Ga naar inhoud

Weer terug!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

Pinki en Ikke81 mag ik vragen of of jullie hebben gekozen voor ronde of anatomische protheses? En zijn jullie net als de rest ook met 2600,- euro all-inn helemaal klaar?

Ik heb namelijk pas 9-4 een consult en vroeg me af hoeveel alles gaat kosten. En of er veel verschil zit in de prijs tussen een ronde of anatomisch prothese.

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk dat, als je grote borsten wil, hij 100% zeker is welke prothese (2700€) hij gebruikt. Maar bij de anderen zegt hij voorlopig 2600€, en als hij uiteindelijk toch de protheses met grotere diameter moet nemen, dan vraagt ie wss nog 100€ bij ;)

DENK ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste designmod.

De prijs bij mij is 2700 euro en het zij ronde.

Denk dat hij enkel ronde zet. Van de andere sooort is er zelf niet gesproken.

Mss moet je hem er zelf om vragen.Weet ik niet.

@ April lynn : Het is mij de laatste tijd ook op gevallen dat er sommige daar 2600 hebben en andere 2700 euro.

Ik ging daar eens voor bellen maar kheb het nog steeds niet gedaan.

Het zou wel kunnen dat het te maken heeft met het aantal cc. Sta er niet stom van.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ben benieuwd :6: heb net voor mijn moeder ook een afspraak gemaakt om samen met mij op consult te komen bij dokter Plovier voor een buikwandcorrectie, iets wat mijn moeder al jaren wil, dus heb gelijk gezelschap tijdens mijn consult op 9-4 a.s. kan mijn moeder gelijk m'n nieuwe :1bouncingboobs: keuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste designmod,

Ik betaal 2600 voor de operatie alles incl. Maar dan vraag ik mij echt af waar het verschil ligt... want ik las net dat Pinki 2700 betaalt en 350cc krijgt. Bij mij werd er gesproken over 400cc en kom dus op een bedrag van 2600 terecht, staat op mijn kaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Tally,

Mijn eerste consultatie was ook in januari. En toen was het ook al 2700 euro. Mss was er toen al sprake van dat bedrag en hebben ze het zo al door gegeven aan ons. Oh Ja maakt mij niet uit.

( mijn dochtertje van 5 wou hier twee gele mannetjes kiezen) :wub::105:

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ACCZ heeft op dit moment wel een heel aantrekkelijke aanbieding, maar om nu op een aanbieding af te gaan......Daar is het een te grote ingreep voor.

Oooeee als ik nog even mag reageren ook al ga je hier niet naar toe... maar die aanbieding was er ook al toen ik onder het mes ging, en dat was in juli 2009 :rolleyes: Misschien voor iemand die twijfelt, die aanbieding loopt denk ik niet zo snel weg bij ACCZ ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Beste ikke81,

Er is nog iemand die op 11 juli bij dr Plovier gaat.

Nu zijn we met drie. ik weet wel niet om hoe laat zij er zal zijn voor haar ingreep.

Haar naam is Caatje_pj.

Gr Pinki xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Beste Ikke,

Ik vind het zo erg dat je bv niet is kunnen door gaan.

Zo denken en dromen over hoe het zou gaan en zijn met borsten.

Ik vond het raar dat ik niets meer hoorde van jou. Als ik daar straks een bericht kreeg van jou.

Was ik een beetje opgelucht.

Ik heb ondertussen een beetje mee gelezen op de chat. Ja meisje ik ga ja heel veel sterkte wensen en hoop dat alles nog goed komt en wie weet ooit nog wel eens een bv.

Als er iets is je weet mijn pb zijn hé.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hoi,

Ik ben een paar jaartjes weggeweest, nadat ik besloten had een operatie te laten plaatsvinden bij dr Plovier.

Er kwam een financiële tegenvaller en kon het helaas niet door laten gaan.

Nu word mijn wens weer steeds groter en groter en ga ik de stap toch maar nemen, maar eerst was ik zeker dat het Dr Plovier werd en had ik alles uitgezocht en nu weet ik het even niet meer, ik wil me dus eigenlijk weer opnieuw orienteren.

Dr plovier had destijds een door mij aangemaakt topic met we love dr plovier, maar ik weet niet of hij nog steeds zo geliefd is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom terug!! Als je je opnieuw wil oriënteren dan kun je volgens mij het beste gewoon weer een nieuw consult inplannen en dan bij verschillende pc's...

Dr. Plovier is nog steeds bekend hier op de site en lees alleen maar goede verhalen over hem...

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug! Voor zover ik weet is Plovier nog steeds erg populair.

Ook Bruno demeyere en Frans Straten zijn tegenwoordig veel in beeld.

Ik ben zelf afgelopen dinsdag geopereerd door Frans en halleluja wat een top chirurg!!!

Er zijn alleen maar goeie reacties over hem te vinden.

De prijs is ook erg aangenaam, als je je laat opereren door hem via Diana Gabriels ben je maar 2600 euro kwijt! Het is een super ervaring voor mij geweest en het is een super deskundig team!

Succes met je keuze :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welcome back :)

Volgens mij wel hoor, maar waarom wil je per sé bij Plovier? En wat wil je allemaal qua oriëntatie weten nog?

Ik heb al een consult bij hem gehad en vond dat wel fijn. Maar dat is al eventjes geleden en ik weet dus niet hoe het nu is. Ik kan ook weinig foto's vinden van hem. Ik wil weten of er ook mensen niet tevreden over hem zijn....

welkom terug!

ik ben ook bij plovier geweest en tot nu toe erg tevreden dus waarom niet ?

mag ik je voor en na foto's zien?

Welkom terug! Voor zover ik weet is Plovier nog steeds erg populair.

Ook Bruno demeyere en Frans Straten zijn tegenwoordig veel in beeld.

Ik ben zelf afgelopen dinsdag geopereerd door Frans en halleluja wat een top chirurg!!!

Er zijn alleen maar goeie reacties over hem te vinden.

De prijs is ook erg aangenaam, als je je laat opereren door hem via Diana Gabriels ben je maar 2600 euro kwijt! Het is een super ervaring voor mij geweest en het is een super deskundig team!

Succes met je keuze :).

Mag ik van jou dan ook voor en na foto's zien en waar zit hij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.