Ga naar inhoud

graag jullie mening! borstband wel of niet?


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik heb 31 dagen geleden een bv gehad, 275 dual plane geplaatst...

Alhoewel mijn pc slechts 4 weken de band adviseerde, heb ik mijn twijfels of ik hem wel of niet achterwege moet laten, mede omdat vele chirurgen toch 6 weken de band aanraden.

Ik had graag jullie mening gekregen aangezien ik na een week nog steeds geen antwoord heb gekregen op een mail met foto's van mijn pc :(

Alvast bedankt!

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt "Bruno" beter bellen. Hij kijkt zelden in zijn mail vertelde hij.....

Ik heb geen ervaring met dualplane maar merk wel dat Bruno kortere tijden hanteert dan andere pc's. Na 2 wk 's nachts geen bh meer aan en na 4 weken gewone.... Ik kies toch maar voor het zekere en houd langer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt "Bruno" beter bellen. Hij kijkt zelden in zijn mail vertelde hij.....

Ik heb geen ervaring met dualplane maar merk wel dat Bruno kortere tijden hanteert dan andere pc's. Na 2 wk 's nachts geen bh meer aan en na 4 weken gewone.... Ik kies toch maar voor het zekere en houd langer aan.

ja maar met te vertellen aan de telefoon kan hij het nog niet zien ;) dan mag hij zeggen wat hij wil... hij hanteert idd heel korte tijden! ik hou dag en nacht nog mijn sportbh aan trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hai Steffie, ik vind dat je borsten er ontzettend mooi uitzien. Persoonlijk vind ik ze niet hoog zitten en naar mijn idee zullen ze nog war zakken in de komende maanden. Zelf ben ik 8 dagen p.o. en mijn borsten zitten nog erg hoog (ook dual plane). Ik heb geen borstbamd gehad maar draag wel mijn kliniekbh dag en nacht. Wanneer heb je weer een controle bij je pc?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites