Ga naar inhoud

Wie ervaring met gladde, ronde protheses?


anais

Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Heb nu twee pc's gesproken en mogelijkheden gehoord mbt mijn bv. Nr 1 wil wel via tepel ronde geruwde silicone prothese inbrengen. Nr 2 wil via de oksel GLADDE ronde silicone prothese inbrengen. Ik twijfel erg over die gladde prothese: heb gelezen dat er wel 30 % meer kans is op kapselvorming. Dat schrikt me af :(

Iemand ervaring met gladde prothese, en/of met inbreng via de oksel? Zie soms door de bomen het bos niet meer :blink:

Groetjes

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gladde protheses, die worden eigenlijk niet meer gebruikt en inbrengen via de oksel is ook achterhaald!

Ik ben wel heel benieuwd waar je dit advies hebt gehad.

Ik ken aardig wat verhalen hier van het forum, maar niemand die dit heeft gehad.

B-Cupje is aardig bekend hier op het forum, misschien weet zij meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja tietie, dat dacht ik eigenlijk ook, ik ben hier nog niemand tegengekomen die via de oksel een vergroting heeft gehad, weet nog wel ten tijde van mijn verkleining, 20 jaar gelee!, dat het toen wel zo werd gedaan.

het lijkt een beetje ouderwets allemaal, ik zou je toch aanraden op zoek te gaan naar een kliniek en chirurg die via moderne technieken werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf zou nooit voor gladde kiezen,en ook al helemaal niet voor via de oksel

maar dat is mijn mening he,respecteer die van een ander met andere gedachten uiteraard.

ik zou zelf een arts zoeken die ruwe plaatst en dan via ene weg die jou bevalt,of tepel of borstplooi.

meer artsen dan kerken zeg maar :38:

en via welke kliniek en arts kreeg je dat advies?via de oksel?

ben ff heel nieuwschierig.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Selina ,

boven de streepjescode op je certificaat staat een referentienummer

REF GS-LP370-335-T (is de mijne)

GelSilicone - Low Profile - maat prothese - CC - Texture (ruw dus)

ff checken ! zou het niet 'normaal' vinden als ze'r dan gladde ingestopt hebben hoor .

Ik heb tijdens mijn consult ook alles dubbel nagevraagt ...

@Anais , je twijfel is gegrond : niet doen :140: (bedoel zowel glad als oksel).

De dames hierboven hebben gelijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

bedankt voor de adviezen/reacties! Ik woon nu in Australie, dus die pc zit hier. Het leek mij ook al heel gek en achterhaald.. Vreemd dat hij dat hier nog doet, terwijl je er overal zoveel nadelen over leest??

Gelukkig werkt de andere pc waar ik geweest ben wel moderner haha. Hij stelde voor via tepel ruwe wonder protheses te plaatsen, 280 cc, lijkt me ook wel genoeg, zal nog eens passen met rijst enzo.

Ik bel hem maandag op om een tweede gesprek aan te vragen en dan is het wachten geblazen voor mij, want ik in november heeft man-lief lang vrij dus kan hij met de kinderen helpen enzo. Dat duurt dus nog wel 9 maanden... :(

Goed, veel liefs in ieder geval,

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlinder,

haha ik ben nu wel vrij plat, heb een lege B cup. Twijfel idd of 280 cc wel genoeg is. Ik heb in april een tweede afspraak bij die pc en vraag hem of er meer in kan ;) Ben benieuwd, maar veel meer zal het niet worden, misschien 300 cc ofzo. Het wordt door de tepel geplaatst, dus dan kan de prothese niet te groot zijn geloof ik?

Welke cup heb jij nu?

Greetz, Anais

Lijkt mij wel erg weinig,ja sorry,maar aangezien t bij velen onder ons,toch tegenvalt,denk ik niet dat je echt veel ziet van 280CC,of je moet echt heel plat zijn van jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anais,

Is allemaal afhankelijk van je omvang of je met 280 cc veel vooruitkomt, als je een smalle omvang hebt, heb je minder cc nodig dan iemand die een bredere borstkas heeft. Heb zelf maar 200cc gekregen en ging daarmee van 70 A/AA naar 70 C.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.