tasja87 Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Hallo dames,volgende week woensdag is De dag! Pc zei dat het vermageren geen probleem zou mogen zijn, omdat ik "lege" borsten heb en ze altijd een lelijke vorm zullen hebben.Dus afspraak gemaakt en we gaan ervoor!!!Maar 1iets, iemand er ervaring mee?Op de dag zelf, moet ik het bedrag van 2300€ bij mij hebben maar hoe zit dat dan met mijn hospitatisatieverzekering (DKV) en mijn terugbetaling?????Help? Iemand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Waarschijnlijk kom je uit belgie? Ik weet niet hoe dat daarmee zit. In Nederland krijg je een bv niet vergoed, dus dan betaal je sowieso alles zelf. Wellicht de nota van het ziekenhuis indienen na de operatie en dat je achteraf een deel terug krijgt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Hoe het precies geregeld is in Belgie weet ik niet.. In Nederland wordt een borstverkleining meestal wel vergoed.. Ik zou ff contact opnemen met je verzekering hoe te handelen want volgens mij willen zij eerst een goedkeuring afgeven.. Ik denk persoonlijk dat het achteraf een moeilijk verhaal gaat worden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasja87 Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 Hoe het precies geregeld is in Belgie weet ik niet.. In Nederland wordt een borstverkleining meestal wel vergoed.. Ik zou ff contact opnemen met je verzekering hoe te handelen want volgens mij willen zij eerst een goedkeuring afgeven.. Ik denk persoonlijk dat het achteraf een moeilijk verhaal gaat worden.. Hoi, even ter verduidelijking, mijn operatie is goedgekeurd hoor Maar door nieuwe regels moet het bedrag van de operatie de dag zelf betaalt worden en de pc zei dat ik dan achteraf papieren krijg om mijn terugbetaling te vorderen maar dit lijkt me zo raar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Hoi, even ter verduidelijking, mijn operatie is goedgekeurd hoor Maar door nieuwe regels moet het bedrag van de operatie de dag zelf betaalt worden en de pc zei dat ik dan achteraf papieren krijg om mijn terugbetaling te vorderen maar dit lijkt me zo raar... Als de verzekering het heeft goed gekeurd dan lijkt me het geen probleem.. Heb je dit wel op papier gekregen of alleen een mondelinge goedkeuring? Waar en door wie wordt je geopereerd, dan kan ik alvast je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.