Ga naar inhoud

whaaa,zucht... me zoon pubberd!


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

heb het vermoeden dat mijn lieve oudste zoon aan het pubberen is,de ooh zo lieve boy is veranderd in een draak momenteel :106:

als ik wat wil vragen,voor ik uitgepraat ben,ist al van,jaha mam ik weet het,ga al

nou ja zeg,was dan nog niet eens uitgepraat,nou ja meneer laat me momenteel helemaal met niks meer uitpraten,of je krijgt een grote waffel,of een hoop gekreun en gesteun of voor je omkijkt is meneer gewoon weggelopen :141:

alles wat eerst a was,is nu spontaan ineens b

hij kibbelt tegen andere gezinsleden,vooral de middelste is het doelwit

die mag ineens niet meer in de buurt van zijn spulen komen,al ist nog meters op afstand word de middelste al afgeblaft.erna is het wle sorry sorry,ja hallo :142:

hij moet ook wel vaker dan 1x zeggen dat me haar of kleding idioot zit-staat,doet hij normaal nooit,dan ist van mam wat zie je er goed uit,phfff zucht hahahaha pubbers

kan zo nog wel even doorgaan,maar bespaar ik jullie maar even voor het gemak,hij is nog maar 11,maar poehee!

afijn,ben het nu ff kwijt,en hoop dat hij snel een beetje veranderd,al ist maar een piepbeetje :140:

buiteom de pubberteit is het wel een lief manneke,hij heeft zo een klein hartje,alhoewel ik die nu soms ff zoek .... :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta voor de klas en had laatst ook twee knullen volledig aan het puberen...............

Echt geen land mee te bezeilen.

Die buien komen en gaan vaak per week of dag.

Dus focus je op de goede dagen, ze draaien vanzelf een keertje bij. Laat ze vooral in hun waarde, zeg dat je ze begrijpt maar dat je niet alles kunt pikken van ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha monaatje

ik ben blij dat ik nog niet zover ben met de kiddo's, al is mijn dochter haar hele leven al een beetje aan het puberen denk ik soms.

gelukkig zijn wij hier nog altijd de baas en oppermachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi tietie en kaat,

ja wat een drama soms,sta er ook zeker wel boven hoor,dat is het probleem niet echt,maar baal soms zo enorm ervan ff.

het moeder zijn is dan met momenten wel is zwaar.

me middelste is 7 en me jongste nog net geen jaar,maar jee heey,wat een opgaaf ineens hahahaha.

tietie idd klopt,ene dag gaat geweldig en andere dag is weer oorlog

maak me ook niet echt druk,maar mis me lieve mannetje gewoon met momenten hihihi

ze worden ineens zo snel GROOT

en ff spuien hier,doet dan weer goed

dus sorryyyyyy :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier van hetzelfde or :(. Ik word er af en toe echt helemaal gek van. Alles moet ik 10 x vragen bij de 11de x krijg ik me daar een grote bek mijn oudste zoon is 12 die is over een half jaar 13 dus die is echt aan het puberen :(. Hoewel mijn dochter is 11 dus ik heb er dus 2 rondlopen die aan het puberen zijn. Is trouwens ook leuk als broer en zus tegen elkaar tekeer gaan pfff grrr.. Denk soms echt hou jullie koppen nou eens dicht. Dat niet alleen ik heb ook nog een dochter van 13 maanden maar het taalgebruik wat er uitkomt omg dat neemt ze straks allemaal over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja kan je er weinig tips over geven... maar kan me voorstellen dat je er soms behoorlijk van baalt! Zeker als ie wat ouder wordt, dan wordt het toch moeilijker om erboven te blijven staan, hij wordt zelf natuurlijk ook steeds sterker, en voor je het weet ben je in een strijd beland.

Mijn meiske is pas 2 maar dat valt ook nie taltijd mee, dat is ook een soort pubertijd volgens mij haha! (Dwarsliggen, slaan, wegrennen, niet luisteren, NEE roepen.... pffft.)

Zet 'm op zou ik zeggen, het gaat ooit weer over! gelukkig kan je hier altijd ff komen klagen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.