Ga naar inhoud

Belgie??? Wie heeft goede ervaringen?


Sylliesil

Aanbevolen berichten

Oke, ik ken de gruwelverhalen uit Belgie en daarom ben ik voor mijn eerste consulten naar Veldhuis en Bergman in Nederland gegaan... (Zie mijn eerdere post). Maaaaaaaar... Ik woon in Belgie. Het moet toch ook mogelijk zijn om dicht bij huis een goede chirurg te vinden? En dan gaat het niet om geld, maar alleen om resultaat. En dichter bij huis is natuurlijk ook makkelijker.

Het zal bij mij een combi borstlift + vergroting worden. Wie weet een goede chirurg in Belgie?

Syl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

dr. Demeyere in Gent staat hier op de site bekend als de chirurg met de gouden handjes... ook zijn er heel veel positieve verhalen bekend over de Welness kliniek..

Om echt info op te zoeken over bepaalde klinieken of chirurgen kun je het beste de zoekbalk gebruiken rechts bovenin je beeldscherm..

Mocht je deze zoekbalk niet zien dan moet je links onderin ff je thema wijzigen in unlimited!!

succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Meyere in Gent. Geweldige kundige man. Ik raad hem echt aan!

gebruikt alleen A-merken protheses.

goede voor en na-zorg

propt er niet 'zoveel mogelijk' in, zoals sommige chirurgen wel doen. Hij vindt het belangrijk dat de borst niet beschadigd, de zenuwen etc.

Hele rustige vriendeijke man.

prijs/kwaliteit verhouding super!

je krijgt sportBH van de kliniek mee, dus hoef je niet zelf te kopen nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij de Meyere in Gent geweest en ook ik raad hem natuurlijk aan. Als je de borsten heb gekregen die je zo graag wilde dan ben je al snel fan van je pc. Als ik zo lees hier en daar vind ik de na zorg bij hem ook super! Ik zou zelf ook nog steeds voor hem kiezen.

Zoals je ziet is er dus best wel wat te vinden in Belgie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook een bruno fan :) mijn operatie ook door Dr Demeyere laten uitvoeren en hij neemt echt de tijd voor je , behandeld je niet als een nummer (welk gevoel ik wel ervaarde in de welnesskliniek), biedt uitstekende nazorg als ik hier sommige verhalen zo lees en hij is idd een kundig arts en luistert naar wat jij wil!

ik zou opnieuw voor hem kiezen en hoop dat ik bij een wissel over 10 of 15 jaar , nog bij hem terecht kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet dr demeyre niet alleen voor de spier?

Plovier staat hier ook goed bekend. Ik ben Nederlandse en kom naar belgie! Niet voor het geld, want Nl is vaak goedkoper! maar puur voor de betere artsen (in mijn ogen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Niet verschieten, maar heb een 80 E, maar het oogt echt niet zo groot hoor, meer als een kleine D ofzo, een borst met prothese heeft altijd een grotere cupmaat nodig. Ik vind t precies goed voor mij, niet te groot, niet te klein, past goed bij mijn bouw.

Ik zou gewoon eens een consult bij m'n pc plannen, om te kijken of je een klik hebt met de pc, want dat vind ik zo superbelangrijk, dat je allebei op 1 lijn zit.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikke81, on 16 Nov 2013 - 18:56, said:

Doet dr demeyre niet alleen voor de spier?

Plovier staat hier ook goed bekend. Ik ben Nederlandse en kom naar belgie! Niet voor het geld, want Nl is vaak goedkoper! maar puur voor de betere artsen (in mijn ogen)

Nee hij plaatst ook achter de spier(dual plane). Er zijn meerdere dames hier op het forum die dat ook hebben gehad bij hem. Het is zo dat ie zeker zijn voorkeur heeft om voor de spier te plaatsen, maar als het echt niet kan dan zal hij dit niet doen. Zo hebben eigenlijk alle pc's een voorkeur van plaatsing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben in beaucare geweest bij dr van zele en ben zeer tevreden.

Hij legt je alles goed uit en voelt je meteen op je gemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ach ja, Bruno fan he!! Echt aan te raden hoor. Hij heeft veel ervaring en kan goed adviseren wat er aan cc in kan en of het er nog natuurlijk uitziet.

Ik ben vooral afgegaan op de foto's en ja hij is ook een stuk goedkoper dan in NL. Had het rijden er graag voor over.

Super mooi litteken, echt niet te zien valt precies in de plooi en mooie vorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.