Ga naar inhoud

-sophie- : 27 januari 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai iedereen!! hier mn verslagje:

Half 12 melden en op half 1 was de operatie
Alles afgetekend etc en infuus in, toen nog even een boekje lezen
Om 5 voor half 1 werd ik gehaald door de dokter en ging ik naar de ok.
Lag klaar op de operatietafel en toen gebeurde er iets wat denk ik voor iedereen een nachtmerrie is..
Mijn prothesen waren door een fout van een medewerker NIET aanwezig!!
Ik natuurlijk in paniek, huilen en erg geschokt. De dokter verzekerde me dat het goed zou komen en dat ik vandaag nog geopereerd zou worden. Iedereen leefde erg met me mee en dit was nog NOOIT eerder gebeurd!! moet mij dan weer overkomen pff... Degene wiens fout het was was helemaal van slag en voelde zich erg schuldig. Maargoed m'n zus mocht in de verkoeverkamer komen en heb een tijdje met haar gekletst. Tijd ging zo best snel en voor ik het wist was het kwart over 2 en waren ze er!! Jippie nu kon het echt gebeuren! Allemaal erg snel gegaan en voor ik het wist was ik weer wakker. Voelde bijna geen pijn, was alleen erg moe. Rond 5 uur mocht ik naar huis en krijg wel steeds wat meer pijn maar het is allemaal wel te doen. Super service daar en heeele lieve mensen die me steeds kwamen knuffelen toen ik moest wachten op de prothesen haha. Ergens was ik boos en dacht 'dit kan toch niet?' maar een fout maken is menselijk, alleen jammer dat dit dan bij mij moest gebeuren. Lig nu lekker op de bank en het gaat goed! Vind m'n borsten er nu maar raar uitzien, beetje vierkant en m'n tepels zijn enoooorm haha zal wel bijtrekken!

Bedankt voor alle lieve berichtjes!
XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mijn hemel! Kan me goed voorstellen dat je je een ongeluk schrikt als je dat hoort. Gelukkig is alles toch nog goed gekomen en kun je nu genieten van je boobs!!

Gefeliciteerd meid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook, die pijn na de eerste nacht.

Ik nam Celebrex meestal zodra ik wakker werd rond 7/8/9 en rond 9 uur 's avonds (gewoon rekening houden met 12 uur ertussen). Oxycodon alleen innemen als het echt niet gaat. In de nacht bijvoorbeeld. Zou ik vanavond mee beginnen, deed ik ook (en dan een uur voor het slapen gaan). Paracetamol zodra ik wakker werd en dan zo ongeveer om de 4 uur.

Heb je hier wat aan?

Ik zou niet de hele dag in bed gaan liggen, maar echt rond gaan lopen. Dit hielp heeel erg, omdat je dan minder stijf wordt. Grote reden dat je zo'n pijn hebt in de nacht is omdat je stijf wordt van het lange liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi Sophie,

18 maart heb ik een afspraak met dr Moojen-zaal voor een borstvergroting.

Ook ik zit nog op school en vroeg me af hoe dit bij jou gegaan is. Is het gelukt om na een week weer naar school te gaan? En hoe heb je dit gedaan met je boeken? Gewoon getild of een andere oplossing bedacht? Ik ben erg benieuwd hoe het is bevallen en of je snel alles weer kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloemetje,

Oh wat spannend!! Ik had 1 week vakantie na de borstvergroting maar ben de week erna nog niet alle dagen naar school geweest. Had wel gekund want de pijn was toen zo goed als weg hoor, maar ik had wat last van de narcose (denk ik) en was toen nog erg moe en niet fit. Ik heb geen boeken mee naar school genomen, in ieder geval alleen hetgene wat echt nodig was. Als ik het gevoel had dat m'n tas iets zwaarder was dan eigenlijk mocht, hield ik m goed tegen m'n lichaam aan. De fysio zei dat dit dan al scheelde en je zo wat meer kon tillen. Behalve dat ik me dus niet fit voelde ging alles prima na een week rust hoor! Is me allemaal erg meegevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!! Denk dat het bij mij dan ook wel moet lukken met school enz. Heb jij het mensen op school verteld ivm lessen die je miste of dat je je boeken niet bij je had? Ik wil het graag tegen zo min mogelijk mensen zeggen maar weet niet of dit opvalt.

Heb nu nog meer zin in 18 maart haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja komt helemaal goed! Maakte me hier vooraf wel zorgen over soms van hoe en wat op school enzo. Heb het aan mijn studieloopbaan begeleider verteld van te voren, voor het geval ik lessen zou gaan missen die verplicht waren. Dit was uiteindelijk ook zo en hij regelde dan dat het niet uitmaakte. Dit vond ik wel fijn want wilde het natuurlijk niet aan de leraren vertellen haha! Voor de rest weten 3 meisjes uit mn klas het en voor de rest niemand. Is niemand opgevallen denk ik tenminste haha ;) je bent in goede handen bij dr moojen hoor!! Helemaal top! Hoeveel cc krijg je en welke prothesen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 maart heb ik het consult dus kijk dan hoeveel cc en welke prothese ik krijg. Sorry het kwam een beetje over of de operatie dan al zou zijn haha. Ikzelf denk dat het het verstandigste is om de bv pas aan het eind van de zomervakantie te plannen. Dan heb ik nog een week vakantie en die week erop waarschijnlijk 1 introductiedag (die ik eventueel wel kan missen). Duurt wel nog heeeel lang maar zie geen eerdere optie helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is jammer! Ik moest vanaf het consult ook wel een paar maanden wachten haha dat was niet leuk :P maarja als dat de beste tijd is om het te doen zou ik dat doen ja! Misschien al iets eerder in de vakantie? Dan heb je nog wat langer voor je naar school moet. Is wel lekker om in ieder geval 2 weken niks te hebben eigenlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan helaas niet eerder in de vakantie omdat ik mijn vakantie al geboekt heb haha. Dus ben van plan om het direct na mijn vakantie te laten doen. Mag ik nog vragen wat voor een profiel jij hebt? En had jij ook foto's meegenomen om als voorbeeld te laten zien? En is het ook zo geworden zoals je wilde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha das balen! Ehm medium profile geloof ik! Kreeg niet echt een keuze hierin maar na het opmeten etc weet de dr. gewoon precies wat goed staat. Wilde ook zo natuurlijk mogelijk ogende borsten! Ik had geen foto meegenomen maar ze had zelf fotos laten zien tijdens het consult. Ik heb verteld wat ik wilde en het is precies zo als ik gehoopt had :) Spannend, bijna je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.