Ga naar inhoud

Weer terug!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

Ja dat risico neem ik dan maar. Ik wil pas evt over 3/4 jaar een tweede. (moet eerst een lieve man vinden :) )

Dus anders duurt het me wel erg lang! Ben nu in de bloei van mijn leven (ahum) hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Beetje een late reactie..Ik vind dat je niet goed verschil ziet of het dualplane geplaatst is of juist niet. Ik heb dual plane en ze waren vanaf dag 1 al super mooi. Niets vierkants of geks op aan te merken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ikke,

Wat goed dat je een afspraak hebt. Ik ben heel benieuwd wat zijn advies is.

Ik heb het idee dat je voorkeur meer uit gaat naar Plovier? Over Laban ben je niet helemaal zeker?

Waarok als je toch een 2de consult wilt maak je die niet met een arts die je ook erg aanspreekt?

ps voor je naam in je topic kan je een pb'tje sturen naar een moderator.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha eindelijk gebeld!! wat goed zeg :D ben benieuwd!!

Plovier plaatst wat je zelf wilt kijk maar op zijn site ! hij plaatst dual plane, voor en achter de spier en dat zijn borsten zo mooi zijn komt toch echt door de methode die hij gebruikt dus ik zou daar niet te veel zelf over beslissen of je moet ze echt voor de spier willen dat is een heel ander verhaal! veel succes :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de enige 2 artsen uit mijn rijtje die over zijn, zijn plovier en laban.

Dus heb verder geen gegadigden meer hahahaha

Misschien maar goed ook, anders ga je toch maar twijfelen.

Ja bambie ik heb gebeld en ik zat 2 min later met de telefoon in mijn hand;

shit ik ben na de carnaval, op vrijdagmiddag om 4u aan de beurt...

wat als ie moe is, wat als ie flink carnaval gevierd heeft, hahhahaha hoezo een beetje para!

Maar op zijn site lees ik alleen voor of achter de spier, niets van dual plane!

Maar nee voor de spier wordt m sowieso niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar achter de spier is bij hem dual plane maar daarover ga ik echt niet in discussie want die hebben we al een gehad hahahaha en die stopte nergens dus ik zou alles gewoon lekker goed vragen op je concult desnoods ff opschrijven :D maar denk dat die alcohol er vrijdag wel uit is hoor hahha en denk ook niet echt dat hij carnaval viert volgens mij is dat niet eens daar bij brussel :D ben heel erg benieuwd naar je consult ga je ook een afspraak bij laban maken of w8 je eerst plvier af?????

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik w8 eerst ploviertje af hahhaha.

Ik vind eigenlijk, dat hij langzaam aan eens iets extra's voor ons kan doen. Trakteren op mc boob?

Bedoel hij heeft dankzij dit forum toch wel veel werk, en als je google intikt dan staat er niks dan lof over hem, hahhaha. Ik zal het hem eens vragen volgende week ;)

Bambie, mag ik dan een linkje naar dat discussie topic, ik wil dat graag eens doorlezen.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikke81,

Gefeliciteerd met je consult! Heb je naam uit je titel gehaald hoor! :D

Heb even wat opzoekwerk voor je gedaan dus bij deze wat linkjes over het hele dual plane/achter de spier twijfelverhaal :rolleyes:

Esther24's topic

evi1981's topic

Twijfelaartje's topic

Ga deze topic ook samenvoegen met je voorsteltopic, dan blijft je hele verhaal mooi samen staan. Pas als je een operatiedatum hebt, verhuizen we je topic dan naar de operatieverslagen bv.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Ik kom net thuis van mijn eerste consult bij dr plovier!

Hij moest lachen toen ik vroeg over dual plane, maar het is idd dual plane wat hij doet :)

Verder heeft ie alles bekeken en krijg ik cohesieve prothesen van cereform. 360-390 cc

Ik heb een van die prothesen onder mijn truitje gehouden en schrok me een ongeluk, maar hij zei dat hij daarom dus niet deed passen, omdat het een heel vertekend beeld geeft. Ik heb een aantal foto´s meegenomen over wat ik wil en hij zei dat het er zo wel ging uitzien.

Hij zei ook dat het natuurlijker vaak uitziet als je net iets meer hebt, dan dat je twee kleine bolletjes met een grotere gleuf ertussen hebt. En dat als je weer te groot gaat het weer onnatuurlijk uitziet. Hij zei dat het echt maatwerk is, want er wordt naar je hele gestel gekeken. Ik laat het verder ook aan hem over, ik heb er alle vertrouwen in.

11 juli 2011 om 9u heb ik mijn operatie gepland!

Kan niet wachten!!!!!!!!!!

O en in tegenstelling tot April lynn, ben ik wel droog gebleven tijdens het consult :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeel erg spannend :P

Heb gisteren al met het aantal cc's bloem in zakjes in mijn truitje gelopen....moet zeggen, het went erg snel :)

Heerlijk hahhahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ikke 81.

Mag ik je feliciteren met je datum 11 juli.

Joepie jij zal de persoon na mij zijn dat hij gaat vervormen in de goede zin dan.

Mijn afspraak is 11 juli om 8u bij dr Plovier.

Kzal je daar misschien nog zien of juist niet.

Ho ik vind het wel leuk.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat grappig!!!!!!!!!!!!!

Ja ik vroeg om de eerste te zijn en toen zei ze dat er om 8u al iemand stond en ik dus om 9u kon!

Dus jij bent de eerste :)

Leuk! Moten we elkaar zeker ff aanspreken, we zullen beiden nog tot de middag daar zijn dan hihihi. Jij krijgt 350? Tegen mij zei hij 360-390. Maar ik heb met 400 cc in mijn truitje vandaag gelopen en vind dat erg mooi, dus misschien maar bellen om toch wat meer erin te doen hihihi. Maar van de andere kant, hij zal wel weten wat ie doet en wat het mooist is. Wanneer heb jij je consult gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ikke 81,

Ik denk dat hij wel weet wat hij doen moet. Bij elke persoon is het verschillend en komt het op een andere maat uit dus ja . Ik maak er mij geen zorgen meer over maar 350cc zeker voor minder ga ik niet, wil zeker een C hebben.

Ja ben altijd al een vroege vogel geweest dus kon het niet laten zo vroeg mogelijk;)

Ik heb geen zin om te wachten tot in de namiddag of zo. Om dan toch met zenuwen te lopen en niet weten naar waar eerst te gaan.En af zien van de honger. Nee hoor 8u was goed. Ja van waar ben jij eigenlijk ergens?

Ik denk wel dat we daar wel zullen zijn tot rond de middag . Of als hij s'morgens te laat is dan zeker;) Khoop van niet natuurlijk.

Mijn eerste consult was 17 januari 2011 dus al eventjes geleden.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal :)

Nou ja gelukkig de zomer tegemoet....ik moet de zomer met een brede sport bh lopen hahhahaha!

Ja Pinky ik vond 9u wel fijn. Ik kom uit zuid limburg (bij maastricht) en het is een uurtje rijden voor mij, uurtje anderhalf uurtje. Dus dan vertrekken we gewoon rond 6 uur dan zijn we altijd optijd. Moet om 8u daar zijn dan. Waar woon jij???

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ikke,

Ik woon in België, 10 min van Brussel met de wagen. Wij moeten daar zijn om 7u. Ik denk dat wij rond 6u15 gaan vertrekken. Een kleine 30 min rijden.

Als je die dag een vw polo op de ring van Brussel ziet met een zenuwachtige kip in zitten awel dat ben ik. Haha mijn man gaat rijden. Zit er naast.

Als ik die dag moet rijden zijn mijn man zijn teentjes gekrompen. Hij moest het is lezen.

We zullen met 2 zijn die zomer met een sportbh.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.