Ga naar inhoud

Sanneke : 10 januari 2014 : Dr. Koopman : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Er moeten hier wel meiden zitten ik ben het vorig jaar dacht ik wel eens tegen gekomen.

Heb je nu dual plane?

Met een grotere prothese zou het m.i. Wel opgelost kunnen worden,of voor de super plaatsen.

Hopelijk reageert er nog iemand die het wel zeker weet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ja ik heb nu dual plane maar hij wil ze niet voor de spier zetten want dan krijg je rimpels bovenin zei tie.ben bang als ik correctie doe dat het dan ook weer terug kom.

Ik hoop dat er nog iemand reageer die het ook heft meegemaakt.

Bedankt voor je berichtje!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik hoop het ook voor je! Veel succes en een goed herstel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi, ik ben ook zeer benieuwd hoe het straks is. zit ook te twijfelen voor grotere of correctie van de plooi. wist trouwens niet dat dat kon. wat heeft ie dan precies uitgelegd aan je hoe hij dat dan voor ogen had? kon je oude prothese dan niet blijven zitten en alleen die correctie? datis namelijk wat ik wil maar ja. ik heb er 375 cc rond achter de borstspier en high profile in zitten maar nog is dat bij de linker kant alleen niet mooi omdat ik volgens de dokter een onontwikkelde borst heb aan die kant waar weinig spier en klier weefsel zit waardooor dit dus is ontstaan. volume is volgens mij oke maar ja. ik zit met mijn handen in het haar. ik hoop dat je snel reageert hoe het jouw is vergaan allemaal.heel veel sterkte en succes vandaag. gr yet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meiden

Ik ben vandaag geopeerd en alles is goed gegaan heb nu 525cc gekregen en me plooi is strak getrokken en ook in me borst is het vast gezet .dus nu hopen dat de plooi weg blijft !mijn oude prothese was ook een beetje verzakt trouwens.

En newbie ik kon ook alleen een plooi correctie laten doen maar vond ze ook te klein dus dacht ik zelf van dan neem ik gelijk groter ! Hihi een plooi correctie alleen zou mij niks kosten iig.

En over grotere protheses zei hij ook eerst van dat hij niet cker wist of de double bubble weg zou gaan.

Dus ik dacht dan maar allebei ! Jij heel veel succes ermee meis ik weet hoe balen het is ! Laat me weten hoe t bij jou verder gaat.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik twijfel of ik grotere neem of een borstplooi correctie

Hej meiden

Ik ben vandaag geopeerd en alles is goed gegaan heb nu 525cc gekregen en me plooi is strak getrokken en ook in me borst is het vast gezet .dus nu hopen dat de plooi weg blijft !mijn oude prothese was ook een beetje verzakt trouwens.

En newbie ik kon ook alleen een plooi correctie laten doen maar vond ze ook te klein dus dacht ik zelf van dan neem ik gelijk groter ! Hihi een plooi correctie alleen zou mij niks kosten iig.

En over grotere protheses zei hij ook eerst van dat hij niet cker wist of de double bubble weg zou gaan.

Dus ik dacht dan maar allebei ! Jij heel veel succes ermee meis ik weet hoe balen het is ! Laat me weten hoe t bij jou verder gaat.

Groetjess

hoi, blij dat alles goed is gegaan, hopelijk blijft hij inderdaad weg.ff zwelling afwachten. maar ik lees ook dat je vorige prothese gezakt was . jij bent toch nog hartstikke jong op de foto te zien? hoe lang zaten die dan erin? ik heb 375cc genomen maar nu de zwelling minder is vind ik het toch qua volume tegen vallen, had ze groter verwacht eigenlijk. zitten die van jou voor je spier of dualplane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zie nu pas dat je een wissel gehad hebt de 10e...

Door wie en waar ben je geopereerd, dan kan ik je titel ff aanpassen ;)

Hoe gaat het met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.