Ga naar inhoud

xmb : 11 maart 2014 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Spannend hoor!! Ik zou in ieder geval cola mee nemen voor in de auto op de terug weg, voor het geval je misselijk wordt.. Ook ff een broodje ofzo mee nemen voor de terug rit.. Je hebt na de operatie meestal wel trek!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey dames,

Vandaag is het zover!! Gister heeft beclinic gebeld, ze verwachten me om half 7 ipv 7 uur mwahaha..

Over een kleine drie uur eindelijk vertrekken, en ik kan niet meer slapen!

Mag ook nog niks meer eten en drinken! Gister nog even gaan uiteten en erg veel knoflook gehad dus nu enorme dorst hahaha nog even volhouden! Niet heel goed over nagedacht hihi!

Nou ik ga toch maar proberen te slapen!

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Dr. Plovier goed achter gelaten eh gister haha! Hoe is je operatie gegaan? Ben heel benieuwd!! Eindelijk heb je ze! Gefeliciteerd en ik lees het wel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladys,

Ik heb ze hoor! Gister een helse dag gehad maar vandaag gaat het al stukken beter! Dus dacht ik ik ga maar eens beginnen aan mijn verslag!

Gister om kwart over 6 aangekomen bij beclinic, we waren de eerste en plovier zat ons al op te wachten! Hij heeft me naar mijn kamer gebracht, hier lag een badjas en sloffen voor me klaar die ik aan moest doen, even later kwam hij terug om alles nog eens door te spreken! Hij was heel rustig, vertelde wat de bedoeling was en vroeg nog eens naar mijn wensen, aangezien ik fotos bij me had waar toch wel n grote borst op stond.

Hij gaf aan dat hij de fotos zo goed mogelijk na ging maken, maar dat ik beperkt was omdat ik nu nauwelijks iets had haha dit had ik wel verwacht!

Ik heb dan ook aangegeven dat ik zie liever kleiner en natuurlijker had dan groot en nep! En toen ging die weg en kon het wachten beginnen! Tv kijken, rond lopen wat vertellen met vriendje en ouders en toen kwam de anesthesist, een hele lieve vrouw die me kwam vertellen wat de bedoeling was! Ze was erg rustig en lief. Toen kwam ze me halen en mocht ik de operatiekamer in, ik mocht gaan liggen op de tafel die erg warm was en kreeg flink wat dekens over me heen, ook kreeg ik een koude stikker op mn been. Het infuse werd aangebracht en de narcose werd toegediend, de vrouw zei nog dat ik maar lekker aan de vakantie moest denken, in mijn nieuwe bikini op het strand..... En weg was ik!

Toen ik wakker werd lag ik alweer op mijn kamer, mijn ouders en vriend stonden op me te wachten! Ik heb blijkbaar erg trots verteld dat ze het infuse hadden ingebracht en ik niet had gekeken hahaha ik heb angst voor naalden dus dit was al heel wat. Ook was het eerste wat ik zei: heb ik gesnurkt? Haha jeetje verder heb ik me laten vertellen dat ik wel 4 x de dekens had opgetild vol verbazing en vervolgend van blijdschap ik tranen was haha ze hebben genoeg te lachen gehad daar!

Ik had hier ook nog nergens last van, geen pijn niks! Van de narcose heb ik totaal geen last gehad, niet misselijk of moe, heb net al een blokje om gelopen en gister rondjes door het huis. Toen ik na anderhalf uur rijden thuis aankwam begon het wel erg pijn te doen!

Ik hou erg veel vocht vast, dus de bh knelt heel erg. Gisteravond was echt het ergste, ik kon me niet voorstellen dat de pijn erger kon, nu gaat het gelukkig steeds beter. Ben ook veel aan het drinken zodat het vocht weg trekt!

Nu is het wachten tot morgen, dan kan ik ze voor het eerst bewonderen tijdens een korte douche!!!

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te horen xmb! Alleen jammer van de helse pijnen, maar dat moet je denk ik maar voor lief nemen hihi. Het eindresultaat met 330 cc zal vast super mooi zijn! Heb je ze achter de spier en van welk merk?

Liefs en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie meiden!

Ik ben er ook enorm blij mee

ik heb 330 cc ronde prothese, dual plane!

Leuk verslag!
Laat je maar lekker verzorgen en tegen je vocht helpt brandnetelthee echt heel goed.

Liefs

dat verzorgen komt zeker goed, iedereen is echt lief tegen me en heb al veel gedronken en het vocht wordt steeds minder gelukkig!! :35:

Wat leuk om te horen xmb! Alleen jammer van de helse pijnen, maar dat moet je denk ik maar voor lief nemen hihi. Het eindresultaat met 330 cc zal vast super mooi zijn! Heb je ze achter de spier en van welk merk?
Liefs en sterkte!

ja dat denk ik ook! ik moet zeggen dat de pijn nu meevalt, en ondanks de pijn heb ik toch maar mooi 8 uurtjes geslapen dus ik denk dat ik het nog goed heb gedaan haha. ik heb 330cc Sebbin ronde prothese, dual plane! Ben erg benieuwdl, ze zien er in de clinicbh al erg indrukwekkend uit haha

Sterkte met je herstel!
we hebben ze meis ;)

Jij ook he!

hoe is het nu met jou? en wat heb jij gekregen? :105:

Wat zal ik blij zijn als ik ook zo verhaal op het forum kan zetten!!! sterkte met je herstel! Die pakken ze niet meer van je af !!! xxx

Deze pakt idd niemand me meer af hahah mijn meisjes! Ik dacht het zelfde en voor je het weet heb je je eigen verslagje haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeee netjes hoor! Dat is wel lekker dat je gelijk zo lang hebt kunnen slapen.. Okeeokee ben heel benieuwd naar je foto's! Dr. Plovier had tegen mij gezegd 350 cc maximaal, maar ik heb ook gezegd dat ik ze niet tè groot wil in verband met m'n lengte..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 dagen po! En ik moet zeggen dat het erg goed gaat! Overdag heb ik nergens last van, aan het drukkende gevoel ben ik nu wel gewend! Savonds is erg vervelend vooral het gaan liggen en rechtop gaan zitten doet pijn! Wel slaap ik de nacht al bijna door, vannacht maar 1 x wakker geworden, en toen weer meteen na het innemen van de medicijnen in slaap gevallen! Ik probeer wel overdag nauwelijks in bed te liggen, zodat ik niet te snel ben uit gelegen, je kan alleen op je rug slapen, en hier ben ik niet zo goed in haha

Gister voor het eerst mn borsten bekeken, ik kan niet anders dan me lof praten over plovier, ik vind ze nu al prachtig! En dat ondanks al t vocht en zwelling!

Echt prachtig! Ik heb ook geen hechtingen, maar hij heeft het dicht geplakt, wat straks zorgt voor een mooier litteken!

Ik ben verliefd, en tot nu toe is het het allemaal waard!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 dagen po! En ik moet zeggen dat het erg goed gaat! Overdag heb ik nergens last van, aan het drukkende gevoel ben ik nu wel gewend! Savonds is erg vervelend vooral het gaan liggen en rechtop gaan zitten doet pijn! Wel slaap ik de nacht al bijna door, vannacht maar 1 x wakker geworden, en toen weer meteen na het innemen van de medicijnen in slaap gevallen! Ik probeer wel overdag nauwelijks in bed te liggen, zodat ik niet te snel ben uit gelegen, je kan alleen op je rug slapen, en hier ben ik niet zo goed in haha

Gister voor het eerst mn borsten bekeken, ik kan niet anders dan me lof praten over plovier, ik vind ze nu al prachtig! En dat ondanks al t vocht en zwelling!

Echt prachtig! Ik heb ook geen hechtingen, maar hij heeft het dicht geplakt, wat straks zorgt voor een mooier litteken!

Ik ben verliefd, en tot nu toe is het het allemaal waard!

Xxxx

heb precies wat jij hier neerzet! Hihi

mn buik en rug gaan zeer doen van 1 manier van liggen.

lig jij wel op bed? Ik slaap op de bank al 3 nachten, ga vannacht wel proberen in mn bed te gaan slapen hoor, ben die bank meer dan zat!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb precies wat jij hier neerzet! Hihi

mn buik en rug gaan zeer doen van 1 manier van liggen.

lig jij wel op bed? Ik slaap op de bank al 3 nachten, ga vannacht wel proberen in mn bed te gaan slapen hoor, ben die bank meer dan zat!

xx

Hey, Ja ik slaap wel gewoon in bed, met wat extra kussens, op het begin voel je de druk iets erger maar daar wen je heel snel aan! Goede medicijnen werken ook geweldig bij het slapen haha!

Ja ik moet zeggen dat lopen me erg goed af gaat, ik las net dat je mee ging boodschappen doen, ik ben gister eerst smorgens een rondje met mn vriend gaan wandelen, daarna met mn moeder en later op de dag ben ik ook nog even met mijn oma na de supermarkt gelopen (10 minuutjes wandelen) gaat echt super! wel til ik niks op en probeer ik mijn armen zo rustig mogelijk te houden haha!

Dichtgeplakt? Door middel van lijm?

Zou je hiervan een foto kunnen maken? Ben hier erg nieuwsgierig naar :)

X

Hij heeft idd gebruik gemaakt van lijm! op de foto die ik erop heb gezet zie je de pleisters die erop zitten, deze moeten 3 weken blijven zitten! dus kan er nu nog geen foto van maken, zo snel als dat ze er af mogen maak ik een foto voor je!

Jeeej gelukkig xmb! Dat is leuk om te horen, geniet er maar lekker van en hopen dat de pijn een beetje weg blijft xx

Ja hoop ik ook, eigelijk zou het wat meer pijn moeten hebben, dan hield ik me misschien wat rustiger haha omdat t geen pijn doet ben ik al volop aan het wandelen en wat door huis aant dwalen haha! Ik ben ook helemaal vergeten te vragen hoe je consult is gegaan! ben de laatste dagen alleen maar met mezelf bezig geweest haha maar vertel eens meid! wat heb je allemaal te horen gekregen:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou ik hoop dat ik ook niet zoveel pijn heb! Maar ik heb wel eens gelezen dat lopen enzo heel goed voor je is hoor, want als je blijft liggen heb je kans op een.. longembolie? Volgens mij heette het zo hihi. Ahh maakt niet uit hoor! Kan ik volkomen begrijpen eindelijk je boobies hihi. Mijn consult ging heel goed eigelijk, ik heb foto's laten zien van wat ik mooi vind en ook wil en wat ik niet mooi vind.. Heb gezegd dat ik een cup c wil en na het afmeten gaf hij me daar ook gelijk in. Ik ben klein, maar heb wel billen en heupen om

het zo maar even te zeggen haha dus hij zei dat ik dan mooi in proportie zou zijn. Hij zei dat ik 350-370 cc zou krijgen, maar op de dag zelf zou hij dan kijken wat het mooist staat en de implantaten zijn als het goed is van Mentor of Allergan. Dat had hij in ieder geval opgeschreven! Maar ik heb ook aangegeven dat ik het niet tè groot wil omdat ik 1.55 ben.. Ben benieuwd naar je foto's! Ga het in de gaten houden hihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou ik hoop dat ik ook niet zoveel pijn heb! Maar ik heb wel eens gelezen dat lopen enzo heel goed voor je is hoor, want als je blijft liggen heb je kans op een.. longembolie? Volgens mij heette het zo hihi. Ahh maakt niet uit hoor! Kan ik volkomen begrijpen eindelijk je boobies hihi. Mijn consult ging heel goed eigelijk, ik heb foto's laten zien van wat ik mooi vind en ook wil en wat ik niet mooi vind.. Heb gezegd dat ik een cup c wil en na het afmeten gaf hij me daar ook gelijk in. Ik ben klein, maar heb wel billen en heupen om

het zo maar even te zeggen haha dus hij zei dat ik dan mooi in proportie zou zijn. Hij zei dat ik 350-370 cc zou krijgen, maar op de dag zelf zou hij dan kijken wat het mooist staat en de implantaten zijn als het goed is van Mentor of Allergan. Dat had hij in ieder geval opgeschreven! Maar ik heb ook aangegeven dat ik het niet tè groot wil omdat ik 1.55 ben.. Ben benieuwd naar je foto's! Ga het in de gaten houden hihi xx

Wat spannend!! Ik had idd ook gezegt liever kleiner en natuurlijk dan groot en nep! En ik vind ze nu al erg natuurlijk uitzien haha en in het echt ziet het er een stuk indrukwekkender uit dan op de foto haha!

Ik vraag me alleen af, als ze zakken worden ze dan groter? Ik zou t niet erg vinden hoor maar vind ze zo ook mooi!

En hoelangduurt t voor dat vocht weg gaat!! Jeeetje voel me echt opgeblazen haha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.