Ga naar inhoud

xmb : 11 maart 2014 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hey Hallo!

Ik ben 20 jaar, en na lang wikken en wegen heb ik dan toch voor een borstvergroting gekozen!

2 december heb ik mijn consult gehad bij Dr. Plovier, Beclinic! Hier heb ik nu ook een bv gepland op 11 maart. SUPER veel zin in!! :5:

Voordat ik bij Plovier op gesprek ben geweest, ben ik ook bij Bruno d'Hondt geweest. Opzich niets mis mee, maar had toch een beter klik met Plovier! Las ook veel slechte verhalen, wat me enigszins bang maakte.

Ik heb al een aantal verhalen over Plovier gehoord, maar tot nu toe niets dan positief!

Zoals de meeste nieuwe leden ben ik natuurlijk enorm nieuwsgierig naar jullie ervaringen, zijn er mensen die bij plovier zijn geweest en me iets meer kunnen en willen vertellen?!

Ook ben ik nog bezig met de maat, ik ben nu een kleine A en zou graag een volle C willen. d'Hondt zei dat 280 cc meer dan voldoende was, terwijl plovier dacht dat het toch echt meer ging worden!

Heeft iemand misschien foto's voor me, om een beter idee te krijgen over hoe het zou kunnen worden, qua maat etc?

Plovier vertelde dat hij op de dag zelf keek wat het beste bij mijn lichaam past.. Ik zou het erg jammer vinden, als ik na de bv mijn borsten te klein vindt, of dat ze net te groot zijn.

Nou ik hoop graag van jullie, alvast bedankt!

gr MBX :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

He!

Super spannend dat je ook voor een borstvergroting gaat! Ik denk dat je bij dr. Plovier in hele goede handen bent, er zijn zat meiden hier die helemaal blij zijn met hem als chirurg. Het is inderdaad wel even spannend dat hij zelf gaat kijken wat erin past, heeft hij niet een indicatie gegeven? Als jij duidelijk hebt gezegd dat je een C wilt zal hij daar vast wel rekening mee houden, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

De meeste artsen hebben ook hun eigen voorkeur voor protheses/methodes/grootte dus het is niet zo gek dat ze beide iets anders zeggen. Mocht je nog heel erg twijfelen ga dan voor een consult bij een andere chirurg, heeft bij mij ook echt geholpen :) En anders een 2e consult bij Plovier!

Succes met alles, ik ben benieuwd wat het wordt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Gefeliciteerd met je datum meid. Er zijn hier heel wat meiden geholpen door Plovier en die zijn heel tevreden. Als je rechts boven in de zoekbalk gaat zoeken naar Plovier dan zal je operatie verslagen tegen komen van meiden die door hem geholpen zijn. Zo kun je zien hoe deze meiden het ervaren hebben.

Dat je nu niet precies weet wat je gaat krijgen is op zich niet gek. Ik had dit zelf ook(niet bij Plovier). Als je maar duidelijk aangeeft wat je wensen zijn. Ik denk zelf dat het beter is als je borst iets te groot is dan te klein ;) Je went heel erg snel aan de maat en veel meiden die erg voorzichtig zijn geweest hebben achteraf toch het gevoel dat ze wat groter wilden. Het is ook zo dat "nep"borsten kleiner ogen dan natuurlijke borsten in dezelfde bh maat. Je moet je dus ook afvragen of je de bh maat C wil of dat ze er uit gaan zien als C

Ik ga je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. Als je straks bent geopereerd is het ook leuk om hier een verslag neer te zetten over jou speciale dag.

Heel veel plezier hier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hella!

je gaat ze zeker niet te groot vinden! der is zelden iemand die klaagt over te grote borsten na een bv het is eerder " o wat vind ik het jammer dat ik toch niet wat groter ben gegaan want het went toch zo snel"

heb je een foto meegenomen van wat je wenst? daar houd plovier ook goed rekening mee hij kan heel goed borsten namaken van op foto!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

Wat leuk dat jullie me allemaal willen helpen,

ik ben goed aan het zoeken maar heb nog wat moeite met de site!

Ik probeer steeds de verhalen van andere te vinden die wat al onder het mes zijn geweest maar ik vind ze niet haha

gelukkig heb ik nog een paar maandjes de tijd om dit uit te vogelen voordat ik aan de beurt ben!

:105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey hallo,

Ik had een vraagje, dr plovier zei dat ik fotos mee moest nemen van wat ik mooi vind! Heeft iemand tips over waar ik die fotos vandaan moet halen?

En wanneer zijn jullie gaan winkelen voor nieuwe bhs enzo?

Ik heb er zooo veel zin in hihi!

Tips en info hoor ik graag!

Groetjes Mb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mb

Spannend dat je je datum hebt!

Ik ben een zeer blije Plovier klant, als je op mijn naam klikt dan kan je bij mijn onderwerpen m'n operatieverslag vinden en in m'n gallerij staan m'n voor en na foto's

Zelf heb ik m'n foto's die ik meenam als voorbeeld van t forum afgehaald, staan heel veel mooie voorbeelden hier.

Ik ben na die 6 verplichte weken pas gaan shoppen voor nieuwe BH's.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Bij plovier ben je wel in goede handen hoor! Ik ben vorige week door hem geopereerd, zeer tevreden over zijn kliniek en de nazorg.

Ik heb foto's op internet gezocht. Hij heeft mij voorbeeld foto bijna het zelfde gemaakt :)

Hier op het forum zal je ook wel foto s zien voorbij komen die jou aanstaan.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een geruststelling!

tot nu toe lees ik alleen nog maar goede berichten over plovier!

erg mooie fotos ook!!

ik ben al echt aan het aftellen, kan niet wachten.... nog 54 dagen en dan is het zover :136::136:

ik heb tijdens het consult gezegt dat ik graag een C cup krijg, nu lees ik veer verhalen over meiden die meer hebben gekregen?!

Ik ben ergens ook wel bang dat ik een C cup misschien te klein vindt, zou ik dit voor de operatie nog aan Plovier kunnen voor leggen?

en de Narcose, ik ben best zenuwachtig, nog nooit mee in aanraking geweest!

Heb er wel echt enorm veel zin in, en de zenuwen vallen ook erg mee, zolang t maar mooi wordt!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de operatie komt hij nog langs en meet hij je nog eens en tekent hij waar de wondjes zullen komen. Dan kan je nog even je keuze aanpassen :) heb ik ook gedaan. Ik had de dag van de operatie nog wat foto's mee van hoe ik ze wou (was iets groter dan de foto's op het 1ste consult)

Over de narcose moet je be echt geen zorgen maken :) je valt zalig in slaap, op een verwarmde operatietafenl en je zal wakker worden met orachtige boobs...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik word morgen geopeerd door plovier.

als je mij toevoegt als vriend kan je mijn voor fotos al zien en ik zet er dan deze week na fotos op. ik heb nu 65a en ik krijg 300cc dual plane en ik zou uitkomen op een natuurlijke grote c (waarschijnlijk zal mn bh maat groter zijn).

hier op het forum kan je al veel mooie fotos vinden. vraag eens in de chat wie er met jou maat begonnen is en dan kan je ijken hoeveel cc zij genomen hebben en zo kan je vergelijken wat je de mooiste maat vind,

let wel op want de hoeveelheid cc's valt niet bij iedereen gelijk uit,

alvast heel veel succes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

joycieliciouz! wat spannend!

heel veel succes vandaag, zal je goed in de gaten houden de komende dagen!

zal vast en zeker goed komen!!

ik was gister bij een vriendin, zij heeft een flinke D cup,

dus we hebben mij even haar bh aangedaan en die vol geduwd met wc papier wahaha :45:

enorm gelachen, zowel een C bh en een D bh aangehad,

en we waren het er over eens dat de D me zeker niet misstond!

wel fijn dat ik mijn mening altijd nog kan aanpassen!

ik heb gister ook veel fotos van mooie borsten gevonden, dus ik denk dat ik genoeg voorbeeld materiaal heb voor plovier hahah

heerlijk om me zo bezig te kunnen houden,

mijn vriend wordt nu al gek van me, maarja dat hoort erbij he! :106:

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladys,

Een vraag voor jullie, hebben jullie ervaring met een borstvergroting en werken in de horeca? Hoelang hebben jullie niet gewerkt etc.

Ik ben nog een student en werk gemiddeld 20 uur in een restaurant

Mijn baas vroeg hoelang ik ong niet kwam werken, ik heb gezegt dat ik aan n maandje dacht?

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ja ik loop met zware borden en dienbladen idd!

Hoe gaat het met je nieuwe boobies joycieliciouz?

Bevallen ze, en gaat het een beetje met de pijn?

X

Ja hoor, vandaag 3dagen po, pijn valt al goed weg enkel nog als ik net opsta is het best hevig maar de rest van de dag is het al veel beter. Ik ben tevreden over de vorm, alleen de grootte, ze moeten nog zakken want ze zitten heel hoog, dus ik hoop dat ze bij het zakken nog een beetje uitzetten xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jeeeeetje, wat kruipt de tijd toch..

Geduld is een schone zaak, nu al!

Heb net eens naar mijn huidige bh maat gegoogled...

Ik heb blijkbaar nog kleiner dan een 85AA.. Ik had toch wel gedacht dat ik zeker een a had hahahah not.

Zal binnenkort al voor fotos erop zetten, kunnen jullie straks nog beter het verschil zien!

Beetje een raar idee om mijn borsten op internet te zetten maar het is voor een goed doel hahah!

Nog 35 dagen woehooeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschrikkelijk he hoe langzaam de tijd gaat als je ergens op zit te wachten.

Wat die foto's betref is de eerste altijd even spannend om te plaatsen hihi. Komt helemaal goed hoor. Je kunt je foto's ook prive zetten zodat alleen je forumvriendinnen ze kunnen zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog drie weken... Aaaaaahhh

Zenuwachtig, vannacht slecht geslapen ervan!

Ik heb nog wat vragen voor jullie waar iemand me misschien mee kan helpen?

Wat ga ik op school zeggen, ik ga ongeveer 10 uur per week naar school, nu wou ik zeggen dat ik n weekje ziek ben, maar is het niet raar als ik opeens met tieten op school kom??

Wat kan ik dan zeggen?

Normaal maak ik er geen probleem van, al mijn vrienden en collegas weten het, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat mijn klasgenoten er niet goed mee om kunnen gaan..

En hebben jullie nog mooie voorbeelden van borsten? Altijd opzoek naar betere he!!

En ik ben ook nogsteeds op zoek naar ladys van plovier haha ik begin haast te denken dat ik ALLE verhalen al gelezen heb..

Ik weet wel zeker dat ik een goed verslag ga schrijven, al die verslagen hebben me echt goed geholpen haha :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg altijd push ups en het valt eigenlijk niet op bij mensen. Ik heb er geen enkele vraag over gehad of iets.

Alleen mensen die het weten zien het omdat die er op letten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t op m'n werk niet verteld, ik ben de leidinggevende en vond dat t niemand wat aanging.

Na m'n 2 weken vrij heb ik verteld dat ik met sporten een ongelukje heb gehad ter uitleg voor mn beperkte bewegen en verders heeft niemand ernaar gevraagd.

Het viel me wel op dat veel mensen aan me vroegen of ik was afgevallen haha was leuk om te horen dat ik nu dus beter in proportie ben.

Ik heb nog steeds geen vragen over m'n borsten gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog 4 dagen!

Wat gaat het enorm snel, maar wat heb ik er zin in joh! :101:

Alle medicijnen al gehaald, straks alleen nog even naar de apotheek voor speciale pleisters of stickers die ze in nederland niet hebben!

Morgen kan ik beginnen met het slikken van traumeel?! Ik ben erg benieuwd..

Ouders en vriendje zijn ook erg zenuwachtig en we zijn allemaal blij als het achter de rug is haha!

Ook al wat wijdere truitjes van een vriendin gekregen dus ik denk dat ik er helemaal klaar voor ben!

Zijn er nog laatste tips die me mee gegeven worden?!

dinsdag moet ik om 7 uur bij Beclinic zijn, nuchter en wel!

en die middag kan ik als het goed is eindelijk zeggen, IK HEB TIETEN! :55:

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.