Ga naar inhoud

Volgende week woensdag Dday!


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

volgende week woensdag is De dag! Pc zei dat het vermageren geen probleem zou mogen zijn, omdat ik "lege" borsten heb en ze altijd een lelijke vorm zullen hebben.

Dus afspraak gemaakt en we gaan ervoor!!!

Maar 1iets, iemand er ervaring mee?

Op de dag zelf, moet ik het bedrag van 2300€ bij mij hebben maar hoe zit dat dan met mijn hospitatisatieverzekering (DKV) en mijn terugbetaling?????

Help? Iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoe het precies geregeld is in Belgie weet ik niet.. In Nederland wordt een borstverkleining meestal wel vergoed..

Ik zou ff contact opnemen met je verzekering hoe te handelen want volgens mij willen zij eerst een goedkeuring afgeven..

Ik denk persoonlijk dat het achteraf een moeilijk verhaal gaat worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het precies geregeld is in Belgie weet ik niet.. In Nederland wordt een borstverkleining meestal wel vergoed..

Ik zou ff contact opnemen met je verzekering hoe te handelen want volgens mij willen zij eerst een goedkeuring afgeven..

Ik denk persoonlijk dat het achteraf een moeilijk verhaal gaat worden..

Hoi,

even ter verduidelijking, mijn operatie is goedgekeurd hoor :) Maar door nieuwe regels moet het bedrag van de operatie de dag zelf betaalt worden en de pc zei dat ik dan achteraf papieren krijg om mijn terugbetaling te vorderen maar dit lijkt me zo raar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi,

even ter verduidelijking, mijn operatie is goedgekeurd hoor :) Maar door nieuwe regels moet het bedrag van de operatie de dag zelf betaalt worden en de pc zei dat ik dan achteraf papieren krijg om mijn terugbetaling te vorderen maar dit lijkt me zo raar...

Als de verzekering het heeft goed gekeurd dan lijkt me het geen probleem.. Heb je dit wel op papier gekregen of alleen een mondelinge goedkeuring?

Waar en door wie wordt je geopereerd, dan kan ik alvast je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.