Ga naar inhoud

graag jullie mening! borstband wel of niet?


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik heb 31 dagen geleden een bv gehad, 275 dual plane geplaatst...

Alhoewel mijn pc slechts 4 weken de band adviseerde, heb ik mijn twijfels of ik hem wel of niet achterwege moet laten, mede omdat vele chirurgen toch 6 weken de band aanraden.

Ik had graag jullie mening gekregen aangezien ik na een week nog steeds geen antwoord heb gekregen op een mail met foto's van mijn pc :(

Alvast bedankt!

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt "Bruno" beter bellen. Hij kijkt zelden in zijn mail vertelde hij.....

Ik heb geen ervaring met dualplane maar merk wel dat Bruno kortere tijden hanteert dan andere pc's. Na 2 wk 's nachts geen bh meer aan en na 4 weken gewone.... Ik kies toch maar voor het zekere en houd langer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt "Bruno" beter bellen. Hij kijkt zelden in zijn mail vertelde hij.....

Ik heb geen ervaring met dualplane maar merk wel dat Bruno kortere tijden hanteert dan andere pc's. Na 2 wk 's nachts geen bh meer aan en na 4 weken gewone.... Ik kies toch maar voor het zekere en houd langer aan.

ja maar met te vertellen aan de telefoon kan hij het nog niet zien ;) dan mag hij zeggen wat hij wil... hij hanteert idd heel korte tijden! ik hou dag en nacht nog mijn sportbh aan trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hai Steffie, ik vind dat je borsten er ontzettend mooi uitzien. Persoonlijk vind ik ze niet hoog zitten en naar mijn idee zullen ze nog war zakken in de komende maanden. Zelf ben ik 8 dagen p.o. en mijn borsten zitten nog erg hoog (ook dual plane). Ik heb geen borstbamd gehad maar draag wel mijn kliniekbh dag en nacht. Wanneer heb je weer een controle bij je pc?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met anderhalve week po op controle geweest bij de pc en toen kreeg ik hem ook mee. Heb hem dus 4,5 week gedragen. Laatste week vond ik zelfs niet eens meer nodig om hem om te houden, heb hem zelfd ook gewoon een aantal dagen achterwege gelaten (alleeen als ik thuis zat en niks zwaars hoefde te doen) maargoed deenk dat je tovh evem naar je pc moet bellen dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij plovier krijg je ook papier mee dat je het maar 4 weken moet dragen. Maar moet 23ste op controle en dan zal hij wel zeggen of het langer moet of niet. Ik vermoed van wel bij mij :) ik zou bellen en zeggen dat je vorige week foto's hebt gestuurd en of hij die even wilt bekijken en dan terug wilt bellen of mailen.. Ik zou sowieso 's nachts nog de band dragen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zou daarover ff je pc contacten.. Je kan hem altijd telefonisch benaderen met de mededeling dat je een mail hebt gestuurd.. Niet in eigen beweging de band langer of korter dragen of überhaupt een band dragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

mij hebben ze hem 6 weken ge adviseert met het gevolg dat ik nu op andere plekken hoor dat ze te ver ingedaald zijn.

zou het even met je arts overleggen, die weet er vast wel raad mee!

tegen mij zeiden ze 6weken dag en nacht terwijl andere weer zeggen alleen dragen indien nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.