Ga naar inhoud

Maa : 11 mei 2010 : Dr. Plovier : BeauCare


Gast Maa

Aanbevolen berichten

Hee dames !

Ik zal mij even voorstellen,

Mijn naam is Maa ,Ben 19 jaartjes jong, wonend in de omgeving van Arnhem.

Sinds mijn 15e ongeveer zat ik al heel erg met de grootte van mijn borsten,het leek wel of die van iedereen wél groeide maar de mijne niet ! Dus zit nu met een kleine A cupje <_<

Ik heb nu sinds een jaar toch besloten dat ik ga voor een borstvergroting,ondanks alle

reactie's hierop vanuit mijn omgeving.

22 februarie is de dag waarop ik op consultatie ga bij Beaucare(wel in Utrecht). Mede door alle goede reactie's van jullie hier over deze kliniek :38:

Op mijn werk heb ik dit ookal aangegeven en zij snappen 't opzich wel, Ik werk in de detailhandel(fulltime).

Alleen ben ik er nog niet helemaal uit hoelang ik vrij moet vragen na de operatie omdat ik hier veel verschillende dingen over lees.. wil zelf niks overhaasten dus denk dat ik zowiezo 3 weken vrij neem en daarna wel verder kijk hoe of wat.

hoop goede tips , ervaringen , enz van jullie te ontvangen

liefs, Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Maa,

Welkom hier op het forum. :54:

En gelijk heb je dat je je gevoel volgt en ervoor gaat, ondanks reacties uit je omgeving, het belangrijkste is dat jij je er beter door zult voelen!

Je kunt ook al uitzien naar je eerste consultatie, SPANNEND, dan kom je eindelijk te weten hoe en wat bij jou mogelijk is! Weet je zelf al een beetje wat je wilt? Rond of anatomisch, en ongeveer hoeveel cc, of nog helemaal geen idee?

Nog veel leesplezier hier en als je iets wilt weten vraag je 't maar!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maa,

welkom!

spannend zeg de 22ste op consult.

heb je je al voorbereid,foto,s wat ej wel of niet mooi vind,vragen opgeschreven?

kan je niks vergeten te vragen ,want het komt wel is voor dat je achteraf een berg vragen had maar toen op consult gewoon spontaan vergeet :rolleyes:

veel lees en post plezier alvast toegewenst.

greetzzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannent hoor ! :D

en wat je werk betreft, denk dat dit voor iedereen anders is (zoals alles is)

maar mag je niet in de ziektewet ?

bij ons mag t namelijk wel !

ik zit nu al 5 weken in de ziektewet..

ben donderdag deels begonnen, en de rest komt wel weer..

ideaal.

informeer er eens na !

wie niet waagt, wie niet wint.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx voor de reactie's ladies .. ik had een drukke dag vandaag dus beetje late reactie terug!..

@ eefje : Beter zal ik me er zeker door gaan voelen, Wel super spannend allemaal! vooral door t lezen hier op alle forums! ik weet ongeveer wel wat ik wil namelijk een mooie(volle) c , weet niet op hoeveel cc ik dan uit zal komen ,wil wel ronde.

maar alles zal wel goed komen! :38:

@ moontje : foto's vind k heel moeilijk om uit te zoeken, want ieder lichaam is toch weer anders.. maar weet wel ong. wat ik wil dus dat scheelt weer,ga er samen met mn mams heen en die heeft zelf ook een BV laten doen maar wel in een andere kliniek. Hebben samen al wat vragen op papier gezet .

@ Ilona : toen ik gebeld had voor een afspraak voor 't consult heb ik meteen alles met mn werk besproken, en helaas ze zeggen dat ik er niet voor de ziektewet in kan omdat dit iets is waar ik zelf voor kies( voorbeeld: andere collega heeft een BVK ondergaan omdat ze er last van had, die mocht er wel in), dus 't worden mn tvt uurtjes en vakantie dagen opnemen. heb t er allemaal voor over :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja oke,zekers is iedereen zijn lichaam anders

maar je kan wel voorbeelden meenemen,wat je gewoon mooi vind en zou willen eventueel,en wat je juist niet mooi vind en echt niet zou willen,zo geef je je arts wel echt het voorbeeld van je gedachtengang.

erg fijn dat je mams meegaat,een goed vertrouwd persoon,wat wil men nog meer,dat gaat helemaal goedkomen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maa,

Ik zie dat je mijn leeftijd bent ! En voor mij is het 25 maart al zo ver!

Zoals eefje aangeeft is het misschien niet zo slecht om foto's mee te nemen, een foto zegt soms meer.

Ik zou het in woorden niet zo goed kunnen uitleggen wat ik wil , maar die foto's helpen me wel.

De mijne liggen in ieder geval al uitgeprint ;) !

Fijn dat je je mama hebt die je steunt. Nuja als ze al hetzelfde ondergaan heeft, is dat ergens wel verstaanbaar!

Veel succes in ieder geval !

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Elfje,

Spannend johh! haha , jij kan al lekker de dagen aftellen dus :131:

Ja ben super blij dat mams er achter staat, zou gek zijn als ze er niet achter stond omdat zij het met dezelfde redenen heeft laten doen, ze zegt ook telkens ik wou dat ik het eerder had gedaan en niet zo lang heb lopen twijfelen! Heb wel een jonge mams dus misschien dat t daarmee te maken heeft .. Oma daarin tegen vind het maar niks "je gaat toch niet in een gezond lichaam laten snijden" "je bent nog zo jong".

Over die foto's .. ben er nu druk naar op zoek,Heb van Jesje al een link doorgekregen met voor&na foto's.

Heb jij mss ook nog links ?

liefs,Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maa ,

Ik lees gewoon veel operatieverslagen hier op het forum en dan hebben de meeste mensen wel een link met foto's.

Als je vraagt om hun wachtwoord geven ze dat waarschijnlijk met plezier.

En inderdaad we zijn misschien wel nog jong, maar moeten we daarom voortdurend ongelukkig lopen als we er iets aan kunnen doen?

Waarom wachten tot ons 30ste of 40ste ?

Weet je al wat voor een prothese je wil of waar je kliniek mee werkt ?

Groetjes!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maa,

ik had nog even wat vragen gemaild naar Beaucare. Zij gaven in het mailtje terug o.a. aan dat de wachttijd 8 weken is nu. Dat komt met mijn werk niet goed uit, dus is wel balen :(

Liefs Jes

Hai Jesje en Maa!

Ook ik ben een van de zeer tevreden klanten van Beaucare,

toen ik er ging was er ook zo'n lange wachttijd, bij Poppy trouwens ook, alleen... de kans is behoorlijk groot dat je toch (veel) eerder kan ivm uitvallers. Om een idee te geven, ik ging op vrijdag 27-11 op consult maakte een afpsraak voor 22-01. Ik werd de dinsdag erop al gebeld dat ik eerder kon, op 15 of 23-12.... Ik ben dus voor de 15e gegaan. Beaucare is ook zo dat als t je toch niet lukt of uitkomt of wat ook, je gewoon mag afzeggen, verzetten. Ik wilde je dit toch even laten weten! :2:

Het is een heel populaire kliniek, daar ben ik ook wel achtergekomen, en dus lange wachttijden, maar doordat een bv relatief eenvoudig is en binnen een uurtje vaak gepiept is, kan je sneller ergens tussengepropt worden. Dit is dus best wel eens het geval (moet je je wel op de lijst laten zetten voor als er uitvallers zijn! en dus daarnaast gewoon een afspraak plaatsen, ook al is die pas over 8 weken) Succes!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi chi chi!

Dat is fijn om te horen, Toevallig had ik Beaucare net weer gemaild om te vragen hoe het zit met uitval van operaties. Ik hoop daar dus maar op! Met mijn werk is vrij nemen normaal gesproken nooit een probleem, maar toevallig heb ik vanaf binnenkort een cursus die 7 weken duurt en die verplicht is. Hoop dus dat het toch op een beetje korte termijn kan, want in de zomer is niet echt praktisch lees ik vaak, gezien die sportbh.

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee daar !

poppy, vind het echt fijn om te horen dat het een goede kliniek is en dat er zoveel mensen tevreden zijn die daar zijn geweest..! dat is ook de doorslag geweest waarom ik juist daar een consult aan heb gevraagt,,!

jesje, wel appart dat ze mij aan de telefoon toch 6 weken aangaven.. op mijn werk zal het er om spannen ,omdat ik na de operatie toch wel 3 weken vrij wil hebben! en dan zit je al weer een beetje met beginnen van de vakantie's! achjaa.. laten we hopen op het beste :6:

chi chi , moet ik als ik op consult ben dan gewoon aangeven dat ik op die lijst gezet wil worden..? wel heel fijn trouwens! alleen hopen als ik eerder kan dat ik het op mn werk rond kan krijgen! zooveel verloop in de detailhandel mensen komen en gaan...!

xx Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee daar !

poppy, vind het echt fijn om te horen dat het een goede kliniek is en dat er zoveel mensen tevreden zijn die daar zijn geweest..! dat is ook de doorslag geweest waarom ik juist daar een consult aan heb gevraagt,,!

jesje, wel appart dat ze mij aan de telefoon toch 6 weken aangaven.. op mijn werk zal het er om spannen ,omdat ik na de operatie toch wel 3 weken vrij wil hebben! en dan zit je al weer een beetje met beginnen van de vakantie's! achjaa.. laten we hopen op het beste :6:

chi chi , moet ik als ik op consult ben dan gewoon aangeven dat ik op die lijst gezet wil worden..? wel heel fijn trouwens! alleen hopen als ik eerder kan dat ik het op mn werk rond kan krijgen! zooveel verloop in de detailhandel mensen komen en gaan...!

xx Maa

Hoi Maa,

Kijk, als je op consult gaat maak je een afspraak volgens hun planning, dus t eerste plekje wanneer t mogelijk is. En dan vraag je inderdaad of je op de lijst gezet kunt worden voor wanneer er uitvallers ed zijn. Zo is t bij mij (en bij poppy en nog een vriendin van mij...) ook gegaan!

Dus wie weet... heb jij ook op deze manier een mazzeltje, als je er natuurlijk zeker van bent dat je daar geholpen wilt worden. Suc6!

Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi chi chi!

Dat is fijn om te horen, Toevallig had ik Beaucare net weer gemaild om te vragen hoe het zit met uitval van operaties. Ik hoop daar dus maar op! Met mijn werk is vrij nemen normaal gesproken nooit een probleem, maar toevallig heb ik vanaf binnenkort een cursus die 7 weken duurt en die verplicht is. Hoop dus dat het toch op een beetje korte termijn kan, want in de zomer is niet echt praktisch lees ik vaak, gezien die sportbh.

Liefs Jes

Ja, dat is ook mijn reden geweest van het in de winter doen. Nou, een sportBH is niet echt een probleem, maar deze ZEER stevige (das op zich superfijn natuurlijk) BH heeft een stevige band die de protheses op zijn plek duwt als het ware, dus is t wel fijn als je geen spaghettitop hoeft te dragen, beter dit een beetje te verbloemen met een blousje/trui, vestje/jasje erover ;) Maar de zomer duurt toch nog wel even!

Die BH draag je 4 weken dag en nacht.

Suc6 verder!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee dames !

consult achter de rug inmiddels..

kort maar krachtig, kreeg alles goed uitgelegd en heb mn vragen netjes gesteld enz.

voor operatie datum moet ik morgen eventjes bellen(kon al eerder maar heb dienstrooster van mn mams nog niet ).

mijn mams heeft ook een BV laten doen en die mocht toen van haar werk de ziekte wet in!, dus ik beetje zitten zoeken en al omdat mijn leidinggevende vol blijft houden dat ik vakantie dagen op moet nemen, Uiteindelijk heb ik de FNV vakbond opgebeld en heel verhaal uitlegd. conclusie: ik mag gewoon de ziekte wet in!.. dus dames doe je huiswerk !

xx Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maa,

Consult achter de rug, weer een stapje verder! En wat heb je als advies gekregen? Ben benieuwd.

Tof dat je toch in de ziektewet kan, dan hou je die vankantiedagen toch nog over.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dankje ! Ik wil nog niet beginnen met aftellen want het klinkt nog zo ver weg ! :rolleyes:

Het aantal cc is nog niet echt bekend.. maar heb alle vertrouwen in dr Plovier! Maar heb duidelijk aangegeven dat ik naar een mooie c wil & heb inmiddels ook al een aantal plaatjes van wat ik wél wil en wat niet.

xx

Hey Maa,

Proficiat met je datum, kun je ook beginnen aftellen! Hoeveel cc zul je krijgen om van A naar ... te gaan?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.