Ga naar inhoud

gezwollen plekje bij de hechting


miss147gta

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het geen kwaad kan. Mijn linker is ook nog gezwollen. Irriteert het of komt er spul uit? als dat niet het geval is denk ik dat het geen kwaad kan. Smeer je ze al in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is het niks, maar houd het wel in de gaten!

Als het rood is of je krijgt misschien koorts dan kan het zijn dat het ontstoken is.

Als dit zo is dan zeker je pc even bellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt geen spul uit. Heb net gedoucht en heb het idee dat het al minder is. Denk dat de beha ook een beetje gedrukt heeft dat het daardoor erger leek.

Ja ik gebruik ook een littekenzalf, smeer ik ze mee in.

Ik had 75a en nu sport beha 75c. Hoop wel dat het een 75d wordt. Ze mogen nog iets groter vind ik dan dat ze nu zijn. Ik had wel gelezen dat een sport bh meestal een maat kleiner valt dan dat je uiteindelijk overhoud, maar ook niet altijd. Dus is nog even spannend. Had jij het ook dat je sport beha kleiner was dan je cup nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ff goed in de gaten houden.. bij roodheid, koorts of als het erger wordt je pc ff om.raad vragen.. het kan idd zijn dat je bh er te veel op gedrukt heeft en dan kun je ook een beetje zwellimg krijgen... misschien.een watje onder je bhband doen zodat het niet zo drukt op je litteken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hield een dik plekje bij het litteken. Niet ontstoken, maar wel dik en hard en het was na 6 weken nog niet genezen. Toen ik eraan peuterde, bleek het een dubbele knoop in de hechtdraad te zijn, die was zo dik dat hij niet was opgelost. Daarna de huisarts nog even laten kijken, maar die vond dat het er verder netjes uit zag, dus die heeft er niets meer aan gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haai meiden, ik ben as woensdag 4 weken po. Ik heb oplosbare hechtingen maar de knoopjes van de hechting zitten er nog steeds in. De chirurg heeft me verteld dat ze vanzelf oplossen als het goed is, maar ik lees overal dat de hechtingen bij de meeste er na 2 a 3 weken uitgehaald worden. En aangezien ik op bijna 4 weken zit is dat vrij lang. Wat vinden jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai meiden, ik ben as woensdag 4 weken po. Ik heb oplosbare hechtingen maar de knoopjes van de hechting zitten er nog steeds in. De chirurg heeft me verteld dat ze vanzelf oplossen als het goed is, maar ik lees overal dat de hechtingen bij de meeste er na 2 a 3 weken uitgehaald worden. En aangezien ik op bijna 4 weken zit is dat vrij lang. Wat vinden jullie?

Mijn pc zei dat je ze na 4 weken zelf mag afknippen als ze er nog zaten of ff langs huisarts gaan om het te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.