Ga naar inhoud

Maa : 11 mei 2010 : Dr. Plovier : BeauCare


Gast Maa

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee dames !

Tot mijn verbazing gingen de afgelopen weken érg snel! hoef nog maar een weekje te wachten, en dat moet vol te houden zijn aangezien ik dinsdag t/m zaterdag aan het werk ben! :134:

Ik heb inmiddels alles al geregeld, opvang voor mn katertje, hotelletje geboekt in Antwerpen..

Ik ga samen met mn mams al een dagje eerder richting Belgie, kunnen we daar nog ffe lekker shoppen enzo!

Helaas heeft wel mijn wasmachine het weer eens begeven! das wel even balen dus aangezien ik alles nog eventjes lekker wou wassen voordat ik weg zou gaan! word dus met een tas vol met was richting mn mams ! haha :21:

Nog meer dames hier die ook volgende week aan de beurt zijn?

xoxo Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maa,

Ook ik ben volgende week aan de beurt. Spannend hé? Ook afscheid aan het nemen?

Alvast heel veel succes.

Groetjes,

Mercedes, cool johh ! Heb je al veel zenuwen voor volgende week..?Moet heel eerlijk bekennen dat ik niet super veel zenuwen heb hoor..! Vind het wel spannend omdat ik niet echt weet wat ik van de pijn er na moet verwachten, Ik bedoel je leest hier wel vanalles en mijn mams heeft ook een BV laten doen, maar toch is het bij ieder persoon wel anders..

Kan echt niet wachten tot dinsdag ! haha :rolleyes:

xoxo Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben heeeeel tevreden met mn boobies en hoe alles is verlopen ( tot nu dan..). Het is me reuze meegevallen!

De eerste foto's zijn te bekijken op : www.m-boobies.mijnalbum.nl

Als je m'n ww wilt stuur dan ff pb'tje

x Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maa,thanks voor je ww

het is al een verschil je,alhoewel er echt nog vorm in moet komen,zit allemaal nog erg strak zo te zien op de foto,s

wel erg goed dat je het goed volhoud qua pijn.

greetzz moontje

Moontje, Ik heb erg weinig last gehad, echt alleen de dag zelf en de dag erna een beetje, maar was goed te doen hoor. Vond het alleen zo frustrerend dat ik zelf niks kon! Al die simpele dingen als je broek los doen voor als je naar de wc moet, zelf rechtop vanuit bed komen! Ze moeten zeker nog een beetje in vorm komen, staan nog zoo strak en recht vooruit! Zal allemaal wel goed komen denk ik zo ^_^ .

x- Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maa,

ik heb je foto's gezien, ziet er goed uit!

Denk dat wij ongeveer hetzelfde maatje hebben, of hadden voor jou.

Hopelijk herstel je snel.

G'tjes

Miss V

Dankjewel! Ik hoop dat 't bij jou ook allemaal vlot gaat lopen!

x- Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woeeehoee ! Hechtingen zijn eruit! :43:

Gaat nog steeds allemaal lekker hier ,alleen mn lieve katertje heeft een virus opgelopen in't Pension!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ene borst is groter dan de andere :unsure: zelfs collega's is het opgevallen!

zwellingen? complicatie's..? Snap best dat ze niet helemaal gelijk kunnen zijn, maar vind dit toch wel erg..

Help me out here ! ...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maa,

Zou zeker niet panikeren hoor, je bent nog maar 2 weken po, er moet nog zoveel veranderen, zal vast gewoon nog zwelling zijn. Ook je ene borst die misschien iets sneller indaald dan je andere. Ze zullen de komende weken nog erg gaan veranderen en ook herstellen ze beiden aan hun eigen tempo, je moet je borsten zien als twee afzonderlijke operatiewonden die elk op hun eigen manier herstellen. Dus zolang je borsten niet meer pijn gaan doen en heel warm aanvoelen (zoals bij koorts) moet je je nog geen zorgen maken hoor.

Zou ik ook je ww mogen om eens een kijkje te nemen?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maa,

Heb je fotootjes gezien en vind ze er al heel mooi uitzien, dat verschil in grootte komt vast gewoon door zwelling, zou zeggen gewoon nog wat geduld oefenen, dat trekt vast vanzelf wel bij. Ze passen je wel heel mooi qua verhouding! Nog een fijn herstel gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jes & Eefje , Dankjewel voor de lieve reactie's !

Ik let er steeds op en dat is gewoon super irritant , Ik wacht het nog een tijd af en hoop dat het bijtrekt..

x Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik kan niet slapen..

Stress ofzo denk ik..

Het gaat nog steeds niet goed met mn wond aan de rechter borst..

Komt nog steeds vocht/pus uit.. Ben echt zooo bang dat ie eruit moet !! :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat sneu te lezen dat het toch alsnog niet minder word.snap dat je er stress van hebt,is ook een linke bedoeling als jet nog steeds openligt.

en nu?je kan toch wel terug komen of wat?anders langs de huisarts?

dit schiet niet op uiteraard,hopenlijk is er gauw hulp en of ene oplossing om het beter te laten helen.

sucses en sterkte

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben afgelopen donderdag dus al naar de huisarts gegaan, Heb toen betadinegaasjes meegekregen , die moest ik een aantal dagen erop houden.

Maar nu komt er nog steeds vocht uit en het voelt een beetje alsof er vocht/lucht in de borst zit.. een beetje het gevoel als wat je in het begin hebt met lucht in de borst! ..

Om 11 uur moet ik weer bij de huisarts zijn.. dus ik ben benieuwd wat ie zegt.

& ik bel zowiezo ook even op naar beaucare, want ik had vanaf het begin al elke keer het idee dat de borst waar dit alles over gaat iets groter was.

zucht, Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben afgelopen donderdag dus al naar de huisarts gegaan, Heb toen betadinegaasjes meegekregen , die moest ik een aantal dagen erop houden.

Maar nu komt er nog steeds vocht uit en het voelt een beetje alsof er vocht/lucht in de borst zit.. een beetje het gevoel als wat je in het begin hebt met lucht in de borst! ..

Om 11 uur moet ik weer bij de huisarts zijn.. dus ik ben benieuwd wat ie zegt.

& ik bel zowiezo ook even op naar beaucare, want ik had vanaf het begin al elke keer het idee dat de borst waar dit alles over gaat iets groter was.

zucht, Maa

Hoi Maa,

Zou ik je ww mogen hebben. Ben superbenieuwd naar je foto's. Heb deze vrijdag afspraak bij beaucare en ben nu al wat zenuwachtig, zeker nu ik je verhaal lees...

Thx!

Groetjes en een snel herstel he meid!

Jilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben inmiddels bij de HA geweest, de wond zag er onrustig uit en heb dus een antibiotica kuurtje meegekregen! net nu met het voetbal en al :angry: maargoed , kheb ook Beaucare gebeld en moet hun vrijdag even terug bellen over hoe het gaat en al,en dan mss toch maar even op controle in Belgie..!

Jilly ik pb je eventjes mn ww door!

x Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.