanuit dat ze zeker 10 a 15 jaar zitten,en zou het zonde zijn als je spijt zou hebben omdat je ze alsnog te klein zou vinden , en als je pc al aangeeft dat jij het makkelijk kunt hebben zou ik daar gewoon op vertrouwen, komt goed.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oh super dat je al eerder terecht kunt!!

Heel veel succes morgen! Balen dat die Natrelle gescheurd is!

Ik zie dat Desert-Rose al precies de maten erbij genomen heeft. Denk dat je zeker 1 en misschien zelfs wel 2 cupmaten vooruit gaat met deze prothese, zeker omdat ie ook breder wordt.

Ik wilde je titel aanpassen, zag in je andere topic dat je in het Slaz geopereerd wordt, maar dat je in een andere kliniek voor je controle geweest bent? Ik doe even een gokje, word je dan door van Selms geopereerd? Ik tel even 1+1 op namelijk.. Hij werkt met Natrelle, werkt in het SLAZ en hij werkt in Velthuiskliniek, vandaar mijn vraag :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai BB

Alles is goed gegaan zal morgen even verslagje maken.

In ben geopereerd in het Slaz klopt ,Jan van goyen kliniek heeft daar een ruimte gehuurd om te opereren dit maal ben ik door Winters geopereerd, en die keer daar voor wel door van Selms in Jan van goyen zelf, fijne mannen allerbei

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden

Ga proberen verslagje te maken zo goed ben ik daar niet in,

Maandag ochtend moest ik er om half 9 zijn werd snachts paar keer wakker maar uiteindelijk om half 7 der uit, half 8 de deur uit want stel je voor dat je te laat komt he haha was om 8 uur in het slaz klein beetje file gehad, melden bij de receptie en naar 6 hoog.

Bij binnenkomst waren er 2 verpleegkundige 2 mannen(homo's ) zulke lieve mannen voelde me gelijk op me gemak, even alles nakijken en toen mocht ik me uitkleden en een mooi operatie hemd aan doen en lekker onder de dekens gaan leggen om vervolgens naar beneden gebracht te worden verdieping 2.

Daar werd ik aan gesloten op alle toeters en bellen en toen was het afwachten, dokter winters kwam nog even langs om te kijken en een beetje af te tekenen en toen na 10 minuutjes werd ik mee genomen door de anesthesist en naar de operatie kamer gereden waarbij ik op de operatie tafel mocht gaan liggen even gevraagd wie ik ben wat ik kwam doen en toen voelde ik al dat ze me iets hadden gegeven klonk allemaal wat verder hij zei ja klopt een soort verdoving en toen zei hij denk maar aan iets leuks en ineens was ik weg.

Toen werd ik weer wakker in de uitslaap kamer en kan me nog herinneren dat ze vroegen of ik een ijsje wilde nou nee want ik had het ijskoud dus kreeg zou een heerlijke warmen deken, toen ik weer bij was werd ik weer naar boven gereden en kreeg daar een kopje thee een broodje en voelde me al snel beter en met de pijn viel het gelukkig mee denk omdat me spier al opgerekt is. Ik had gevraagd of ik mijn protheses mee mocht nemen dus die lagen half onder me kussen dat ik ze pakte wist ik niet wat ik zag, ik dacht dat het niet kon lekken en dat er alleen een scheur kon ontstaan nou nee dus ik zal proberen om straks even een foto er van te maken ben daar zelf erg van geschrokken maar als het goed is heeft dokter Winters alles goed schoongemaakt me linker borst is ook iets gevoeliger. Rond een uur of 1 even naar de wc geweest bakkie koffie gedronken en aangekleed en mocht rond 2 uur alweer naar huis voelde me goed thuis lekker op de bank geploft wel nog moe maar voor de rest gaat het prima. Alleen het rug slapen he pff val altijd op me zij in slaap maar dat gaat hem nu niet worden, volgende week maandag moet ik terug voor controle.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles zo goed verlopen is,dat op je rug slapen is niet ideaal maar helaas noodzakelijk.

Kan me voorstellen dat er in je linker borst helemaal heel veel is gebeurt,om alle troep eruit te krijgen zal best een klus geweest zijn.

Krijg je daar nog een vervolg onderzoek voor ( echo) of gaat je pc er nu echt vanuit dat alles schoon is?

Gelukkig kun je nu gaan herstellen, en wat ik wel eens aan foto's heb gezien van een gescheurde prothese kan ik me er iets bij voorstellen,en is het bijna onvoorstelbaar dat zoiets in je lichaam zat.

Hoe is het nu met de pijn? Wel goed op tijd je pijnstilling innemen he meis :6:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel als het goed is heb ik de foto van de prothese in me galerij gezet.

Paracetamol neem ik wel maar die arhroteh is diclofinac niet heb niet zoveel pijn, of is het beter om die wel te nemen omdat het ontsteking remmend is dacht ik?

Ik zat er al aan te denken om de dokter te bellen en te vragen of ik het kan laten nakijken nog,maar wacht nog even tot maandag heb ik een afspraak voor contole en kan ik even vragen hoe of wat aan Winters.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.