Ga naar inhoud

Sanneke : 10 januari 2014 : Dr. Koopman : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Hallo...

Ik denk zelf dat het nog wegtrekt... Borsten zijn echt onvoorspelbaar.

Alles kan nog na een paar maanden veranderen.

No worries ;) en wat iedereen hier zegt. GEDULD! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne is ook sinds gister ongelijk in de zin van dat de ander rond is en de ander vierkant :o... Weird :P

Maar ik zal ook geduld moeten hebben, wat voor mij behoorlijk lastig is

Komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis,

Dat gaat wel goedkomen... Wat ik van iemand heb begrepen is dat de borsten eerst naar voren gaan staan en dan pas gaan zakken..

En dat zie ik duidelijk bij jou

geduld my dear :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel meis ik heb ook even naar bergman gemaild en di zeg dat heb mijn oude borstplooi is wat je ziet en dat dat nog 3 tot 4 maanden kan duren dat het uitgerekt is .dus ik hoefde me geen zorgen te maken !!! Ik ben weer een beetje opgelucht het ziet er zo gek uit hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi iedereen

Ik heb bergmankliniek afgelopen donderdag toch weer gemaild ivm me rechterborst..

Ik heb het idee dat het alleen maar erger word dus de arts vroeg mij ook om ht te laten zien omdat hij het op de foto nie goed zag.nou er zit duidelijk een plooi in mijn borst en nu moet ik weer de borstband gaan dragen en een strakkere bh zodat de borst gaat zakken.

Denken jullie dat dat nog help na 6 weken ? 10 oktober is mijn volgende afspraak ik hoop dat het dan wat minder is..ben best bang dat het opnieuw gedaan moet worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een borstband na 6 weken nog helpt weet ik niet, maar wel dat borsten nog tot heel lang na de operatie kunnen zakken. Lees wel verhalen van meiden waarbij de borsten pas met een maand of 4 gelijk worden, dus hoop houden :) Ik zou in ieder geval je afspraak van 10 oktober afwachten.. ook na de 6 weken kan er nog van alles gebeuren!

Ik heb eigenlijk hetzelfde en ik ben 8 weken PO nu. Links is bij mij mooi ingedaald, terwijl rechts meer 'recht' is onderin ipv rond/druppel. Ik begin ook een beetje bang te worden dat hij niet zal indalen.. Moet wel zeggen dat het de afgelopen twee weken (sinds het dragen van normale bh's) iets beter bij mij geworden is. Maar het gaat heeeel langzaam.

Hoop ook dat het wegtrekt want ik vind het niet echt mooi als er aan de bovenkant meer borst zit dan eronder zeg maar. :44: Achja het woord geduld komt weer eens om de hoek kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi bedankt voor je berichie..ja over dat dalen heb ik ook gehoord dat dat maanden kan duren maar zit er bij jou ook een plooi in je borst? Net of het een double bublle word? Het lijkt mij nie dat dat weg gaat met een band maarja even geduld hebben misschien komt het nog goed .bij jou is het ook niet rond vanonder dat is jammer hej want bij sommige meiden is het gelijk rond vanonder..njaa we moeten nog mqar even geduld hebben hihi ;-) ik mag trouwens nog geen normale bh aan terwijl dat eigenlijk wel mag vanaf 6 weken..bij jou zakken ze sneller met normale bh dan ;-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb geen plooi in mijn borst... hoe ziet dat eruit dan? Alsof je eigen weefsel over het implantaat zit?

Ik begin ook te vrezen dat rechts bij mij niet indaalt... het litteken zit ook niet in de plooi maar op de ribbenkast en aan de bovenkant zit meer borst dan eronder zeg maar. Ik moet volgende week naar de PC dus ik ben benieuwd.

Hoezo mag je nog geen gewone bh aan dan? Ik vond ze in de 6e en 7e week meer veranderen dan bijvoorbeeld in de 4e en 5e week. Denk doordat ik gewone bh's ben gaan dragen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee jaa het implantaat is er niet onderdoor geschoten zei de arts dus da was wel goed .dus bij jou is het ook nog niet helemaal naar je zin dat is wel balen hej ff kijken wat je arts zeg dan.hoop voor je dat het nog goed komt dan ht is allemaal maar afwachten! !!

Ik mag nog geen gewone bh aan omdat die borst niet goed daalt dusja is wel een beetje jammer!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.