Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring bij beaucare kliniek?


Jootje1977

Aanbevolen berichten

Hoi,

Welkom op het forum!

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je de zoekbalk hier rechts boven gebruikt dan zal je vast wel het een en ander vinden ;)

Mocht je de zoekbalk niet zien dan kun je onder op de pagina je thema veranderen in unlimited en dan zal je hem wel kunnen zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij beaucare geweest. Super tevreden met mijn 390 cc. Ik ben geholpen door sara ulens. Fijne arts. Nazorg is mogelijk maar gezien de afstand heb ik dit bij mijn huisarts gedaan. Wat ik fijn vond was de garantie op oa kapselvorming de eerste drie jaar. Dat bieden ze nergens. Als je vragen hebt hoor ik het graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik ben inderdaad ook bij beaucare geweest en ben supertevreden,

ik ben ook geopereerd door dr van zele en heb de mooiste resultaten van hij en sarah ullens gezien :)

ben je al op consult geweest?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

@femme: heej, ik heb net je foto's eens bekeken omdat ik nieuwsgierig was naar het werk van Beaucare, en heb meteen een foto opgeslagen als voorbeeld om mee te nemen naar hen. Ik hoop dat je dat niet erg vindt...? Zou ik mogen vragen hoeveel je hebt laten plaatsen?

Groetjes, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.