Ga naar inhoud

Na 4 jaar ontevreden, bewegende prothese


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Velthuis doet niks, dat is nu wel duidelijk.

Maandag heb ik een consult bij Nio en dinsdag so in het ziekenhuis.

Zodra ik de fout zwart op wit heb ga ik een klacht indienen denk ik.

Ik weet het allemaal niet meer..

Belangrijkste nu is dat er wat aan gaat gebeuren, ik wil van de pijn af :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velthuis doet niks, dat is nu wel duidelijk.

Maandag heb ik een consult bij Nio en dinsdag so in het ziekenhuis.

Zodra ik de fout zwart op wit heb ga ik een klacht indienen denk ik.

Ik weet het allemaal niet meer..

Belangrijkste nu is dat er wat aan gaat gebeuren, ik wil van de pijn af :(

Ik vind t echt schandalig en ik koos voor deze kliniek omdat ze zo hoog scoorde,maar blijkbaar dus niet met de garantie achteraf? Ik vind t echt zo gemeen dat ze t afschuiven en er alleen maar zelf rijker van willen worden,wat maakt die ene operatie nou uit ,je wilt toch een goede naam behouden?Ik snap dat dus echt niet,hoe kun je in godsnaam weer met een goed gevoel nieuwe patienten opereren als je weet dat ze daarna niet meer terug mogen vallen op klachten die op zouden komen zetten.

En dan ook nog jou met de pijn laten rondlopen,dat vind ik nog t ergste van alles! Het zit niet goed,dus het moet eruit,en als je geen geld hebt ,heb je mooi pech??

laat die hele garantie dan ook maar lekker zitten ,daar heb je ook geen zak aan dus.

Maar goed ik wist al dat alleen de protheses vergoed zouden worden mocht daar iets mis mee zijn,de operatie moet je dan alsnog zelf betalen,wat al met al ook geen koopje is.

Dus eigenlijk komen we er toch niet onderuit ook, we trappen dr met zn alleen eigenlijk ook gewoon in he..we denken na ja leuk een bv .,doen we (natuurlijk na lang wikken en wegen ,soms jaren!) geld bij elkaar en hoppa dan moeten we ineens een wissel ondergaan om wat voor reden dan ook,hebben we zomaar dat geld ff ....nee vaak zat dus niet....want die ene keer was al met moeite bij elkaar gespaard.........

dus zitten we mooi met de gebakken peren...al weten we allemaal natuurlijk dat we na 10 jaar ook moeten wisselen vd veiligheid,maar zo snel komt wel even rauw op je dak dan..

die mail van Nio trouwens klinkt wel aantrekkelijk hey..hihi..800CC ..mwaaaaaoh,das nogal een verschil he? :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja das inderdaad een flink verschil, maar wel lekker groot :D

Tsja voor Velthuis heb ik geen goed woord meer over en ze zijn ook nog niet klaar met mij.

Maat dat is een latere zorg.

Belangrijkste nu is de pijn en de her operatie die dus NIET bij Velthuis zal gaan gebeuren.

Vanmiddag om 5 op consult en dan ben ik erg benieuwd wat er uit gaat komen en hopelijk kunnen we een datum gaan prikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ze er wat moois van kunnen maken voor een mooi prijsje! Ik heb zelf een vergroting + lift gedaan (lege cup na 2 x borstvoeding) en ben tot nu toe erg tevreden. Ik hoop dat ze iets moois voor je verzinnen zodat je in de toekomst zonder pijn door het leven kunt gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.