Ga naar inhoud

-sophie- : 27 januari 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en voornamelijk veel aan het lezen over wat de ervaringen zijn.

Ik denk al een tijdje na over een borstvergroting maar twijfel of ik niet nog even moet wachten (al kan ik echt niet wachten tot ik eindelijk borsten heb!) ben nu 19 jaar.

Ben bij de huisarts geweest, consult gehad bij een bekende kliniek in Hilversum en heb aankomende vrijdag consult bij een pc in het ziekenhuis. Ik heb zelf eigelijk al de keuze gemaakt dat ik het wil, maar mijn vader wil er eerst zeker van zijn dat het niet meer risico's met zich meebrengt op jongere leeftijd. Ik leen een deel van het geld van hem, vandaar. Hij gaat overal mee naar toe en doet heel wat research op internet (vind ik super fijn!) hoop hier ook een hoop ervaringen te kunnen lezen en natuurlijk mijn eigen ervaringen te kunnen delen als het zover is!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie,

Welkom op het forum!

Zo te zien ben je je al goed aan het oriënteren ;)

Als je vragen heb dan horen we het wel en je kunt ook specifieke dingen zoeken via de zoekbalk hier rechts boven. Mocht je hem niet zien dan kun je je thema onder aan de pagina op unlimited zetten dan komt ie zeker te voorschijn.

Heel veel lees plezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Wat fijn dat je vader zo betrokken is en je ermee wil helpen!! Hier ben je in ieder geval op het goede adres voor informatie!!

Succes met je consult vrijdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal!

Na lang nadenken en verschillende consults is mijn operatie gepland!
27 januari 2014 is de dag! Ik word geopereerd door dokter Mooijen-Zaal bij de Velthuis Kliniek in Hilversum
Ik ben 1.75 en 63 kg en heb nu een kleine B-cup (BH's 75B zitten goed maar niet helemaal gevuld)
Ik ga voor dual-plane anatomische Natrelle van 235cc
Iemand die me kan vertellen op wat voor cup ik ongeveer uit zal komen?
Ik wordt dus op een maandag geopereerd, en zal precies 1 week later weer naar school moeten.
Denken jullie dat dit mogelijk is? Mocht het niet kunnen kan ik altijd nog een weekje school overslaan :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Laura is een erg vriendelijke vrouw! En levert ook goede resultaten! :)

Bb kan je beter adviseren met de maat..

Ik denk persoonlijk dat met duel plane naar 1 week na school vrij kort is!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!!

Ik zou geen schatting durven maken van de cup maat.

Ik zal je voorstel topic hiermee samenvoegen zodat alles bij elkaar staat en het overzichtelijk blijft.

Je datum zal ik dan ook gelijk maken net als de andere.

Veel plezier met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik heb mij 2 jaar geleden aangemeld toen ik mijn operatie had ingepland en eigenlijk altijd alleen maar meegelezen en nooit een berichtje geplaatst.

Ik ben 2 jaar geleden geopereerd door dokter Mooijen-Zaal en ben echt super tevreden.

Na 2 gesprekken bij klinieken kwam ik bij dokter Mooijen-Zaal en het is zo'n vriendelijke vrouw waarbij ik me gelijk op mijn gemak voelde.

Maar ze is vooral een hele goede chirurg, en ik ben volledig afgegaan op haar adviezen en ben zo blij met het resultaat.

Ik zou dokter Mooijen-Zaal aan iedereen aanraden!

Veel succes en plezier met het resultaat Sophie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb mij 2 jaar geleden aangemeld toen ik mijn operatie had ingepland en eigenlijk altijd alleen maar meegelezen en nooit een berichtje geplaatst.

Ik ben 2 jaar geleden geopereerd door dokter Mooijen-Zaal en ben echt super tevreden.

Na 2 gesprekken bij klinieken kwam ik bij dokter Mooijen-Zaal en het is zo'n vriendelijke vrouw waarbij ik me gelijk op mijn gemak voelde.

Maar ze is vooral een hele goede chirurg, en ik ben volledig afgegaan op haar adviezen en ben zo blij met het resultaat.

Ik zou dokter Mooijen-Zaal aan iedereen aanraden!

Veel succes en plezier met het resultaat Sophie!

Erg goed om te horen! Vind t ook een super aardige vrouw en vertrouw volledig op haar :)

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal!

Na lang nadenken en verschillende consults is mijn operatie gepland!

27 januari 2014 is de dag! Ik word geopereerd door dokter Mooijen-Zaal bij de Velthuis Kliniek in Hilversum

Ik ben 1.75 en 63 kg en heb nu een kleine B-cup (BH's 75B zitten goed maar niet helemaal gevuld)

Ik ga voor dual-plane anatomische Natrelle van 235cc

Iemand die me kan vertellen op wat voor cup ik ongeveer uit zal komen?

Ik wordt dus op een maandag geopereerd, en zal precies 1 week later weer naar school moeten.

Denken jullie dat dit mogelijk is? Mocht het niet kunnen kan ik altijd nog een weekje school overslaan :131:

Hoi Sophie,

Ik lees even mee met dit onderwerp... ik heb ook dezelfde maten als jij nu hebt en krijg 6 feb. mijn opp. Ook Natrelle dual plane, maar dan rond, ik ben benieuwd waar je op uit komt straks!!!

Spannend zeg, nog een paar dagen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie,

Ik lees even mee met dit onderwerp... ik heb ook dezelfde maten als jij nu hebt en krijg 6 feb. mijn opp. Ook Natrelle dual plane, maar dan rond, ik ben benieuwd waar je op uit komt straks!!!

Spannend zeg, nog een paar dagen...

Oooh spannend! Ik zal wel fotos uploaden als het gebeurt is! Ik ben echt zenuwachtig haha nog 3 nachtjes slapen..

Ik ben ook bij dokter mooijen-zaal geweest en ik ben zo ontzettend blij!!!!

Ik had anatomisch 420 cc voor de spier en echt nergens last van.

De eerste 3 dagen spierpijn gevoel maar kon snel weer alles.

En wat n superservice!!!!

Veel plezier ervan!

Dat is mooi om te horen!! Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 30 december bij Laura moojen-zaal geweest. Ik heb 320 cc natrelle achter de spier gekregen. Eigenlijk geen last gehad. Eerste nacht meteen goed geslapen. Kortom Laura weet wat ze doet en als ik de verhalen zo lees die bij haar zijn geweest hebben de meesten weinig tot geen last.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.